Mijn naam is G1LL, je mag me gewoon uitnodigen maar weet niet of ik hier altijd zin in heb om te spelen 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Mijne is zelfde als username, kleine letters. Ben alleen niet zo goed en reageer soms laat 
En dan haal je even 648 punten binnen met 1 woord. Tegenstander geeft gelijk op helaas.. 
Heb je ff uitgenodigdRammelslakje wrote:Mijne is zelfde als username, kleine letters. Ben alleen niet zo goed en reageer soms laat
648 punten met 1 woord????Mike-O wrote:En dan haal je even 648 punten binnen met 1 woord. Tegenstander geeft gelijk op helaas..
welk woord mag dat dan wel niet zijn?
Stoven.. op een random bord, en er zaten 5 TW's en DW's onder elkaar..Draidy wrote:648 punten met 1 woord????Mike-O wrote:En dan haal je even 648 punten binnen met 1 woord. Tegenstander geeft gelijk op helaas..
welk woord mag dat dan wel niet zijn?
Ging nogalrobkuh1990 wrote:ik maak je wel vierkant in, vriendRawbin wrote:Naam is "Rawbin_hs"Gister gedownload, echt zwaar verslavend
You played kneepje 228 points, haha :p
You played ''Representativiteitsheuristiek'' voor 1.000.000 punten 
Lies.Olijfboompje wrote:You played ''Representativiteitsheuristiek'' voor 1.000.000 punten
Correct.mrazura wrote:Lies.Olijfboompje wrote:You played ''Representativiteitsheuristiek'' voor 1.000.000 punten
Done (hoeistie)hidde wrote:piratenpartij, voeg maar toe.
+1, ik speel ook gewoon niet meer op zo'n kutbordHenk-Jan wrote:Random board = sneu
Jij bent een vervelende tegenstander, jij bent een gevalletje Real onder Mourinho tegen Barça 
Wattan?El Mare wrote:Jij bent een vervelende tegenstander, jij bent een gevalletje Real onder Mourinho tegen Barça
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Idd.. Van die woorden en combinaties waar alleen die cheatapp op kan komenRik wrote:Henk-Jan is cheater
Dat weet je zelf het bestePommer wrote:Wattan?El Mare wrote:Jij bent een vervelende tegenstander, jij bent een gevalletje Real onder Mourinho tegen BarçaIk own gewoon (op die kut Henk Jan na
). Dacht ik van de week dat ik eindelijk zou winnen, verlies ik op 1 punt FFFFFFFUUUUUUUUUU
Haha stelletje slechte verliezers
Verslagen door rik
Verslagen door rik
wtf is het woord twens nou weer?
voor mij normale nederlandse woorden vind ie niet
en dan kom je met zo'n achtelijk iets en dat ken wel
voor mij normale nederlandse woorden vind ie niet
en dan kom je met zo'n achtelijk iets en dat ken wel