Ik moest wel 5 x passen ofzo door die kut Q op het eindewootum wrote:Hehe, eindelijk een keer gewonnen van Pommer
Ik stond wel voor
Rematch!!
Ik moest wel 5 x passen ofzo door die kut Q op het eindewootum wrote:Hehe, eindelijk een keer gewonnen van Pommer
Kom maar opPommer wrote:Ik moest wel 5 x passen ofzo door die kut Q op het eindewootum wrote:Hehe, eindelijk een keer gewonnen van Pommer![]()
Ik stond wel voor
Rematch!!
Duurt langPommer wrote:Sorry mensen die op me zitten te wachten, maar ik heb al de hele tijd 'connection error'...
Jah en ik kon net een heel woord tegen jou leggenwootum wrote:Duurt langPommer wrote:Sorry mensen die op me zitten te wachten, maar ik heb al de hele tijd 'connection error'...
Nog 10 uurPommer wrote:Jah en ik kon net een heel woord tegen jou leggenwootum wrote:Duurt langPommer wrote:Sorry mensen die op me zitten te wachten, maar ik heb al de hele tijd 'connection error'...Had er alleen nog geen plek voor gevonden (zal ook wel niet meer lukken)
Hoelang heb ik nog tegen jou?
mrazura wrote:Sorry iedereen in het weekend had ik echt geen moment voor wordfeud dus al mn games automatisch geresignedwat een kutleven
Zet je telefoon even op vliegtuig modus en daarna weer terug.Pommer wrote:Tjah hij doet het gewoon echt niet, snap er niks van. Heb me telefoon ook al uit/aan gedaan maar toen deed ie het ook niet, en bij instellingen zie ik ook niks bruikbaars.
Held, hij doet het weermrazura wrote:Zet je telefoon even op vliegtuig modus en daarna weer terug.Pommer wrote:Tjah hij doet het gewoon echt niet, snap er niks van. Heb me telefoon ook al uit/aan gedaan maar toen deed ie het ook niet, en bij instellingen zie ik ook niks bruikbaars.