Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 209  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij is gewoon echt een jongen die graag als meisje door het leven wil.. Zie je wel vaker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan bijna niet anders.. Toch krijg ik er wel een harde van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 13:38 
 

hardcoresjors schreef:
Spobbertiet schreef:
toch vind ik triest om over mense te praten(of ze meelezen ofniet) >.<

Ben ik het eigenlijk wel een beetje mee eens! ;)

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ik vannacht thuis kwam van de kroeg en dat ik het huis niet meer binnen kwam :huh: :huh:
Na ongeveer 3 minuten aanbellen (ja serieus) deed mijn pa eindelijk de deur open. Fucking dronken :lol:
Ma gaf haar verjaardag, zodoende :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die foto zag ik eergisteren ook op b2s.nl, best een raar uiterlijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren reed ik naar huis op de fiets, kwam langs de kermis. Springt er zo'n kermisknakker de weg op.
Hij was helemaal in paniek. Begon tie te roepen: PAS OP PAS OP, JE WIEL DRAAIT :lol:

Dacht echt.....WTF!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rickik schreef:
Gisteren reed ik naar huis op de fiets, kwam langs de kermis. Springt er zo'n kermisknakker de weg op.
Hij was helemaal in paniek. Begon tie te roepen: PAS OP PAS OP, JE WIEL DRAAIT :lol:

Dacht echt.....WTF!

Gelukkig is die grap nog niet heel oud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 14:55 
 

Project 141 schreef:
Dat ik net op fb een foto zie van een vriend van me die verkleed als Ash Ketchum met een gospelkoor achter zich staat te zingen :lol: Dafuq?

Haha ik heb ook zo een cosplay mafkees op facebook die allemaal van dat soort foto's upload :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 14:59 
 

Project 141 schreef:
Banaanslak schreef:
Project 141 schreef:
Dat ik net op fb een foto zie van een vriend van me die verkleed als Ash Ketchum met een gospelkoor achter zich staat te zingen :lol: Dafuq?

Haha ik heb ook zo een cosplay mafkees op facebook die allemaal van dat soort foto's upload :lol:

Haha hij is geen cosplayspeler ofzo :P Is voor afsluiting ckv ofzo, en hij was verkleed als Ash omdat dat zo'n voorbeeld uit hun jeugd was xd

Oh xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De muziek alleen al wtf zeg.. maar die gozer xd Japans, explains a lot :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 18:37 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Er is een pauw van ons losgebroken, loopt hier hele dag zo'n beetje om het huis.
had vandaag de buitendeur hele dag open staan, staat dat beest ineens in de gang xd


hahaha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kinderboerderij thuis? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou het ook eng vinden als Jeroen Pauw opeens bij me binnen stond. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 20:15 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik zou het ook eng vinden als Jeroen Pauw opeens bij me binnen stond. :P


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als die zn kameraad meeneemt al helemaal haha. Die zit er ook altijd als een zoutzak bij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2012 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toevallig ook een flappie thuis, want die is inmiddels wel weer aan vervanging toe na bijna 51 jaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2012 01:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Ja deed ik ook haha, schrok me eerst al dood toen dat beest langs m'n raam liep :P

en toen bedacht je niet ff, goh laat ik m'n deur dichtdoen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn WTF-momentje van gisteravond:

Een maatje van me (dymonic) vroeg of ik mee ging naar groningen want hij moest daar draaien bij een feest (http://partyflock.nl/party/218778:After ... ce_XL.html). Ik na lang nadenken besloten om maar te gaan (het is 2.5 uur rijden), nou na iemand anders op te hebben gehaald met wie hij moest draaien onderweg naar groningen. Kwamen we daar aan rond de klok van half 3, komen we eenmaal binnen is echt iedereen maar dan ook echt iedereen VDK. Security, barmensen, organisatie en uiteraard de bezoekers. Wij dachten toen al WTF? Maar het wordt nog een stapje gekker! Eenmaal aangekomen in de hardstylezaal wordt er gedraaid op een BPM van 158, echt ontzettend respectloos naar de volgende DJ's toe maar ook nog eens gigantisch lelijk bij platen als Take Me There. Nou we hadden op zich allemaal wel honger, dus maar besloten om wat te gaan eten in Groningen zelf. Nou hop de auto weer in broodje gehaald, allemaal koek en ei. Terwijl we aan het eten waren zei ik nog, het zou me niks verbazen als we weer komen en de hardstylezaal is dicht (het was namelijk niet druk). En ja hoor! Komen we terug, hardstylezaal dicht :').

Dus wij naar de organisatie toe over hoe en wat nu verder, want er moest ook nog betaald worden. Kwam uiteindelijk de organisatie erbij, allemaal katje lam. Hebben mijn maten pas na 30 minuten zeuren en zeiken pas hun fee gekregen, oftewel een Gigantisch belabberd feest en een Gigantisch belabberde organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

groningen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 01:11 
 

SpaceRazr schreef:
Toevallig ook een flappie thuis, want die is inmiddels wel weer aan vervanging toe na bijna 51 jaar :lol:

nou hup vullen die hap en met kerst genieteng
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 01:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Interessant verhaal

Dat is wel echt een DIKKE faal voor de organisatie. Zulke mensen zouden zich moeten schamen en terugtrekken uit de scene. Dat je vdk bent ok, ook al 'behoor' je tot de organisatie. Maar NIET als je aan het werk bent!! :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 23:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een kerel op school vond het nodig al zijn gruwelijk ranzige fantasieën over een meisje tegen haar te vertellen op msn. Uiteraard heb de hele school dat gelezen. xd Maar serieus, fantasieën over schalen vol bepaalde substanties... Brrr.. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Een kerel op school vond het nodig al zijn gruwelijk ranzige fantasieën over een meisje tegen haar te vertellen op msn. Uiteraard heb de hele school dat gelezen. xd Maar serieus, fantasieën over schalen vol bepaalde substanties... Brrr.. :sick:


Oke, inderdaad WTF. Maar ik neem aan dat die chick er ook in is meegegaan, anders vertel je zoiets niet toch>??
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2012 00:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vandaag rustig eten wezen halen in de Mac, kregen ineens 2 gasten fucking erge ruzie waar t maar weinig scheelde of d'r waren rake klappen gevallen. Hebben zeker een paar minuten elkaar voor van alles en nog wat uit zitten maken.

Moest er wel om lachen xd
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 209  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic