Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF am i reading
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn god.. ben eigenlijk wel benieuwd naar het vervolg van het gesprek. Iemand een logje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kominerren is dan combineren neem ik aan? Jezus zeg, wat een niveau :lol: en ook ik ben erg benieuwd naar het vervolg
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

*edit

ik mis een delete functie voor posts..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar dat hij zegt dat ie het wil combineren met haar sperma :lol: :lol: Dat is echt TE erg :lol: :lol: :lol:
Idd ja, wat jij zegt :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 17:43 
 

a Guy having fun with a Shemale
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ken serieus iemand die ook zo schrijft, en ook echt niet beter weet. Deepriemerrent guwoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij het opnemen van een set de tekst van Yellow Submarine in de BPM track niet opnemen en de rest wel haha. Vage shizzle haha. Instrumentale edit is het dus geworden haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 01:37 
 

Parvuz schreef:
Bij het opnemen van een set de tekst van Yellow Submarine in de BPM track niet opnemen en de rest wel haha. Vage shizzle haha. Instrumentale edit is het dus geworden haha.

Op mijn ipod hoor ik ook een gitaar in het linkeroortje, en de zang in de rechter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 01:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik speelde vandaag het einde van Charger per ongeluk achterstevoren af, wat een bazen haha. Zit dat stukje bier zuipen en kut roepen van DV8 erin. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 03:46 
 

het leven af en toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 14:41 
 

MacMichael schreef:
Afbeelding

https://www.facebook.com/profile.php?id=100000982884421

Favoriete uitspraken schreef:
k zoek een vriendin wie wil der met mijn uit
minschien ontstaat er wel tussen ons wel een heelen goeden band zo dat we in de toekomst meer kunnen we gaan doen


Over Marcel schreef:
mijn hobbys zijn computers / op vakantie gaan of ergens anders naar toeliefst in omgeving Haarlem en omstreeken ik ben een persoon die ieder jaar terug keert naar de Eftelingsamen met het Efteling hotelmeestal een paar dagen en een paar nachten en dat bevalt mijn prima dit ga ik dit jaar en volgent jaar weer doen en jij kunt ook mee als je reageert

k zoek als er iemand met mijn uit wil alleen de datum is nog onbekent wil u met mijn uit reageer dan even en het liefst op een zaterdag op het moment dat u reageert bespreken we de datum
wie wil met mijn af en toe ergns naar toe een keer naar de efteling dan weer een keer de dierentuin dan een bioscoop dan weer is uit eten en drinken dat doen we even goed als we even goed naar een pretpark gaan heb u nog een idee dan kan dat ook en wie weet ontstaat er wel een heelen goeden band tussen ons dan is dat mooi mee genomen groetjes marcel tot gou
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

zou een goede troll zijn, maar ik vrees het ergste...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 14:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is dus geen troll: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000982884421 .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squid schreef:

Beste mugshot
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 15:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zijn MSN adres staat boven op dat bericht. Hmm, met zo'n beroepsautist kan je wel een leuk grapje uithalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

Dit bericht bedoel je? Erg subtiel is het niet, maar ik vraag me af of hij de boodschap begrepen heeft. :)
http://img577.imageshack.us/img577/4038/kankerpedo.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 15:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

kuch :lol:

Citaat:
Marcel Roubos vindt een link leuk.

Sweaty Gooch
Sweatygooch.com is a website that is dedicated to bringing men some of the hottest celebrity women from around the world. Including Sammy Braddy, Kelly Brook, Rosie Jones, Holly Peers and many more. You'll find the perfect photos of your favourite celebrities.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha wtf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: :lol:
dat er zulke mensen op de aardbol zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 17:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

geen idee waarom maar i lol'd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 00:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
hidde schreef:
Ik snap dat ik de brief krijg wel, was wel even 'wtf' :P Er is nog dienstplicht ja, maar de kans dat daar beroep op wordt gedaan is zo klein dat ik t raar vind dat ze er zo'n moeite mee doen. Dit is het tijdperk van de drones en de precisie-aanvallen en shit, niet van de vliegtuigen en boten en trucks vol soldaten met een Dimaco. :P

Die drones worden door iemand bestuurd :P

Jij hebt teveel Call of Duty gespeeld m0n

haha nee, speel dat niet. :P maar dat is de toekomst en die is niet eens zo ver weg. precisieaanvallen etc. tuurlijk worden die bestuurd, maar niet door willekeurige mannen die in de dienstplicht vallen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF... Staan hier 3 politiebusjes voor de deur, forensische dienst... Komt er ineens een lijk tevoorschijn hier precies voor de deur. Gaat waarschijnlijk om een 78-jarige vrouw. :surrender:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic