Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Vandaag rustig eten wezen halen in de Mac, kregen ineens 2 gasten fucking erge ruzie waar t maar weinig scheelde of d'r waren rake klappen gevallen. Hebben zeker een paar minuten elkaar voor van alles en nog wat uit zitten maken.

Moest er wel om lachen xd

"DAT IS MIJN HAPPYMEAL KLOOTZAK!" :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 17:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Laatst zagen we ook een flinke ruzie in de Mac tussen een klant en een medewerker. Die medewerker moest echt door collega's tegen gehouden worden :P Zagen we hem eerder deze week bij een ander filiaal werken, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

teupie schreef:
hidde schreef:
Een kerel op school vond het nodig al zijn gruwelijk ranzige fantasieën over een meisje tegen haar te vertellen op msn. Uiteraard heb de hele school dat gelezen. xd Maar serieus, fantasieën over schalen vol bepaalde substanties... Brrr.. :sick:


Oke, inderdaad WTF. Maar ik neem aan dat die chick er ook in is meegegaan, anders vertel je zoiets niet toch>??

Haha, haar reacties waren wel een beetje dubieus ja. Dan zei die iets over bepaalde kostuums en domineren en dan reageerde ze niet van "AAAHW FUCKING NASTY FLIKKER OP RANZIGE IDIOOT" ofzo maar van "lol xD. Okee xD. Haha xD. Iew xD." :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 19:25 
 

:corn:
hidde schreef:
teupie schreef:
hidde schreef:
Een kerel op school vond het nodig al zijn gruwelijk ranzige fantasieën over een meisje tegen haar te vertellen op msn. Uiteraard heb de hele school dat gelezen. xd Maar serieus, fantasieën over schalen vol bepaalde substanties... Brrr.. :sick:


Oke, inderdaad WTF. Maar ik neem aan dat die chick er ook in is meegegaan, anders vertel je zoiets niet toch>??

Haha, haar reacties waren wel een beetje dubieus ja. Dan zei die iets over bepaalde kostuums en domineren en dan reageerde ze niet van "AAAHW FUCKING NASTY FLIKKER OP RANZIGE IDIOOT" ofzo maar van "lol xD. Okee xD. Haha xD. Iew xD." :lol:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hidde schreef:
teupie schreef:
hidde schreef:
Een kerel op school vond het nodig al zijn gruwelijk ranzige fantasieën over een meisje tegen haar te vertellen op msn. Uiteraard heb de hele school dat gelezen. xd Maar serieus, fantasieën over schalen vol bepaalde substanties... Brrr.. :sick:


Oke, inderdaad WTF. Maar ik neem aan dat die chick er ook in is meegegaan, anders vertel je zoiets niet toch>??

Haha, haar reacties waren wel een beetje dubieus ja. Dan zei die iets over bepaalde kostuums en domineren en dan reageerde ze niet van "AAAHW FUCKING NASTY FLIKKER OP RANZIGE IDIOOT" ofzo maar van "lol xD. Okee xD. Haha xD. Iew xD." :lol:

en intussen gewoon doorsturen naar haar vrienden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
en intussen gewoon doorsturen naar haar vrienden. :P


Precies ja, ook een beetje triest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weet je ook weer dat er daar dus binnenkort vertraging is met de trein...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
oostzaner schreef:
en intussen gewoon doorsturen naar haar vrienden. :P


Precies ja, ook een beetje triest...

Ach hij vraagt er zelf om, door dit soort dingen blijkbaar in het openbaar aan d'r te vertellen. En ookal was dat niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 20:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Afbeelding

Ik erger me constant aan het hardstyle-publiek op internet....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 20:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Psycho (Wasted Penguinz Remix) stond er ook nog tussen......
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Psycho (Wasted Penguinz Remix) stond er ook nog tussen......


Haha :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Psycho (Wasted Penguinz Remix) stond er ook nog tussen......

Ja, die heb ik maar niet serieus genomen. Penguuz, en ik kan het melodietje met al zijn emotie niet vinden in Psycho. Hehe :P
Edit: Oh wacht, dát is de remix :D Psycho met een melodie vol emotie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 15:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een brief van defensie krijgen dat je bent ingeschreven voor militaire dienstplicht. WTF. Volgende zin: "sinds 1997 hebben wij een beroepsleger en dus geen actieve dienstplicht meer dus je hoeft niet op deze brief te reageren."

Ergens bij defensie kost iemand dus 30k belastinggeld per jaar om zulke onzin te versturen. Kunnen we die dan niet ook even wegbezuinigen?

Wat zijn ze daar überhaupt denkende? Dat als er oorlog uitbreekt we weer lekker hele pelotons soldaten gaan ingraven in loopgraven enzo? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Een brief van defensie krijgen dat je bent ingeschreven voor militaire dienstplicht. WTF. Volgende zin: "sinds 1997 hebben wij een beroepsleger en dus geen actieve dienstplicht meer dus je hoeft niet op deze brief te reageren."

Ergens bij defensie kost iemand dus 30k belastinggeld per jaar om zulke onzin te versturen. Kunnen we die dan niet ook even wegbezuinigen?

Wat zijn ze daar überhaupt denkende? Dat als er oorlog uitbreekt we weer lekker hele pelotons soldaten gaan ingraven in loopgraven enzo? xd


Iedereen krijgt die brief gewoon, niks bijzonders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Een brief van defensie krijgen dat je bent ingeschreven voor militaire dienstplicht. WTF. Volgende zin: "sinds 1997 hebben wij een beroepsleger en dus geen actieve dienstplicht meer dus je hoeft niet op deze brief te reageren."

Ergens bij defensie kost iemand dus 30k belastinggeld per jaar om zulke onzin te versturen. Kunnen we die dan niet ook even wegbezuinigen?

Wat zijn ze daar überhaupt denkende? Dat als er oorlog uitbreekt we weer lekker hele pelotons soldaten gaan ingraven in loopgraven enzo? xd


Die kreeg ik ook vanochtend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brief is gewoon normaal hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Brief is gewoon normaal hoor.

Idd, de dienstplicht is namelijk niet afgeschaft. De opkomstplicht alleen wel maar mocht het nodig zijn kan je opgeroepen worden als vers kanonnenvlees :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Olijfboompje schreef:
Brief is gewoon normaal hoor.

Idd, de dienstplicht is namelijk niet afgeschaft. De opkomstplicht alleen wel maar mocht het nodig zijn kan je opgeroepen worden als vers kanonnenvlees :D


tot welke leeftijd is dat eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
_dp_ schreef:
Olijfboompje schreef:
Brief is gewoon normaal hoor.

Idd, de dienstplicht is namelijk niet afgeschaft. De opkomstplicht alleen wel maar mocht het nodig zijn kan je opgeroepen worden als vers kanonnenvlees :D


tot welke leeftijd is dat eigenlijk?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dienstplichtbrief

45 dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Krijgt iedereen ja, maar eigenlijk is het nutteloos dat ie komt aangezien we toch geen dienstplicht meer hebben.

Wacht maar!

Ooit komen wij met zijn allen om in een Blitzkrieg van Luxemburg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik snap dat ik de brief krijg wel, was wel even 'wtf' :P Er is nog dienstplicht ja, maar de kans dat daar beroep op wordt gedaan is zo klein dat ik t raar vind dat ze er zo'n moeite mee doen. Dit is het tijdperk van de drones en de precisie-aanvallen en shit, niet van de vliegtuigen en boten en trucks vol soldaten met een Dimaco. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Ik snap dat ik de brief krijg wel, was wel even 'wtf' :P Er is nog dienstplicht ja, maar de kans dat daar beroep op wordt gedaan is zo klein dat ik t raar vind dat ze er zo'n moeite mee doen. Dit is het tijdperk van de drones en de precisie-aanvallen en shit, niet van de vliegtuigen en boten en trucks vol soldaten met een Dimaco. :P

Die drones worden door iemand bestuurd :P

Jij hebt teveel Call of Duty gespeeld m0n
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Ik snap dat ik de brief krijg wel, was wel even 'wtf' :P Er is nog dienstplicht ja, maar de kans dat daar beroep op wordt gedaan is zo klein dat ik t raar vind dat ze er zo'n moeite mee doen. Dit is het tijdperk van de drones en de precisie-aanvallen en shit, niet van de vliegtuigen en boten en trucks vol soldaten met een Dimaco. :P

Een drone is nog steeds duurder als een soldaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 17:20 
 
Hardtraxx Addict

Afbeelding
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic