Was een meidje wat ooit via insta mijn snap vroeg. Opzich altijd wel gezellig menssonnebloem wrote:Wat voor mensen heb jij op snap Sander?Exterkate wrote:Stuurt zij dat naar jou?!Svbtwee wrote:Meisje die een snap stuurt dat ze der kut laat likken door een hond![]()
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
lekker op vakantie oh 'btw' hier check dit #lol #yolo 
Pindakaas doet wonderen voor de vrijgezelle
Pindakaas doet wonderen voor de vrijgezelle
Nahh z'n naaibal ben ik nietsonnebloem wrote:Screenshot!!!!11
Exterkate wrote:Dit is het meest vreemde wat ik sinds tijden heb gelezen. By far.
Ik snap de grap niet, snap de outfits niet, snap Caine niet, snap de humor niet, snap de muziek niet.
Wat een ongelofelijke kut shit.
Is gewoon ouwehoeren van Caine joh. Zou t niet zo serieus nemen
. Net alsof mensen dat echt leuke muziek vinden.
Jij hebt gewoon gevraagd om een video. Eerlijk..Svbtwee wrote:Meisje die een snap stuurt dat ze der kut laat likken door een hond![]()
Sander, je blijft me verbazenSvbtwee wrote:Meisje die een snap stuurt dat ze der kut laat likken door een hond![]()
Goed nieuws, jumpstyle maakt een comeback
Stampstyle, wie legt de copyright vast? Tom maakt er wel een shirtje van "stampstyle is not a crime"
View on Instagram
Stampstyle, wie legt de copyright vast? Tom maakt er wel een shirtje van "stampstyle is not a crime"
View on Instagram
Ik vind het anders prachtig, kijk hem genieten
Kom er zojuist achter dat achter mijn bedrijfspand een bordeel staat xD Camilla privé ,
keuze uit 5 jonge dames voor nog geen 70 euro per half u.
Google het maar haha wtf
Google het maar haha wtf
Geen gezichten. Riskant hoor. Stel dat je daar heen gaat en je mokkel een unibrow of een snor heeft. Kan je lekker een half uur doggy gaan neuken voor 70 euro.Nuracore wrote:Kom er zojuist achter dat achter mijn bedrijfspand een bordeel staat xD Camilla privé ,keuze uit 5 jonge dames voor nog geen 70 euro per half u.
Google het maar haha wtf
En een goed tijdbesteed tijdens de pauzeErikZ wrote:Klinkt als geld goed besteed
Omdat? Heb je het hele stuk gelezen?
Hoezo is dat achterlijk, ze maakt best een goed punt zonder specifiek een mening te geven of iets af te branden.