Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 20 hours ago
View on YouTube

????????????
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Oké ik vind dit serieus dus echt kei vet. Ik heb zelf m'n wijf leren kennen bij een setje van B-Front, hoe tof zou het zijn als hij ff Magic en Undiscovered kwam draaien (de twee tracks die we beide hebben onthouden aan die set) op een bruiloft... of ben ik nou zo gek?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
The Skribbler wrote:Oké ik vind dit serieus dus echt kei vet. Ik heb zelf m'n wijf leren kennen bij een setje van B-Front, hoe tof zou het zijn als hij ff Magic en Undiscovered kwam draaien (de twee tracks die we beide hebben onthouden aan die set) op een bruiloft... of ben ik nou zo gek?
Wat voor de één een genietmoment is, kan voor de ander een WTF-momentje zijn he :P ikzelf zou het ook niet zo snel doen, maar als dit een wens van het bruidspaar is, alleen maar mooi voor hen dat G4H daaraan meewerken.
Last edited by Steffnov on 03 Oct 2017 14:21, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Ja
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 9 hours ago
View on YouTube
Het zal je zoon maar zijn :/ :lol:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Je vader zou maar bae af zeggen.
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Svbtwee wrote:filmpje
man man man flikker dat kind het huis uit
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Broken Balance wrote:Je vader zou maar bae af zeggen.
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 20 hours ago
The Skribbler wrote:Oké ik vind dit serieus dus echt kei vet. Ik heb zelf m'n wijf leren kennen bij een setje van B-Front, hoe tof zou het zijn als hij ff Magic en Undiscovered kwam draaien (de twee tracks die we beide hebben onthouden aan die set) op een bruiloft... of ben ik nou zo gek?
Nah je bent niet gek, vond het ook op meer op een grappige manier wtf :P
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
In dat geval ben ik het wel met je eens xd
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Vrienden van mij gaan volgend jaar trouwen. Weet nu al dat onderhand de hele fusion stal is uitgenodigd... gaat een mooi feestje worden denk ik zo haha..

Nu al zin in dozer b2b slim shore b2b the pitcher b2b titan b2b donkey rollers b2b zany b2b bfront :lol:
Hardtraxx Elite
2969 posts member since 2011
last seen 1 day ago
gaaf maat
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
rakkietakkie wrote:
Vrienden van mij gaan volgend jaar trouwen. Weet nu al dat onderhand de hele fusion stal is uitgenodigd... gaat een mooi feestje worden denk ik zo haha..

Nu al zin in dozer b2b slim shore b2b the pitcher b2b titan b2b donkey rollers b2b zany b2b bfront :lol:
hoeveel cdj's naast elkaar?
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Pedaalemre wrote:
rakkietakkie wrote:

hoeveel cdj's naast elkaar?
Geen... gewoon vinyl he
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 8 days ago
Op voorhand setje in elkaar draaien en gewoon iedereen tussen het publiek los gaan
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Hardtraxx Veteran
4803 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
dude wtf
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Steffnov wrote:Dit...
t doet gewoon pijn om te zien :surrender:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 8 days ago
Traditionele penisverlenging
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
het zien van het aantal facebook vrienden die ik verwijderd heb puur omdat ik salty om iets was.

waar die mensen niks mee te maken hadden >.<
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Onderweg naar huis buikpijn krijgen...

Thuis rushen naar het toilet en daar een excrement van ongekende proporties neerleggen dat toilet het met de nodige moeite weg kan spoelen. Ondertussen een harde knal horen van de stortpijp die je fantastisch bruine boot onderaan ontvangt

Volgens mij was de stamppot gisteren niet goed.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 9 hours ago
Thuis rushen naar het toilet en daar een excrement van ongekende proporties neerleggen dat toilet het met de nodige moeite weg kan spoelen. Ondertussen een harde knal horen van de stortpijp die je fantastisch bruine boot onderaan ontvangt
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
:lol: :sick:
R
Gisteravond reed ik terug vanuit mn werk. Ik reed op een 80 weg, maar ineens ging iedereen remmen. Ik keek verder naar voren en ik zag geen file, waarom remt iedereen.. :huh:
Precies op dat moment zie ik ineens een wiel langs me op rollen, ik kijk naar rechts, staat daar een wit busje stil met een buitenlander erin die echt om zich heen zat te kijken van wtf moet ik hiermee :lol:

Reed een paar uur later daar weer langs stond dat busje nog mooi langs de weg, zonder een wiel linksachter.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
:lol: