Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Godverdomme zegDestination wrote:https://www.facebook.com/photo.php?v=232940553540985
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
mrbubble456 wrote:https://www.facebook.com/photo.php?v=257311424420266 wtf?
Ja het losgaan ziet er ook niet uit, volledig buiten te maat. En ze staat in de break van het nummer ook te stampenJonas wrote:mrbubble456 wrote:https://www.facebook.com/photo.php?v=257311424420266 wtf?![]()
Voor de security. Die kop van dat wijf als ze "losgaat", jonge jonge toch
.
Rare dansjes van die buitenlanders ook altijd. 
Die south park afleveringen in het nieuwe seizoen over black friday zijn geniaal 
-
DHardtraxx Veteran

Een (te grote) boel van mijn vrienden die zweren (en geobsedeerd zijn aan het feit) dat slangen die in tunnels leven geweldig zijn 
-
DHardtraxx Veteran
Na het avond eten om 6u in slaap vallen en om weer 8u wakker worden en volledig het ritme kwijt raken en denken van 'like wtf' is gebeurd
Heb jij vrienden die bijna net zo raar zijn als jij
?
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Dat was te merken dat je moe was. Ik op school 10x He Danny. HAAA DANNY en opkijken ho maar hahaDestination wrote:Na het avond eten om 6u in slaap vallen en om weer 8u wakker worden en volledig het ritme kwijt raken en denken van 'like wtf' is gebeurd
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Dat slangen geweldig zijn is geen feit.ExoBassTix wrote:Een (te grote) boel van mijn vrienden die zweren (en geobsedeerd zijn aan het feit) dat slangen die in tunnels leven geweldig zijn
-
DHardtraxx Veteran
Serieus? Wanneer dan?Bas wrote:Dat was te merken dat je moe was. Ik op school 10x He Danny. HAAA DANNY en opkijken ho maar hahaDestination wrote:Na het avond eten om 6u in slaap vallen en om weer 8u wakker worden en volledig het ritme kwijt raken en denken van 'like wtf' is gebeurd
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Keer in de aula en keer op de gang
Donkerblauwe trui of vest had je aan!
-
DHardtraxx Veteran
Zwart bedoel je? 
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2021
Kan ook.
Maar het was echt zo 
-
DHardtraxx Veteran
Oké morgen speciaal voor jou zal ik opletten 
Heeft met Fallout 4 te maken. ("Tunnelsnakes rule" ding)chicken wrote:Dat slangen geweldig zijn is geen feit.ExoBassTix wrote:Een (te grote) boel van mijn vrienden die zweren (en geobsedeerd zijn aan het feit) dat slangen die in tunnels leven geweldig zijn
Zetten mijn hele Skype op z'n kop.
ZatDaveytl wrote:Heb jij vrienden die bijna net zo raar zijn als jij![]()
?
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Ik was een beetje naar boekverslagen aan het zoeken op scholieren.com, staat er bij een verslag deze reactie onder:
''superveel bedankt voor deze goei bokbespreking. hij is kk goeie. taz al mijn vrienden zijn kk jaloers op mijn
cijfer. ik heb eerst voldoende gehaald voor NL dit jaar, een 6.4. ik was kk blij laats en thnxxxx'''

''superveel bedankt voor deze goei bokbespreking. hij is kk goeie. taz al mijn vrienden zijn kk jaloers op mijn
cijfer. ik heb eerst voldoende gehaald voor NL dit jaar, een 6.4. ik was kk blij laats en thnxxxx'''
Iemand uit Israel (white.noise.dada./punkcat) die mij vraagt of ik nog een Harsh Noise release in de planning heb voor hem om te promoten.
En die gast is ook op behoorlijk wat fora aan het posten over hoe die aan het zoeken is naar de top 10 Harsh Noise producers.

En die gast is ook op behoorlijk wat fora aan het posten over hoe die aan het zoeken is naar de top 10 Harsh Noise producers.
Ik lig dubbel zowatkakbout wrote:Ik was een beetje naar boekverslagen aan het zoeken op scholieren.com, staat er bij een verslag deze reactie onder: