Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 02:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar Q-Base dus. Kennelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zoek net even naar mijn dj naam op LSDB om te kijken of ik daar weleens iets op gezet had, kom ik dit tegen:
https://lsdb.nl/set/174879/luca-s-bioni ... 6-27-11-15

Ik dacht in eerste instantie 'shit is er nou iemand die dezelfde naam gebruikt,' maar na het aanklikken van die set zie ik dat gewoon een random Italiaan mijn deelname aan de DJ contest voor The One Man Army heeft gebruikt in zijn podcast en gedaan alsof ik die speciaal daarvoor gemixt heb :lol:
Citaat:
Another my set mix homemade style hard and raw, powerful bass and scratchy. Pump up the volume and enjoy. A big thank you to the last part of the set in Bionicle DJ and of course me too :-) :-) :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 07:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik zoek net even naar mijn dj naam op LSDB om te kijken of ik daar weleens iets op gezet had, kom ik dit tegen:
https://lsdb.nl/set/174879/luca-s-bioni ... 6-27-11-15

Ik dacht in eerste instantie 'shit is er nou iemand die dezelfde naam gebruikt,' maar na het aanklikken van die set zie ik dat gewoon een random Italiaan mijn deelname aan de DJ contest voor The One Man Army heeft gebruikt in zijn podcast en gedaan alsof ik die speciaal daarvoor gemixt heb :lol:
Citaat:
Another my set mix homemade style hard and raw, powerful bass and scratchy. Pump up the volume and enjoy. A big thank you to the last part of the set in Bionicle DJ and of course me too :-) :-) :-)


Je loopt gewoon rondweg collab dingetjes te doen bij vreemde :mad: Maar collabje met Nuracore ho maar :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 07:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut Italianen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Maar collabje met Nuracore ho maar :mad:

M'n inbox staat vrij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2017 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha jezus Tom, vage shit :lol: Enige vreemde dat wij meegemaakt hebben is dat de legende Hardsylboy meerdere keren onze setjes op HT pleurde meteen na onze uploads, kerel was nog sneller dan wij zelf :lol:

Heeft heel wat happiestijlz gekost om hem dat af te leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben op dit moment alleen thuis, dus altijd wat alerter wat betreft geluiden die van buiten komen, maar dit zag ik niet aankomen. Zit lekker een muziekje te luisteren en op HT te gluren, hoor ik ineens een belletje van mijn dakraam afkomen. Een kat die al vaker in onze tuin te vinden is heeft zijn/haar weg gevonden naar het dak en probeerde mijn kamer in te springen :lol: schreeuwde gelijk 'HEY NIET DOEN' (toen we zelf nog katten hadden) en het beestje stopte meteen. Nu maar hopen dat ie veilig op de grond komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een afspeellijst op youtube beluisteren en dan opeens dit plaatje tegenkomen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 10:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha jezus Tom, vage shit :lol: Enige vreemde dat wij meegemaakt hebben is dat de legende Hardsylboy meerdere keren onze setjes op HT pleurde meteen na onze uploads, kerel was nog sneller dan wij zelf :lol:

Dat heeft yannickvk ook een keer bij ons gedaan, echt een lieve knul (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Rickzel schreef:
Haha jezus Tom, vage shit :lol: Enige vreemde dat wij meegemaakt hebben is dat de legende Hardsylboy meerdere keren onze setjes op HT pleurde meteen na onze uploads, kerel was nog sneller dan wij zelf :lol:

Dat heeft yannickvk ook een keer bij ons gedaan, echt een lieve knul (L)


Nr.1 fan m8! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Een afspeellijst op youtube beluisteren en dan opeens dit plaatje tegenkomen :lol:

Dit nummer is echt baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om onduidelijkheid te voorkomen; het plaatje van de video, niet de muziek. Muziekplaatje is tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2017 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Gepubliceerd op 27 okt. 2009


dat waren andere tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2017 15:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een meisje van een jaar of 15 die t restaurant binnenloopt, om een tandenstoker vraagt, en vervolgens weer weg gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTL Nieuws headline "Japan slaat alarm om afgevuurde raket Noord Korea"

Toch even een solid 2 minuten gedacht dat er een Nucleaire apocalypse aan zat te komen :lol: ding blijkt over japan gevlogen te zijn en in zee gepleurd. (zoals gewoonlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 00:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
RTL Nieuws headline "Japan slaat alarm om afgevuurde raket Noord Korea"

Toch even een solid 2 minuten gedacht dat er een Nucleaire apocalypse aan zat te komen :lol: ding blijkt over japan gevlogen te zijn en in zee gepleurd. (zoals gewoonlijk)


Klopt, maar ik denk toch dat het wordt gezien als een aanval op een NAVO land. Hij kwam namelijk het territoriaal van Japan binnen. Rusland en China kunnen Kimmetje nu niet meer steunen, omdat hij de eerste shot heeft gegeven. Trump heeft vrijspel. Heel benieuwd naar de gevolgen van deze actie
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar las ik dat nou goed? 550 km hoogte, goeie genæde
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Maar las ik dat nou goed? 550 km hoogte, goeie genæde


Ik weet niet wat voor type raket dit keer afgevuurd is, maar voor een ballistische raket is 550km nog vrij laag te noemen. Vaak kan je die hoogte nog makkelijk verdubbelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dan zit een raket toch ver in de ruimte? De ozonlaag begint al rond de 15 km..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Dan zit een raket toch ver in de ruimte? De ozonlaag begint al rond de 15 km..


Zoiets dacht ik dus ook gelijk

ja: Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze raketten maken inderdaad een suborbitale ruimtevlucht, waarbij ze bij de terugkeer op aarde snelheden kunnen bereiken van vele malen de snelheid van het geluid. En vanwege die snelheden zijn ze ook vrij lastig te onderscheppen als ze eenmaal die daling ingezet hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dat niet gewoon een propaganda praatje van Noord Korea?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hebben jullie geen CoD MW2 gespeeld of zo?
Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic