Vast overleden door de chemische dampen die uit jou raam kwamenChukkels wrote:WTF... Staan hier 3 politiebusjes voor de deur, forensische dienst... Komt er ineens een lijk tevoorschijn hier precies voor de deur. Gaat waarschijnlijk om een 78-jarige vrouw.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
K
roberttt wrote:Vast overleden door de chemische dampen die uit jou raam kwamenChukkels wrote:WTF... Staan hier 3 politiebusjes voor de deur, forensische dienst... Komt er ineens een lijk tevoorschijn hier precies voor de deur. Gaat waarschijnlijk om een 78-jarige vrouw.
Aangevoerd door het Snitser Marroberttt wrote:Vast overleden door de chemische dampen die uit jou raam kwamenChukkels wrote:WTF... Staan hier 3 politiebusjes voor de deur, forensische dienst... Komt er ineens een lijk tevoorschijn hier precies voor de deur. Gaat waarschijnlijk om een 78-jarige vrouw.
http://www.destentor.nl/regio/kampen/11 ... lkade-.ece
Dat is meer een #care dan een WTF :p Dikke nolife heeft niets te doen :')
-
B
Dafuuuuuuuqqqqqqqqqqq
http://www.jellinek.nl/interactief/wall ... r_hopelezz
http://www.jellinek.nl/interactief/wall ... r_hopelezz
WhahahaOxygene wrote:Dat is meer een #care dan een WTF :p Dikke nolife heeft niets te doen :')
-
KHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2012
- last seen Sep 2012
het ongemakkelijke wtf momentje dat je je fietssleutel in de prullenbak gooit en je snoep papiertje in je zak stopt
Of als je naar de WC gaat en er zit net een bever op. En er dan opeens aan denken dat je toilet van hout is. Oftewel, je kunt nooit meer naar de WC. Het gevoel dat er dan ontstaat overkoepelt alle WTF-Momentjes.
Hoi.
Hoi.
-
KHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2012
- last seen Sep 2012
wat dacht je van 2 parende olifanten op de wckatamaran wrote:Of als je naar de WC gaat en er zit net een bever op. En er dan opeens aan denken dat je toilet van hout is. Oftewel, je kunt nooit meer naar de WC. Het gevoel dat er dan ontstaat overkoepelt alle WTF-Momentjes.
Hoi.
-
D
HAHAHAHAHAHAHAHKoninq wrote:wat dacht je van 2 parende olifanten op de wckatamaran wrote:Of als je naar de WC gaat en er zit net een bever op. En er dan opeens aan denken dat je toilet van hout is. Oftewel, je kunt nooit meer naar de WC. Het gevoel dat er dan ontstaat overkoepelt alle WTF-Momentjes.
Hoi.
-
B
HAHAHA WAT ZIEK MIJN BUIK WAT DOE JE?!?!?!Dysphoria wrote:HAHAHAHAHAHAHAHKoninq wrote:wat dacht je van 2 parende olifanten op de wckatamaran wrote:Of als je naar de WC gaat en er zit net een bever op. En er dan opeens aan denken dat je toilet van hout is. Oftewel, je kunt nooit meer naar de WC. Het gevoel dat er dan ontstaat overkoepelt alle WTF-Momentjes.
Hoi.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zooooo ik wil niet weten waar jullie gesprekken op school over gaan.Koninq wrote:wat dacht je van 2 parende olifanten op de wckatamaran wrote:Of als je naar de WC gaat en er zit net een bever op. En er dan opeens aan denken dat je toilet van hout is. Oftewel, je kunt nooit meer naar de WC. Het gevoel dat er dan ontstaat overkoepelt alle WTF-Momentjes.
Hoi.
Banaanslak wrote:HAHAHA WAT ZIEK MIJN BUIK WAT DOE JE?!?!?!
Dysphoria wrote:HAHAHAHAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
A
Tja
-
C
-
C
Bruine Paardbei, 39, ijsco-koekje, zwart, vis..
AAAAGH..
AAAAGH..
WTF, krijg net dit bericht van iemand op PF:
eey meis
alles goed?
wou gewoon even zeggen dat ik je erg mooi vindt
liefs mij
Te veel om op te noemen in ieder geval 
Toen ik vannacht met kroegentocht mijn pa en ma tegenkwam die net naar huis gingen. Kreeg ik opeens 15 munten in mijn handen gedrukt 
das altijd leukDaveytl wrote:Toen ik vannacht met kroegentocht mijn pa en ma tegenkwam die net naar huis gingen. Kreeg ik opeens 15 munten in mijn handen gedrukt
-
E
als een wijf terug reageren en spel meespelenDraidy wrote:WTF, krijg net dit bericht van iemand op PF:eey meis
alles goed?
liefs mij
Dan heb jij weer te fappen op zijn reacties zeker?biscuit wrote:als een wijf terug reageren en spel meespelenDraidy wrote:WTF, krijg net dit bericht van iemand op PF:eey meis
alles goed?
liefs mij