Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Reactie bij het Nu.nl bericht over de overleden bezoeker op Project Hardcore xd

http://www.nujij.nl/algemeen/bezoeker-f ... 6089.lynkx
Is het tegenwoordig al zo moeilijk geworden om zonder hulp van allerlei drugs feest te vieren. En....waarom is er elke week een feest nodig. Wat een shitleven moet je wel niet hebben als je niet meer zonder je wekelijkse drugs, feesten en wat niet al, kunt. Volgens mij raakt de mens steeds verder verwijderd van de echte waarden in het leven. Rust, regelmaat en orde zijn hem niet meer gegeven. Hij zoekt zijn heil in steeds fellere en gekkere uitdagingen en kicks, waardoor het duurzame geluk van een sober en harmonieus leven verder en verder uit het zicht verdwijnt. De veramerikaniseerde samenleving maakt ons wijs dat we ons hele leven een puber moeten blijven. Het is de verafgoding van de eeuwige jeugd en het demoniseren van het ouder worden die maken dat we ons steeds ongeduriger en kinderachtiger gaan gedragen. En dit alles onder de motto's "Na ons de zondvloed" en "God voor ons allen en ieder voor zich", om van die afschuwelijke uitdrukking "You only live once (Yolo)" maar niet te spreken!!! Ik noem het gewoon decadent en a-vitaal.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 18 hours ago
Prachtig. Helemaal mee eens.
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Dood door drugs? Wat vervelend he
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Fuzzylogic wrote:Reactie bij het Nu.nl bericht over de overleden bezoeker op Project Hardcore xd

http://www.nujij.nl/algemeen/bezoeker-f ... 6089.lynkx
Is het tegenwoordig al zo moeilijk geworden om zonder hulp van allerlei drugs feest te vieren. En....waarom is er elke week een feest nodig. Wat een shitleven moet je wel niet hebben als je niet meer zonder je wekelijkse drugs, feesten en wat niet al, kunt. Volgens mij raakt de mens steeds verder verwijderd van de echte waarden in het leven. Rust, regelmaat en orde zijn hem niet meer gegeven. Hij zoekt zijn heil in steeds fellere en gekkere uitdagingen en kicks, waardoor het duurzame geluk van een sober en harmonieus leven verder en verder uit het zicht verdwijnt. De veramerikaniseerde samenleving maakt ons wijs dat we ons hele leven een puber moeten blijven. Het is de verafgoding van de eeuwige jeugd en het demoniseren van het ouder worden die maken dat we ons steeds ongeduriger en kinderachtiger gaan gedragen. En dit alles onder de motto's "Na ons de zondvloed" en "God voor ons allen en ieder voor zich", om van die afschuwelijke uitdrukking "You only live once (Yolo)" maar niet te spreken!!! Ik noem het gewoon decadent en a-vitaal.
perra, waarom
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Jordi, die is echt precies als Cows cows cows. Zelfde maker ook. En geloof me: dit werkt HEEEEEEEL goed als je truffels op hebt xd
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
The Skribbler wrote:Jordi, die is echt precies als Cows cows cows. Zelfde maker ook. En geloof me: dit werkt HEEEEEEEL goed als je truffels op hebt xd
haha inderdaad! :D
A
Wij vonden het iets te snel en psychisch en chaotisch xd
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
Nee alsjeblieft niet dat soort filmpjes xd te veel van gezien, vreselijk.

Cadeautje:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 9 hours ago
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Sta je in ee rij om naar binne te gaan bij we are hardstyle, loopt frontliner ineens voorbij en "duwd" ie me. grrr gewoon op je buurt wachten net als alle andere ( of via de artiesten ingang gaan )
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Mijn WTF momentje:

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 4 days ago
provehito wrote:Sta je in ee rij om naar binne te gaan bij we are hardstyle, loopt frontliner ineens voorbij en "duwd" ie me. grrr gewoon op je buurt wachten net als alle andere ( of via de artiesten ingang gaan )
ik wacht ook altijd op mijn buurt...
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 13 days ago
provehito wrote:Sta je in ee rij om naar binne te gaan bij we are hardstyle, loopt frontliner ineens voorbij en "duwd" ie me. grrr gewoon op je buurt wachten net als alle andere ( of via de artiesten ingang gaan )
Zal wel gewoon een subtiel "ga eens aan de kant" tikje zijn geweest.
F
Hardtraxx Newbie
40 posts member since 2012
last seen Feb 2015
@provehito nou is Barry ook niet de kleinste, heb op Defqon perongeluk bijna Audiofreq onder de voet gelopen. Kwestie van biertje kopen en het is weer goed.
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2017
Sommige mensen vinden het gewoon moeilijk om sociaal te zijn.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Ik zit mn telefoon over mn broek te wrijven omdat het scherm vettig was, en nu zit er opeens een barst in het scherm :huh: :/
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2017
Van die knalpijpen die omvallen na de eerste spuit en zo'n kogel onder de benen van m'n neef spuiten *bam*

Het zal me worst wezen dat hij het wel cool vond en er niks aan overhield, ik kan daar niet tegen :x
Had zo ook door de voordeur of onder een van de autos kunnen schieten.
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Mensen die op NYE om 01:12 op Hardtraxx zitten.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
View on YouTube
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Het WTF-momentje van 2014 is ook weer binnen.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... emels.html

En bijbehorend Reddit topic:
http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/1 ... nises_ama/

Let op; tikkeltje NSFW :P
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
chicken wrote:Het WTF-momentje van 2014 is ook weer binnen.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... emels.html

En bijbehorend Reddit topic:
http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/1 ... nises_ama/

Let op; tikkeltje NSFW :P
WHAT THE FUCK!