Nee, ben er zelf ook geen fan van.Joey wrote:Ben ik dan de enige die ze te groot en daardoor niet mooi vind?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
MeneerEend wrote:Nee hoorJoey wrote:Ben ik dan de enige die ze te groot en daardoor niet mooi vind?
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 9 days ago
Ultraterrorloudsound wrote:https://www.facebook.com/djneroz/videos/1434663756621404/
Mag van mij ook wel bij genietmomentjes hoor haha!
Krijg er toch wel een glimlach met beetie kippenvel van
Die pinsir vond ik toch zo gruwelijk met Power Hour
Stond rechtsvoor op de heuvel, echt te vet als je iedereen dat ziet doen haha!
JeroenB93 wrote:Die pinsir vond ik toch zo gruwelijk met Power Hour![]()
Ik heb niet alles meegekregen volgens mij, maar hoe is deze hype zo snel gegaan? Niet lang geleden hier op HT ontstaan toch?
De "move" ontstond hier niet, maar de benaming Pinsir kwam wel van hier.Railion wrote:JeroenB93 wrote:Die pinsir vond ik toch zo gruwelijk met Power Hour![]()
Stond rechtsvoor op de heuvel, echt te vet als je iedereen dat ziet doen haha!![]()
Ik heb niet alles meegekregen volgens mij, maar hoe is deze hype zo snel gegaan? Niet lang geleden hier op HT ontstaan toch?
Volgens mij is de move ontstaan door anabolenreuzen waarvan de huid te strak staat om normale moves te kunnen doenBroken Balance wrote:De "move" ontstond hier niet, maar de benaming Pinsir kwam wel van hier.Railion wrote:JeroenB93 wrote:Die pinsir vond ik toch zo gruwelijk met Power Hour![]()
Stond rechtsvoor op de heuvel, echt te vet als je iedereen dat ziet doen haha!![]()
Ik vind dat we wel elke keer Delt-A de props moeten geven, voor zover ik weet kwam hij met de naam Pinsir aan zetten 
-
NArtiest
- 144 posts member since 2009
- last seen 17 days ago
Kan iemand mij even helpen wie hier mee is begonnen (liefst bron onderbouwd natuurlijk)Rickzel wrote:Ik vind dat we wel elke keer Delt-A de props moeten geven, voor zover ik weet kwam hij met de naam Pinsir aan zetten
Mensen vragen altijd wie er mee begonnen is maar ik kan er geen fatsoenlijk antwoord op geven.
Weet het niet helemaaal zeker, maar als je de zoekfunctie gebruikt hier op HT en op "Pinsir" zoekt zie je in ieder geval dat Delt-A de eerste was die het hier op het forum gebruikte (al best een tijdje geleden)Neroz wrote:Kan iemand mij even helpen wie hier mee is begonnen (liefst bron onderbouwd natuurlijk)Rickzel wrote:Ik vind dat we wel elke keer Delt-A de props moeten geven, voor zover ik weet kwam hij met de naam Pinsir aan zetten
Mensen vragen altijd wie er mee begonnen is maar ik kan er geen fatsoenlijk antwoord op geven.
Werd hier al snel een begrip, zoals hiervoor al gezegd werd, de move bestond wel, maar hij was wel de eerste die de naam Pinsir er aan gaf
https://hardtraxx.com/search.php? ... &start=200
(daarvoor ging het daadwerkelijk over de pokemonDelt-A wrote:Ook wel de "Pinsir" genoemd. of de "Machamp".
Vervolg plaat heet dus machamp
Pinsiren met iemand op je nek?Nuracore wrote:Vervolg plaat heet dus machamp
Zal maar het maar snel registeren zodat je men kan pakken op plagiaat.. wat een ideeRickzel wrote:Pinsiren met iemand op je nek?Nuracore wrote:Vervolg plaat heet dus machamp
Dat je denkt ; "verrek ik ken die gast in de sportschool ergens van" en dat het dan Unresolved blijkt te zijn. 
zweedse vrouwen zijn blijkbaar te lekker? Wel opvallend dat dit in zon welvarend land gebeurd.RoyAPO wrote:https://www.rtlnieuws.nl/nederland/zweeds-festival-stopt-na-verkrachtingen-dit-is-verdomme-niet-oke
Ik zag er op defqon ook eentje, goeiedag zegMeneerEend wrote:zweedse vrouwen zijn blijkbaar te lekker? Wel opvallend dat dit in zon welvarend land gebeurd.RoyAPO wrote:https://www.rtlnieuws.nl/nederland/zweeds-festival-stopt-na-verkrachtingen-dit-is-verdomme-niet-oke
Vannacht de raarste ontmoeting ooit gehad. Ik ben met m'n schoonfamilie naar André Rieu geweest, na afloop taxibusje voor naar ons hotel gebeld. Komen we aan bij dat busje, groet ik de chauffeur, zegt 'ie: 'Volgens mij ken ik jou.' Dus ik kijk hem nog eens aan, is het Jordy_E hier van Hardtraxx
Had hem ook nog nooit eerder ontmoet of zo dus dit was wel echt ff een wtf momentje hahaha.
Wat is hier zo WTF aan? Dat een jochie van 10 beter kan draaien dan jij?
Liever dat zo een kind dat doet dan dat hij als een brakka boy op het speelpleintje een filmpje gaat met maken met al zijn spaargeld. En wie weet blijft hij het leuk vinden en wordt hij later een grote meneer. 
Ik zie net een RSU dating groep voorbij komen op Facebook

Nu pas? WauwJeroenB93 wrote:Ik zie net een RSU dating groep voorbij komen op Facebook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Toen ik een Snapchat zag van jou bij Andre Rieu had ik even een WTF momentje.Fuzzylogic wrote:Vannacht de raarste ontmoeting ooit gehad. Ik ben met m'n schoonfamilie naar André Rieu geweest, na afloop taxibusje voor naar ons hotel gebeld. Komen we aan bij dat busje, groet ik de chauffeur, zegt 'ie: 'Volgens mij ken ik jou.' Dus ik kijk hem nog eens aan, is het Jordy_E hier van HardtraxxHad hem ook nog nooit eerder ontmoet of zo dus dit was wel echt ff een wtf momentje hahaha.