Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Oké ik vind dit serieus dus echt kei vet. Ik heb zelf m'n wijf leren kennen bij een setje van B-Front, hoe tof zou het zijn als hij ff Magic en Undiscovered kwam draaien (de twee tracks die we beide hebben onthouden aan die set) op een bruiloft... of ben ik nou zo gek?
Wat voor de één een genietmoment is, kan voor de ander een WTF-momentje zijn heThe Skribbler wrote:Oké ik vind dit serieus dus echt kei vet. Ik heb zelf m'n wijf leren kennen bij een setje van B-Front, hoe tof zou het zijn als hij ff Magic en Undiscovered kwam draaien (de twee tracks die we beide hebben onthouden aan die set) op een bruiloft... of ben ik nou zo gek?
Last edited by Steffnov on 03 Oct 2017 14:21, edited 1 time in total.
man man man flikker dat kind het huis uitSvbtwee wrote:filmpje
Broken Balance wrote:Je vader zou maar bae af zeggen.
Nah je bent niet gek, vond het ook op meer op een grappige manier wtfThe Skribbler wrote:Oké ik vind dit serieus dus echt kei vet. Ik heb zelf m'n wijf leren kennen bij een setje van B-Front, hoe tof zou het zijn als hij ff Magic en Undiscovered kwam draaien (de twee tracks die we beide hebben onthouden aan die set) op een bruiloft... of ben ik nou zo gek?
In dat geval ben ik het wel met je eens 
Vrienden van mij gaan volgend jaar trouwen. Weet nu al dat onderhand de hele fusion stal is uitgenodigd... gaat een mooi feestje worden denk ik zo haha..The Skribbler wrote:Oké ik vind dit serieus dus echt kei vet. Ik heb zelf m'n wijf leren kennen bij een setje van B-Front, hoe tof zou het zijn als hij ff Magic en Undiscovered kwam draaien (de twee tracks die we beide hebben onthouden aan die set) op een bruiloft... of ben ik nou zo gek?
Nu al zin in dozer b2b slim shore b2b the pitcher b2b titan b2b donkey rollers b2b zany b2b bfront
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
hoeveel cdj's naast elkaar?rakkietakkie wrote:Vrienden van mij gaan volgend jaar trouwen. Weet nu al dat onderhand de hele fusion stal is uitgenodigd... gaat een mooi feestje worden denk ik zo haha..The Skribbler wrote:Oké ik vind dit serieus dus echt kei vet. Ik heb zelf m'n wijf leren kennen bij een setje van B-Front, hoe tof zou het zijn als hij ff Magic en Undiscovered kwam draaien (de twee tracks die we beide hebben onthouden aan die set) op een bruiloft... of ben ik nou zo gek?
Nu al zin in dozer b2b slim shore b2b the pitcher b2b titan b2b donkey rollers b2b zany b2b bfront
Geen... gewoon vinyl hePedaalemre wrote:hoeveel cdj's naast elkaar?rakkietakkie wrote:Vrienden van mij gaan volgend jaar trouwen. Weet nu al dat onderhand de hele fusion stal is uitgenodigd... gaat een mooi feestje worden denk ik zo haha..The Skribbler wrote:Oké ik vind dit serieus dus echt kei vet. Ik heb zelf m'n wijf leren kennen bij een setje van B-Front, hoe tof zou het zijn als hij ff Magic en Undiscovered kwam draaien (de twee tracks die we beide hebben onthouden aan die set) op een bruiloft... of ben ik nou zo gek?
Op voorhand setje in elkaar draaien en gewoon iedereen tussen het publiek los gaan
t doet gewoon pijn om te zienSteffnov wrote:Dit...
het zien van het aantal facebook vrienden die ik verwijderd heb puur omdat ik salty om iets was.
waar die mensen niks mee te maken hadden
waar die mensen niks mee te maken hadden
Onderweg naar huis buikpijn krijgen...
Thuis rushen naar het toilet en daar een excrement van ongekende proporties neerleggen dat toilet het met de nodige moeite weg kan spoelen. Ondertussen een harde knal horen van de stortpijp die je fantastisch bruine boot onderaan ontvangt
Volgens mij was de stamppot gisteren niet goed.
Thuis rushen naar het toilet en daar een excrement van ongekende proporties neerleggen dat toilet het met de nodige moeite weg kan spoelen. Ondertussen een harde knal horen van de stortpijp die je fantastisch bruine boot onderaan ontvangt
Volgens mij was de stamppot gisteren niet goed.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
R
Gisteravond reed ik terug vanuit mn werk. Ik reed op een 80 weg, maar ineens ging iedereen remmen. Ik keek verder naar voren en ik zag geen file, waarom remt iedereen..
Precies op dat moment zie ik ineens een wiel langs me op rollen, ik kijk naar rechts, staat daar een wit busje stil met een buitenlander erin die echt om zich heen zat te kijken van wtf moet ik hiermee
Reed een paar uur later daar weer langs stond dat busje nog mooi langs de weg, zonder een wiel linksachter.
Precies op dat moment zie ik ineens een wiel langs me op rollen, ik kijk naar rechts, staat daar een wit busje stil met een buitenlander erin die echt om zich heen zat te kijken van wtf moet ik hiermee
Reed een paar uur later daar weer langs stond dat busje nog mooi langs de weg, zonder een wiel linksachter.