Jullie spelen allemaal niet op een random board.. Vandaar die hoge scores.. Vond 't al zo vreemd xD .Mike-O wrote:En dan haal je even 648 punten binnen met 1 woord. Tegenstander geeft gelijk op helaas..
Active topics in Off-Topic
Moderators
je bedoelt wel :pG1LL wrote:Jullie spelen allemaal niet op een random board.. Vandaar die hoge scores.. Vond 't al zo vreemd xD .Mike-O wrote:En dan haal je even 648 punten binnen met 1 woord. Tegenstander geeft gelijk op helaas..
Hij kent zoveel nederlandse woorden niet, af en toe echt frustrerend
En als je dan ziet wat voor woorden wel goed gerekend worden 
Nee toch? Het random board is gewoon dat standaard board waar niet alles door elkaar staat toch?D-Nemacyst wrote:je bedoelt wel :pG1LL wrote:Jullie spelen allemaal niet op een random board.. Vandaar die hoge scores.. Vond 't al zo vreemd xD .Mike-O wrote:En dan haal je even 648 punten binnen met 1 woord. Tegenstander geeft gelijk op helaas..
Kan er echt niet tegen als je een fucking mooi (heel) woord nergens kwijt kunt 
Nee niet tegen jou, tegen jou heb ik kutlettersEl Mare wrote:Zit je daar nu mee ja? Hihi lekker voor je![]()
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
not sure if trollingG1LL wrote:Nee toch? Het random board is gewoon dat standaard board waar niet alles door elkaar staat toch?D-Nemacyst wrote:je bedoelt wel :pG1LL wrote:
Jullie spelen allemaal niet op een random board.. Vandaar die hoge scores.. Vond 't al zo vreemd xD .
KutlettersEl Mare wrote:Ik sta voor tegen Pommertttttttt, hoe kan dat?
Rik wat is jou naam dan? Ik wil wel spelen tegen de overwinnaar van Henk Jan
Mijne is: hoeistie
Op een normaal bord speel ik scherp voor 108 punten xD
Tegen Pommer spelen is gewoon niet nice. 
Echt he het is net een schaakspel tegen hemhidde wrote:Tegen Pommer spelen is gewoon niet nice.
Tegen jou was echt een kutbord, lag helemaal vastmrazura wrote:Echt he het is net een schaakspel tegen hemhidde wrote:Tegen Pommer spelen is gewoon niet nice.
Whyhidde wrote:Tegen Pommer spelen is gewoon niet nice.
Qft. Ben ook even gestopt met tegen Pommer spelen hoor.
Waarom dat danEl Mare wrote:Qft. Ben ook even gestopt met tegen Pommer spelen hoor.