Sinds Defqon al een sealtje ket kwijt, alles meerdere malen binnenstebuiten gekeerd maar nergens te vinden. Sta ik net af te rekenen in de supermarkt, liet ik per ongeluk m'n portemonnee vallen en viel die er opeens uit terwijl ik ook n aantal keer m'n hele portemonnee overhoop heb gehaald. Vraag me dan toch wel af waar die zat. :')
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ter plaatse geconsumeerd mag ik hopen?
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Joey wrote:Sinds Defqon al een sealtje ket kwijt, alles meerdere malen binnenstebuiten gekeerd maar nergens te vinden. Sta ik net af te rekenen in de supermarkt, liet ik per ongeluk m'n portemonnee vallen en viel die er opeens uit terwijl ik ook n aantal keer m'n hele portemonnee overhoop heb gehaald. Vraag me dan toch wel af waar die zat. :')
Nieuw Hardstyle Sub-Genre via spotify.me

Weet niet wat ik hier van moet denken...

ongeacht zijn muziek is en blijft deadmau5 een droeftoeter
Joey wrote:Sinds Defqon al een sealtje ket kwijt, alles meerdere malen binnenstebuiten gekeerd maar nergens te vinden. Sta ik net af te rekenen in de supermarkt, liet ik per ongeluk m'n portemonnee vallen en viel die er opeens uit terwijl ik ook n aantal keer m'n hele portemonnee overhoop heb gehaald. Vraag me dan toch wel af waar die zat. :')
Heeft niemand het gezien?
Nope, gelukkig niet. Was vreemd genoeg vrij rustig voor de vrijdagmiddag. Blij toe wel, haha.Rowanyt1309 wrote:Joey wrote:Sinds Defqon al een sealtje ket kwijt, alles meerdere malen binnenstebuiten gekeerd maar nergens te vinden. Sta ik net af te rekenen in de supermarkt, liet ik per ongeluk m'n portemonnee vallen en viel die er opeens uit terwijl ik ook n aantal keer m'n hele portemonnee overhoop heb gehaald. Vraag me dan toch wel af waar die zat. :')![]()
Held.Joey wrote:Nope, gelukkig niet. Was vreemd genoeg vrij rustig voor de vrijdagmiddag. Blij toe wel, haha.Rowanyt1309 wrote:Joey wrote:Sinds Defqon al een sealtje ket kwijt, alles meerdere malen binnenstebuiten gekeerd maar nergens te vinden. Sta ik net af te rekenen in de supermarkt, liet ik per ongeluk m'n portemonnee vallen en viel die er opeens uit terwijl ik ook n aantal keer m'n hele portemonnee overhoop heb gehaald. Vraag me dan toch wel af waar die zat. :')![]()
Weer een mooie 
http://www.wptv.com/news/state/i-will-n ... n-30-years

http://www.wptv.com/news/state/i-will-n ... n-30-years
"During Thursday's bond court hearing, Nichols burst into laughter when a judge set her bond. She also called her arrest a "complete scam."
"It's been a hostage situation, and I've been taken under to confront you and tell you the truth about what has happened. I have mastered immortality with two others. Two very brave men," Nichols told the bond court judge.
She added that she's been dead for 30 years."
The 67-year-old was ordered held on $2 million bond. The judge also ordered house arrest and a GPS monitor for Nichols should she bond out of jail. Nichols is listed as homeless on the arrest report.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Lekkere nuchtere antwoorden ook, heerlijk dit Heady 
Haha ja helemaal top ditKoen wrote:Lekkere nuchtere antwoorden ook, heerlijk dit Heady
Maar heeft de interviewer het door?
Ik denk het niet.sonnebloem wrote:Maar heeft de interviewer het door?
Gekke Belg denkt ook, ik wist niet dat techno zo een hoog bpm had?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Die kop daarna ook echt

Jeroen en brand..Dit kan geen toeval zijnStinson wrote:http://www.nhnieuws.nl/nieuws/209424/Jeroen-moest-vluchten-uit-brandende-flat-Woonde-pas-een-uur-hier
![]()
![]()
Meisje die een snap stuurt dat ze der kut laat likken door een hond