Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 17 hours ago
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
WTF am i reading
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
:lol: :lol: :lol:
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Mijn god.. ben eigenlijk wel benieuwd naar het vervolg van het gesprek. Iemand een logje?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Kominerren is dan combineren neem ik aan? Jezus zeg, wat een niveau :lol: en ook ik ben erg benieuwd naar het vervolg
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
*edit

ik mis een delete functie voor posts..
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Maar dat hij zegt dat ie het wil combineren met haar sperma :lol: :lol: Dat is echt TE erg :lol: :lol: :lol:
Idd ja, wat jij zegt :sick:
E
a Guy having fun with a Shemale
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Ik ken serieus iemand die ook zo schrijft, en ook echt niet beter weet. Deepriemerrent guwoon.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Bij het opnemen van een set de tekst van Yellow Submarine in de BPM track niet opnemen en de rest wel haha. Vage shizzle haha. Instrumentale edit is het dus geworden haha.
A
Parvuz wrote:Bij het opnemen van een set de tekst van Yellow Submarine in de BPM track niet opnemen en de rest wel haha. Vage shizzle haha. Instrumentale edit is het dus geworden haha.
Op mijn ipod hoor ik ook een gitaar in het linkeroortje, en de zang in de rechter :P
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Ik speelde vandaag het einde van Charger per ongeluk achterstevoren af, wat een bazen haha. Zit dat stukje bier zuipen en kut roepen van DV8 erin. :P
D
het leven af en toe
B
MacMichael wrote:Image
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000982884421
Favoriete uitspraken wrote:k zoek een vriendin wie wil der met mijn uit
minschien ontstaat er wel tussen ons wel een heelen goeden band zo dat we in de toekomst meer kunnen we gaan doen
Over Marcel wrote:mijn hobbys zijn computers / op vakantie gaan of ergens anders naar toeliefst in omgeving Haarlem en omstreeken ik ben een persoon die ieder jaar terug keert naar de Eftelingsamen met het Efteling hotelmeestal een paar dagen en een paar nachten en dat bevalt mijn prima dit ga ik dit jaar en volgent jaar weer doen en jij kunt ook mee als je reageert

k zoek als er iemand met mijn uit wil alleen de datum is nog onbekent wil u met mijn uit reageer dan even en het liefst op een zaterdag op het moment dat u reageert bespreken we de datum
wie wil met mijn af en toe ergns naar toe een keer naar de efteling dan weer een keer de dierentuin dan een bioscoop dan weer is uit eten en drinken dat doen we even goed als we even goed naar een pretpark gaan heb u nog een idee dan kan dat ook en wie weet ontstaat er wel een heelen goeden band tussen ons dan is dat mooi mee genomen groetjes marcel tot gou
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Image

zou een goede troll zijn, maar ik vrees het ergste...
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2015
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Squid wrote:Het is dus geen troll: http://www.facebook.com/profile.php?id=100000982884421 .
Beste mugshot
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2015
Zijn MSN adres staat boven op dat bericht. Hmm, met zo'n beroepsautist kan je wel een leuk grapje uithalen.
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Dit bericht bedoel je? Erg subtiel is het niet, maar ik vraag me af of hij de boodschap begrepen heeft. :)
http://img577.imageshack.us/img577/4038/kankerpedo.jpg
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
kuch :lol:
Marcel Roubos vindt een link leuk.

Sweaty Gooch
Sweatygooch.com is a website that is dedicated to bringing men some of the hottest celebrity women from around the world. Including Sammy Braddy, Kelly Brook, Rosie Jones, Holly Peers and many more. You'll find the perfect photos of your favourite celebrities.
:lol:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Hahahaha wtf xd
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
:lol: :lol: :lol: :lol:
dat er zulke mensen op de aardbol zijn :lol:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Image
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
geen idee waarom maar i lol'd :lol:
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Olijfboompje wrote:
hidde wrote:Ik snap dat ik de brief krijg wel, was wel even 'wtf' :P Er is nog dienstplicht ja, maar de kans dat daar beroep op wordt gedaan is zo klein dat ik t raar vind dat ze er zo'n moeite mee doen. Dit is het tijdperk van de drones en de precisie-aanvallen en shit, niet van de vliegtuigen en boten en trucks vol soldaten met een Dimaco. :P
Die drones worden door iemand bestuurd :P

Jij hebt teveel Call of Duty gespeeld m0n
haha nee, speel dat niet. :P maar dat is de toekomst en die is niet eens zo ver weg. precisieaanvallen etc. tuurlijk worden die bestuurd, maar niet door willekeurige mannen die in de dienstplicht vallen. :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
WTF... Staan hier 3 politiebusjes voor de deur, forensische dienst... Komt er ineens een lijk tevoorschijn hier precies voor de deur. Gaat waarschijnlijk om een 78-jarige vrouw. :surrender: