Hahachicken wrote:En? Wat antwoordde je?En-er-gy wrote:als ze klaar zijn steken ze een peuk op en vragen: t was lekker he?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
Brabanders na hunn daad tegenover vrouwen, daar had ik t over. en niks anders.chicken wrote:En? Wat antwoordde je?En-er-gy wrote:als ze klaar zijn steken ze een peuk op en vragen: t was lekker he?
Oh oke. Fijn dat je het eventjes toelicht, we hadden namelijk allemaal de eigenlijke strekking van het verhaal verloren... 
Weet jij wel hoe je hem überhaupt moet gebruiken?En-er-gy wrote:wij vragen t eerst netjes. in brabant jassen ze m meteen erin, raggen wat op en en neer, als ze klaar zijn steken ze een peuk op en vragen: t was lekker he? morgenavond weer?chicken wrote:Je bent een boer uit Limburg. Whats the difference?
Julian, je hebt nog nooit geneukt dus doe niet zo stoer
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Dat de Bom-smiley in één of ander anime prentje is veranderd op m'n iphone. 
rot op met je paarden en pony'sExoBassTix wrote:View on YouTube
Al eerder gezien maar hij blijft geweldig
Kijk ook de andere episodes.
Zolang je maar niks zegt over aggressieve pizzas 
-
N
-
QHardtraxx Veteran
Wat. De. Neuk.

Het wonderlijke avontuur van onze handstoffer. Ik ging gister naar mn judotraining en zette mijn tas op de grond in de kleedkamer, ik wilde mijn pak eruit halen en tot mijn stomme verbazing zie ik op eens een handstoffer bovenop mijn tas liggen. Die is blijkbaar door een van de hengsels van de tas van de muur afgetrokken, bovenop mijn tas gevallen, tijdens het fietsen netjes op de tas blijven liggen en zodoende all the way meegereisd tot in de kleedkamer.
Lyst wrote:Het wonderlijke avontuur van onze handstoffer. Ik ging gister naar mn judotraining en zette mijn tas op de grond in de kleedkamer, ik wilde mijn pak eruit halen en tot mijn stomme verbazing zie ik op eens een handstoffer bovenop mijn tas liggen. Die is blijkbaar door een van de hengsels van de tas van de muur afgetrokken, bovenop mijn tas gevallen, tijdens het fietsen netjes op de tas blijven liggen en zodoende all the way meegereisd tot in de kleedkamer.
Project 141 wrote:View on YouTube
Ik vroeg haar mee naar de stad en we aten samen patat

Magnetron wrote:Ik vroeg haar mee naar de stad en we aten samen patat![]()
-
S
hoezo autotune?
Je bericht bevat 10181 tekens. Het maximum-aantal toegestane tekens is 10000.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
ok
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
stoer
-
QHardtraxx Veteran