Mensen die wordfeud spelen zoja hoe heet je?
Ik heet Mrazura
Ik heet Mrazura
PNXRMX wrote:Klinkt als iets wat ik ook zou moeten gaan spelen
Scrabble maar dan leukerThe Anim0l wrote:hoor t overal maar wtf is het
Ik op 19maarten1410 wrote:Zelfdenaam als ik overal heb...
Maar ben al met 11 borden te gelijk bezig dus het kan zijn dat ik weiger
Ik kan het je niet uitleggen helaas. Ik speel het echt voor het spelletje om continu mn hersens aan het werk te kunnen zetten. Natuurlijk zijn er ook mensen die het doen voor de chatfunctie om zo een praatje te maken met onbekenden. Dit heb ik persoonlijk niet echt.Olijfboompje wrote:Wat is er hier nou eigenlijk zo boeiend aan?
Ik hoorde ze in de trein er ook over hoe geweldig het was dit spelletje te spelen terwijl ze elkaar met de ogen uitkleedde en mentaal bevredigde.
Robin, jij gaat zo dood hé. Let maar opmrazura wrote:Ik op 19maarten1410 wrote:Zelfdenaam als ik overal heb...
Maar ben al met 11 borden te gelijk bezig dus het kan zijn dat ik weiger
Je rukt dus terwijl je het speelt?mrazura wrote:Ik kan het je niet uitleggen helaas. Ik speel het echt voor het spelletje om continu mn hersens aan het werk te kunnen zetten. Natuurlijk zijn er ook mensen die het doen voor de chatfunctie om zo een praatje te maken met onbekenden. Dit heb ik persoonlijk niet echt.Olijfboompje wrote:Wat is er hier nou eigenlijk zo boeiend aan?
Ik hoorde ze in de trein er ook over hoe geweldig het was dit spelletje te spelen terwijl ze elkaar met de ogen uitkleedde en mentaal bevredigde.
maarten1410 wrote: Ik had vanmorgen nog ANOREXIE op het bord gelegd. Alle zeven tegels maar toch maar 67 punten. Vorige week nog EIND neergelegd, voor 126 punten