Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



????????????
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké ik vind dit serieus dus echt kei vet. Ik heb zelf m'n wijf leren kennen bij een setje van B-Front, hoe tof zou het zijn als hij ff Magic en Undiscovered kwam draaien (de twee tracks die we beide hebben onthouden aan die set) op een bruiloft... of ben ik nou zo gek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Oké ik vind dit serieus dus echt kei vet. Ik heb zelf m'n wijf leren kennen bij een setje van B-Front, hoe tof zou het zijn als hij ff Magic en Undiscovered kwam draaien (de twee tracks die we beide hebben onthouden aan die set) op een bruiloft... of ben ik nou zo gek?


Wat voor de één een genietmoment is, kan voor de ander een WTF-momentje zijn he :P ikzelf zou het ook niet zo snel doen, maar als dit een wens van het bruidspaar is, alleen maar mooi voor hen dat G4H daaraan meewerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Het zal je zoon maar zijn :/ :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 14:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je vader zou maar bae af zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
filmpje


man man man flikker dat kind het huis uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Je vader zou maar bae af zeggen.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Oké ik vind dit serieus dus echt kei vet. Ik heb zelf m'n wijf leren kennen bij een setje van B-Front, hoe tof zou het zijn als hij ff Magic en Undiscovered kwam draaien (de twee tracks die we beide hebben onthouden aan die set) op een bruiloft... of ben ik nou zo gek?


Nah je bent niet gek, vond het ook op meer op een grappige manier wtf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In dat geval ben ik het wel met je eens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Oké ik vind dit serieus dus echt kei vet. Ik heb zelf m'n wijf leren kennen bij een setje van B-Front, hoe tof zou het zijn als hij ff Magic en Undiscovered kwam draaien (de twee tracks die we beide hebben onthouden aan die set) op een bruiloft... of ben ik nou zo gek?


Vrienden van mij gaan volgend jaar trouwen. Weet nu al dat onderhand de hele fusion stal is uitgenodigd... gaat een mooi feestje worden denk ik zo haha..

Nu al zin in dozer b2b slim shore b2b the pitcher b2b titan b2b donkey rollers b2b zany b2b bfront :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2017 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

gaaf maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 01:49 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
The Skribbler schreef:
Oké ik vind dit serieus dus echt kei vet. Ik heb zelf m'n wijf leren kennen bij een setje van B-Front, hoe tof zou het zijn als hij ff Magic en Undiscovered kwam draaien (de twee tracks die we beide hebben onthouden aan die set) op een bruiloft... of ben ik nou zo gek?


Vrienden van mij gaan volgend jaar trouwen. Weet nu al dat onderhand de hele fusion stal is uitgenodigd... gaat een mooi feestje worden denk ik zo haha..

Nu al zin in dozer b2b slim shore b2b the pitcher b2b titan b2b donkey rollers b2b zany b2b bfront :lol:


hoeveel cdj's naast elkaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 08:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
rakkietakkie schreef:
The Skribbler schreef:
Oké ik vind dit serieus dus echt kei vet. Ik heb zelf m'n wijf leren kennen bij een setje van B-Front, hoe tof zou het zijn als hij ff Magic en Undiscovered kwam draaien (de twee tracks die we beide hebben onthouden aan die set) op een bruiloft... of ben ik nou zo gek?


Vrienden van mij gaan volgend jaar trouwen. Weet nu al dat onderhand de hele fusion stal is uitgenodigd... gaat een mooi feestje worden denk ik zo haha..

Nu al zin in dozer b2b slim shore b2b the pitcher b2b titan b2b donkey rollers b2b zany b2b bfront :lol:


hoeveel cdj's naast elkaar?


Geen... gewoon vinyl he
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op voorhand setje in elkaar draaien en gewoon iedereen tussen het publiek los gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 10:57 
 

dude wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 11:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:


t doet gewoon pijn om te zien :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Traditionele penisverlenging
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 14:23 
 

het zien van het aantal facebook vrienden die ik verwijderd heb puur omdat ik salty om iets was.

waar die mensen niks mee te maken hadden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onderweg naar huis buikpijn krijgen...

Thuis rushen naar het toilet en daar een excrement van ongekende proporties neerleggen dat toilet het met de nodige moeite weg kan spoelen. Ondertussen een harde knal horen van de stortpijp die je fantastisch bruine boot onderaan ontvangt


Volgens mij was de stamppot gisteren niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Thuis rushen naar het toilet en daar een excrement van ongekende proporties neerleggen dat toilet het met de nodige moeite weg kan spoelen. Ondertussen een harde knal horen van de stortpijp die je fantastisch bruine boot onderaan ontvangt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 14:15 
 

:lol:
Vorige  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic