Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het wachten is nu tot iemand Sennid komt wijzen op het feit dat dit 100% zeker komt omdat hij gigantische hersenschade heeft door de vrachtladingen XTC die hij in korte tijd genomen heeft!

Verwijs alsjeblieft ook door naar z'n reacties in het drugs topic! Anders snap ik er helemaal niks van!

en @Roy dat van die white walker shit had ik meteen geappt naar m'n vriendin, daarom zo goed onthouden denk ik :P maar nee normaal schrijf ik niks op
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://instagram.com/p/BYxnvtXD_Qv/

'Het is wel goed zo hoor!' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had ook zo een vage droom. Dat op Qlimax Rellen In De Hel gedraaid werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
https://instagram.com/p/BYxnvtXD_Qv/

'Het is wel goed zo hoor!' :lol:

Ik moest kloppen want de bel deed het niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Het wachten is nu tot iemand Sennid komt wijzen op het feit dat dit 100% zeker komt omdat hij gigantische hersenschade heeft door de vrachtladingen XTC die hij in korte tijd genomen heeft!

Verwijs alsjeblieft ook door naar z'n reacties in het drugs topic! Anders snap ik er helemaal niks van!


Luister, vrachtladingen zou ik het niet noemen. Slik er geen 5 op een avond ofzo. Heb in een tijdsbestek van 3/4 maanden 2,5/3 op. En ik weet wat de boosdoener is geweest, namelijk dat het laatste halfje dat ik genomen heb net zo sterk is als een hele die ik zelf heb.

Ik weet zelf ook dat het nu teveel van het goede is en ik ga daar in de toekomst ook zeker op letten. Kijk, wat vrienden enzo doen moeten ze zelf weten, heb het ook aangegeven dat het slecht is zoveel achter elkaar te nemen maar als dat advies niet binnenkomt is het eigen schuld dikke bult.

Ik weet nu wat ik wel en niet moet doen sinds ik hier zit dus ik hoop dat het jou en anderen gerust stelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 11:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ze staan zo allemaal op je begrafenis hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sennid schreef:
Rickzel schreef:
Het wachten is nu tot iemand Sennid komt wijzen op het feit dat dit 100% zeker komt omdat hij gigantische hersenschade heeft door de vrachtladingen XTC die hij in korte tijd genomen heeft!

Verwijs alsjeblieft ook door naar z'n reacties in het drugs topic! Anders snap ik er helemaal niks van!


Luister, vrachtladingen zou ik het niet noemen. Slik er geen 5 op een avond ofzo. Heb in een tijdsbestek van 3/4 maanden 2,5/3 op. En ik weet wat de boosdoener is geweest, namelijk dat het laatste halfje dat ik genomen heb net zo sterk is als een hele die ik zelf heb.

Oooooh dan. 3 pillen in 3 a 4 maanden tijd is niks om je druk om te maken hoor. Het is natuurlijk altijd gezonder om het niet te doen, maar dit valt serieus reuze mee als je niet ook nog andere middelen gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 14:05 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
sennid schreef:
Rickzel schreef:
Het wachten is nu tot iemand Sennid komt wijzen op het feit dat dit 100% zeker komt omdat hij gigantische hersenschade heeft door de vrachtladingen XTC die hij in korte tijd genomen heeft!

Verwijs alsjeblieft ook door naar z'n reacties in het drugs topic! Anders snap ik er helemaal niks van!


Luister, vrachtladingen zou ik het niet noemen. Slik er geen 5 op een avond ofzo. Heb in een tijdsbestek van 3/4 maanden 2,5/3 op. En ik weet wat de boosdoener is geweest, namelijk dat het laatste halfje dat ik genomen heb net zo sterk is als een hele die ik zelf heb.

Oooooh dan. 3 pillen in 3 a 4 maanden tijd is niks om je druk om te maken hoor. Het is natuurlijk altijd gezonder om het niet te doen, maar dit valt serieus reuze mee als je niet ook nog andere middelen gebruikt.


Als 4 maanden geleden je eerste keer was wel ;) Zoals bij Sennid het geval was
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sennid schreef:
Rickzel schreef:
Het wachten is nu tot iemand Sennid komt wijzen op het feit dat dit 100% zeker komt omdat hij gigantische hersenschade heeft door de vrachtladingen XTC die hij in korte tijd genomen heeft!

Verwijs alsjeblieft ook door naar z'n reacties in het drugs topic! Anders snap ik er helemaal niks van!


Luister, vrachtladingen zou ik het niet noemen. Slik er geen 5 op een avond ofzo. Heb in een tijdsbestek van 3/4 maanden 2,5/3 op. En ik weet wat de boosdoener is geweest, namelijk dat het laatste halfje dat ik genomen heb net zo sterk is als een hele die ik zelf heb.

Ik weet zelf ook dat het nu teveel van het goede is en ik ga daar in de toekomst ook zeker op letten. Kijk, wat vrienden enzo doen moeten ze zelf weten, heb het ook aangegeven dat het slecht is zoveel achter elkaar te nemen maar als dat advies niet binnenkomt is het eigen schuld dikke bult.

Ik weet nu wat ik wel en niet moet doen sinds ik hier zit dus ik hoop dat het jou en anderen gerust stelt.


Het was meer sarcastisch omdat ik een paar keer achter elkaar in random topics mensen over jou zag praten haha :$ vgm ben je helemaal niet zo onverstandig, lekker zelf weten wat je doet! Maar advies van de mensen hiero altijd dew moeite waard om even te lezen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
sennid schreef:
Rickzel schreef:
Het wachten is nu tot iemand Sennid komt wijzen op het feit dat dit 100% zeker komt omdat hij gigantische hersenschade heeft door de vrachtladingen XTC die hij in korte tijd genomen heeft!

Verwijs alsjeblieft ook door naar z'n reacties in het drugs topic! Anders snap ik er helemaal niks van!


Luister, vrachtladingen zou ik het niet noemen. Slik er geen 5 op een avond ofzo. Heb in een tijdsbestek van 3/4 maanden 2,5/3 op. En ik weet wat de boosdoener is geweest, namelijk dat het laatste halfje dat ik genomen heb net zo sterk is als een hele die ik zelf heb.

Ik weet zelf ook dat het nu teveel van het goede is en ik ga daar in de toekomst ook zeker op letten. Kijk, wat vrienden enzo doen moeten ze zelf weten, heb het ook aangegeven dat het slecht is zoveel achter elkaar te nemen maar als dat advies niet binnenkomt is het eigen schuld dikke bult.

Ik weet nu wat ik wel en niet moet doen sinds ik hier zit dus ik hoop dat het jou en anderen gerust stelt.


Het was meer sarcastisch omdat ik een paar keer achter elkaar in random topics mensen over jou zag praten haha :$ vgm ben je helemaal niet zo onverstandig, lekker zelf weten wat je doet! Maar advies van de mensen hiero altijd dew moeite waard om even te lezen :)


Geen probleem. Ik heb in het begin af en toe moeite om te zien of iemand het nou als grapje/sarcastisch bedoeld of serieus. Bij sommige heb je het sneller in de gaten dan bij ander ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar moet je inderdaad van zelf achter komen. Bij sommige members hier is het best lastig. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hahaha zulke dromen voor een feest, zo herkenbaar :lol: Vorig jaar rond Qlimax gedroomd dat ik mocht draaien, maar zo gauw ik begon liep het hele Gelredome leeg :(

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Daar moet je inderdaad van zelf achter komen. Bij sommige members hier is het best lastig. :yes:

Ik kan me nog herinneren dat jouw binnenkomst hier op het forum ook niet echt soepel ging. :lol:

Inmiddels wel netjes geïntegreerd hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 19:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Daar moet je inderdaad van zelf achter komen. Bij sommige members hier is het best lastig. :yes:

Ik kan me nog herinneren dat jouw binnenkomst hier op het forum ook niet echt soepel ging. :lol:

Inmiddels wel netjes geïntegreerd hier.


Met uitzondering van nog enige vreemde uitschieters in de vorm van liefdesverklaringen naar medeleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zojuist het nieuwe programma van Streetlab teruggekeken. Twee van die gasten hebben gewoon hun lip laten opspuiten :lol: . Duurt 12 tot 14 maanden voordat het is uitgewerkt :oh:. Wtf...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Zojuist het nieuwe programma van Streetlab teruggekeken. Twee van die gasten hebben gewoon hun lip laten opspuiten :lol: . Duurt 12 tot 14 maanden voordat het is uitgewerkt :oh:. Wtf...

Bij die ene viel het resultaat wel mee, maar die andere... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit soort filmpjes :lol:. Vooral als je wat geblowd hebt. Kwam niet meer bij

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kan me ook heel goed voorstellen dat zo'n filmpje verkeerd valt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Jordy schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Daar moet je inderdaad van zelf achter komen. Bij sommige members hier is het best lastig. :yes:

Ik kan me nog herinneren dat jouw binnenkomst hier op het forum ook niet echt soepel ging. :lol:

Inmiddels wel netjes geïntegreerd hier.


Met uitzondering van nog enige vreemde uitschieters in de vorm van liefdesverklaringen naar medeleden.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 10:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zie nu pas dat het om Rowany ging en niet om SVB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Daar moet je inderdaad van zelf achter komen. Bij sommige members hier is het best lastig. :yes:

Ik kan me nog herinneren dat jouw binnenkomst hier op het forum ook niet echt soepel ging. :lol:

Inmiddels wel netjes geïntegreerd hier.


Bij het begin was het niet makkelijk nee >.< , zelfs nog getwijfeld om te stoppen. Toch door gegaan met het plaatsen van reacties en op een gegeven moment werd het steeds leuker. Nu zelfs al een paar gasten ontmoet op festivals. Dit weekend ook weer iemand op Q-Base. Volgensmij was het een maatje van 2faced? Was rond 06:15, ik ging naar de kluisjes en volgensmij was de naam Jeffry als ik het me nog goed kan herinneren. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het begin doen we kut tegen iedereen, zodat alleen de ekte diehards overblijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Op het begin doen we kut tegen iedereen, zodat alleen de ekte diehards overblijven


Dat is ook wel een goeie inderdaad. Vaste leden op het forum. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Op het begin doen we kut tegen iedereen, zodat alleen de ekte diehards overblijven


Tenzij je Sander heet (maakt niet uit welke) dan blijven we kut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Jordy schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Daar moet je inderdaad van zelf achter komen. Bij sommige members hier is het best lastig. :yes:

Ik kan me nog herinneren dat jouw binnenkomst hier op het forum ook niet echt soepel ging. :lol:

Inmiddels wel netjes geïntegreerd hier.


Bij het begin was het niet makkelijk nee >.< , zelfs nog getwijfeld om te stoppen. Toch door gegaan met het plaatsen van reacties en op een gegeven moment werd het steeds leuker. Nu zelfs al een paar gasten ontmoet op festivals. Dit weekend ook weer iemand op Q-Base. Volgensmij was het een maatje van 2faced? Was rond 06:15, ik ging naar de kluisjes en volgensmij was de naam Jeffry als ik het me nog goed kan herinneren. :clap:


Haha wij zijn beide niet op Q-base geweest, weet zo even niet welke Jeffrey het geweest kan zijn >.<

Misschien heb je het heel scheel gehoord en was het Stef (Exterkate)? :lol: Weet dat hij wel op Qbase was
Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic