Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I'm just going to leave this here... https://www.instagram.com/p/BYX2NLol5eh/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
I'm just going to leave this here... https://www.instagram.com/p/BYX2NLol5eh/


Sander Fuck jou :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misdaadnl :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schaamteloos ook jouw mixcloud link in zijn beschrijving erbij zetten. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw seg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 10:05 
 
Hardtraxx Veteran

Er staat wel netjes: Subscribe to Stef ExterKate :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Er staat wel netjes: Subscribe to Stef ExterKate :lol:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Er staat wel netjes: Subscribe to Stef ExterKate :lol:

Ja, nadat Stef "Thanks for stealing my mix" had geplaatst. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk niet dat je voor zoiets een copyright claim kan indienen :whistle:

PS: valse copyrightclaims indienen mag niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2017 00:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom meteen een copyright claim indienen? Zou me juist vereerd voelen als iemand m'n mix upload. Geen credits geven oké, maar meteen copyright erop gooien is ook weer een beetje teveel van het goede wat mij betreft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2017 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/inkakkenbijpakken/videos/1596697380388623/

Lekker tuinieren
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2017 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Voor beide maar een copyrightclaim ingediend haha

Paling schreef:
Waarom meteen een copyright claim indienen? Zou me juist vereerd voelen als iemand m'n mix upload. Geen credits geven oké, maar meteen copyright erop gooien is ook weer een beetje teveel van het goede wat mij betreft..

Exterkate = Brennan Heart confirmed?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://m.telegraaf.nl/binnenland/articl ... t-sloot-in

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
http://m.telegraaf.nl/binnenland/article/29113994/bus-met-festivalgangers-rijdt-sloot-in

:lol:


Al van het padje voor je nog maar op het festival bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf er staat letterlijk bij "if you like these mixes you can go to this paypal link"

hoe fucking brutaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verschrikkelijk dit soort onwetende mensen man man. En dan zetten ze ook nog eens dj's neer uit oh oh cherso... mensen bij gemeente kunnen wel een lesje muziek gebruiken

http://www.omroepbrabant.nl/?news%2F268 ... +2017.aspx
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wtf man. Staat er een muur om dat dorpje ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 08:59 
 
Hardtraxx Addict

Gisteravond lange tijd over Q-base gehad, iedereen heeft er zoveel zin in. Dus werd ik vanmorgen wakker en had ik het raarste gedroomd. We reden naar Weeze toe en toen we aankwamen zei een beveiliger dat we niet het terrein op mochten terwijl het gewoon de parkeerplaats was, dus wij wachten totdat het 11 uur was en weer naar binnen gingen. Gelukkig nu wel tot de ingang gekomen. Eenmaal daar had ik de kaarten niet uitgeprint en mijn geld oordoppen en oppepende middelen niet bij. Ook was t al kwart over 11 dus B-front was al bezig. Wij rennen naar de hangar waar we de muziek al konden horen. We waren zo enthousiast om eindelijk naar binnen te gaan. Komen we daar aan staat er helemaal niemand en er was ook geen stage. Het was een woonkamer waarbij B-front achter een tafel stond. Wat. Een. Nachtmerrie. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha zulke dromen voor een feest, zo herkenbaar :lol: Vorig jaar rond Qlimax gedroomd dat ik mocht draaien, maar zo gauw ik begon liep het hele Gelredome leeg :(

Oja en vannacht gedroomd dat ik een kind kreeg, was gvd ook wel ff een dingetje...

Edit: Oja en laatst in m'n droom met m'n vriendin op vakantie gegaan naar Ijsland, sliepen in een glazen iglo en werden omringt dor White Walkers, maar stonden overal bordjes dat "als je ze met rust liet er niks aan de hand was". Vage shit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rick wat neem jij voor het slapen gaan? (kan mezelf ook goed herkennen met die maffe situaties)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha neem helemaal niks, goed ritme? Slaap altijd binnen no-time, maar ook echt suuuuper vast!

Heb niet altijd van die maffe dromen though
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schrijven jullie je dromen op dan :lol:? Ik vergeet ze altijd weer. Ik heb na de tweede keer dat ik xtc heb gebruikt drie verschillende dromen op een nacht gehad. Deze dromen had ik toen wel opgeschreven en weet ze daarom nog. Bij eentje ging ik racen in mijn (destijds) Nederlands docent z'n auto over de parkeerplaats op school en bij de andere ging ik uit en had ik het shirt van een meisje dat ik kende in m'n borstzakje en ze vroeg of ze hem terug mocht

Wat je brein toch allemaal kan bedenken xd. Vind dit trouwens best leuk om te lezen dus ik ben wel voor een droom toppa haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik schrijf ze soms ook wel op. Het schijnt ook dat het uitschrijven van je droom helpt om toekomstige dromen beter te onthouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eergister supervaag gedroomd. Was met familie ergens op een camping ofzo en ik moest gaan racen op een circuit dat ik ken, maar het was een aangepaste route. Uiteindelijk een rondje gereden maar niet zelf. Was trouwens helemaal in het wit: witte helm, overall en schoenen. Nouja shcoenen, het waren spierwitte pantoffels voor buiten, bijna crocs. Daarna ging ik vissen maar daar kwam ook niks van terecht. Opeens was ik op een festival wat ook een winkelcentrum was. Ik was daar met vrienden en ik ging naar beneden om iemand te meeten. Kwam totaal iemand anders tegen. Daar mee gekletst en daarna ging hij naar een andere stage dan wij. Hij wilde dat ik een drankje ging proeven dat zwart wit heette, en het was gemaakt van tweedehands curacao's nog iets. En toen werd ik wakker.

Vanochtend begon ik ook weer te dromen. ik ging ergens zitten en er was een rechtszaak bezig, dus ik er aandachtig naar luisteren. De advocaat en de rechter zaten allebei op een verkeerde plek dus dat begon al goed. Ik zat een beetje voor mij uit te staren en opeens begon die advocaat tegen mij te lullen. Dus ik kijk hem aan en kijk om mij heen en ik zie dat ik op de plek waar normaal een advocaat zit. Vond het helemaal niet leuk en heb gelijk de droom afgekapt en gelijk wakker geworden.

Die dromen zijn gebeurd als ik wakker wordt heel vroeg en dan weer verder gaat slapen. Allemaal in een tijdsbestek van een uur/ anderhalf uur.
Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic