Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Naar Q-Base dus. Kennelijk.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ik zoek net even naar mijn dj naam op LSDB om te kijken of ik daar weleens iets op gezet had, kom ik dit tegen:
https://lsdb.nl/set/174879/luca-s-bioni ... 6-27-11-15

Ik dacht in eerste instantie 'shit is er nou iemand die dezelfde naam gebruikt,' maar na het aanklikken van die set zie ik dat gewoon een random Italiaan mijn deelname aan de DJ contest voor The One Man Army heeft gebruikt in zijn podcast en gedaan alsof ik die speciaal daarvoor gemixt heb :lol:
Another my set mix homemade style hard and raw, powerful bass and scratchy. Pump up the volume and enjoy. A big thank you to the last part of the set in Bionicle DJ and of course me too :-) :-) :-)
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
:lol:
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 40 minutes ago
Fuzzylogic wrote:Ik zoek net even naar mijn dj naam op LSDB om te kijken of ik daar weleens iets op gezet had, kom ik dit tegen:
https://lsdb.nl/set/174879/luca-s-bioni ... 6-27-11-15

Ik dacht in eerste instantie 'shit is er nou iemand die dezelfde naam gebruikt,' maar na het aanklikken van die set zie ik dat gewoon een random Italiaan mijn deelname aan de DJ contest voor The One Man Army heeft gebruikt in zijn podcast en gedaan alsof ik die speciaal daarvoor gemixt heb :lol:
Another my set mix homemade style hard and raw, powerful bass and scratchy. Pump up the volume and enjoy. A big thank you to the last part of the set in Bionicle DJ and of course me too :-) :-) :-)
Je loopt gewoon rondweg collab dingetjes te doen bij vreemde :mad: Maar collabje met Nuracore ho maar :mad:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 8 days ago
Kut Italianen :lol:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Nuracore wrote:Maar collabje met Nuracore ho maar :mad:
M'n inbox staat vrij :D
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Haha jezus Tom, vage shit :lol: Enige vreemde dat wij meegemaakt hebben is dat de legende Hardsylboy meerdere keren onze setjes op HT pleurde meteen na onze uploads, kerel was nog sneller dan wij zelf :lol:

Heeft heel wat happiestijlz gekost om hem dat af te leren.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Ben op dit moment alleen thuis, dus altijd wat alerter wat betreft geluiden die van buiten komen, maar dit zag ik niet aankomen. Zit lekker een muziekje te luisteren en op HT te gluren, hoor ik ineens een belletje van mijn dakraam afkomen. Een kat die al vaker in onze tuin te vinden is heeft zijn/haar weg gevonden naar het dak en probeerde mijn kamer in te springen :lol: schreeuwde gelijk 'HEY NIET DOEN' (toen we zelf nog katten hadden) en het beestje stopte meteen. Nu maar hopen dat ie veilig op de grond komt
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Een afspeellijst op youtube beluisteren en dan opeens dit plaatje tegenkomen :lol:
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Rickzel wrote:Haha jezus Tom, vage shit :lol: Enige vreemde dat wij meegemaakt hebben is dat de legende Hardsylboy meerdere keren onze setjes op HT pleurde meteen na onze uploads, kerel was nog sneller dan wij zelf :lol:
Dat heeft yannickvk ook een keer bij ons gedaan, echt een lieve knul (L)
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Paling wrote:
Rickzel wrote:Haha jezus Tom, vage shit :lol: Enige vreemde dat wij meegemaakt hebben is dat de legende Hardsylboy meerdere keren onze setjes op HT pleurde meteen na onze uploads, kerel was nog sneller dan wij zelf :lol:
Dat heeft yannickvk ook een keer bij ons gedaan, echt een lieve knul (L)
Nr.1 fan m8! (L)
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
online now
sonnebloem wrote:Een afspeellijst op youtube beluisteren en dan opeens dit plaatje tegenkomen :lol:
View on YouTube
Dit nummer is echt baas :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Om onduidelijkheid te voorkomen; het plaatje van de video, niet de muziek. Muziekplaatje is tof.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Gepubliceerd op 27 okt. 2009
dat waren andere tijden.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Een meisje van een jaar of 15 die t restaurant binnenloopt, om een tandenstoker vraagt, en vervolgens weer weg gaat.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
RTL Nieuws headline "Japan slaat alarm om afgevuurde raket Noord Korea"

Toch even een solid 2 minuten gedacht dat er een Nucleaire apocalypse aan zat te komen :lol: ding blijkt over japan gevlogen te zijn en in zee gepleurd. (zoals gewoonlijk)
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Rickzel wrote:RTL Nieuws headline "Japan slaat alarm om afgevuurde raket Noord Korea"

Toch even een solid 2 minuten gedacht dat er een Nucleaire apocalypse aan zat te komen :lol: ding blijkt over japan gevlogen te zijn en in zee gepleurd. (zoals gewoonlijk)
Klopt, maar ik denk toch dat het wordt gezien als een aanval op een NAVO land. Hij kwam namelijk het territoriaal van Japan binnen. Rusland en China kunnen Kimmetje nu niet meer steunen, omdat hij de eerste shot heeft gegeven. Trump heeft vrijspel. Heel benieuwd naar de gevolgen van deze actie
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Maar las ik dat nou goed? 550 km hoogte, goeie genæde
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
sonnebloem wrote:Maar las ik dat nou goed? 550 km hoogte, goeie genæde
Ik weet niet wat voor type raket dit keer afgevuurd is, maar voor een ballistische raket is 550km nog vrij laag te noemen. Vaak kan je die hoogte nog makkelijk verdubbelen.
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Dan zit een raket toch ver in de ruimte? De ozonlaag begint al rond de 15 km..
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Paling wrote:Dan zit een raket toch ver in de ruimte? De ozonlaag begint al rond de 15 km..
Zoiets dacht ik dus ook gelijk

ja: Image
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Deze raketten maken inderdaad een suborbitale ruimtevlucht, waarbij ze bij de terugkeer op aarde snelheden kunnen bereiken van vele malen de snelheid van het geluid. En vanwege die snelheden zijn ze ook vrij lastig te onderscheppen als ze eenmaal die daling ingezet hebben.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Is dat niet gewoon een propaganda praatje van Noord Korea?
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
Hebben jullie geen CoD MW2 gespeeld of zo?