Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enkeltje Siberië voor de Russische spelers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 08:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mag in mijn poule alleen nog hopen op Frankrijk, omdat ik die als winnaar heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds niet goed van gisteren. Wat een belachelijk spel van die Fransen. Maargoed, het is mooi geweest. Ik hoop verder dat Kroatië wereldkampioen wordt en wij nog winnen tegen Engeland. Zou mooi zijn. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 13:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Nog steeds niet goed van gisteren. Wat een belachelijk spel van die Fransen. Ik hoop verder dat Engeland wereldkampioen wordt en jullie Belgen nog winnen tegen Kroatië. Zou mooi zijn. :D


Fixed :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

Toch een klein beetje opluchting dat België geen wereldkampioen is geworden. Ik vind het heel leuk voor de Belgen en gunde het ze om ver te komen. Alleen kan ik het niet over mijn hart krijgen dat België eerder een wereldtitel zou pakken dan Nederland :$

Je kan vinden wat je wil van de Fransen, maar die vier achterin zijn geweldig. Met Varane de oudste (25) over 4 jaar staat er gewoon bijna hetzelfde elftal. Alleen Matuidi & Giroud zijn dan te oud. Meteen ook twee die makkelijk vervangbaar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 14:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Toch een klein beetje opluchting dat België geen wereldkampioen is geworden. Ik vind het heel leuk voor de Belgen en gunde het ze om voor te komen. Alleen kan ik het niet over mijn hart krijgen dat België eerder een wereldtitel zou pakken dan Nederland :$

Je kan vinden wat je wil van de Fransen, maar die vier achterin zijn geweldig. Met Varane de oudste (25) over 4 jaar staat er gewoon bijna hetzelfde elftal. Alleen Matuidi & Giroud zijn dan te oud. Meteen ook twee die makkelijk vervangbaar zijn.


Tolisso heeft ook een mooie toekomst bij dat elftal, bij de wedstrijd tegen Uruguay speelde hij ook al meesterlijk goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Toch een klein beetje opluchting dat België geen wereldkampioen is geworden. Ik vind het heel leuk voor de Belgen en gunde het ze om voor te komen. Alleen kan ik het niet over mijn hart krijgen dat België eerder een wereldtitel zou pakken dan Nederland :$

Je kan vinden wat je wil van de Fransen, maar die vier achterin zijn geweldig. Met Varane de oudste (25) over 4 jaar staat er gewoon bijna hetzelfde elftal. Alleen Matuidi & Giroud zijn dan te oud. Meteen ook twee die makkelijk vervangbaar zijn.

Precies dit. België heeft een mooi toernooi gehad maar ik zou het vre-se-lijk vinden wanneer België eerder wereldkampioen zou worden dan Nederland. Ons is het in 3 finales niet gelukt en zij zouden het dan direct bij de eerste finale wel halen. Ja, dat was dit toernooi dus puur jaloezie :cool: .
Qua elftal hebben ze gewoon een goed elftal maar wel met 'slechts' enkele spelers van wereldklasse. In mijn ogen is het Franse elftal ook gewoon beter. (Maar Giroud: mi gado. Die kan in dit elftal toch niet mee?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frankrijk had zich heel goed stand gehouden en wist zich heel goed te verdedigen met de toen gebruikte opzetting. Het was een mooie wedstrijd en België heeft echt heel goed gevochten tot het eind.

Tja wat Mbappè de laatste 5 minuten allemaal flikte was wel weer onsportief door Frankrijk. Het was dan wel 1 speler die het deed maar je representeert wel het nationale team... Jammer weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 15:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Pipa schreef:
Toch een klein beetje opluchting dat België geen wereldkampioen is geworden. Ik vind het heel leuk voor de Belgen en gunde het ze om voor te komen. Alleen kan ik het niet over mijn hart krijgen dat België eerder een wereldtitel zou pakken dan Nederland :$

Je kan vinden wat je wil van de Fransen, maar die vier achterin zijn geweldig. Met Varane de oudste (25) over 4 jaar staat er gewoon bijna hetzelfde elftal. Alleen Matuidi & Giroud zijn dan te oud. Meteen ook twee die makkelijk vervangbaar zijn.

Precies dit. België heeft een mooi toernooi gehad maar ik zou het vre-se-lijk vinden wanneer België eerder wereldkampioen zou worden dan Nederland. Ons is het in 3 finales niet gelukt en zij zouden het dan direct bij de eerste finale wel halen. Ja, dat was dit toernooi dus puur jaloezie :cool: .
Qua elftal hebben ze gewoon een goed elftal maar wel met 'slechts' enkele spelers van wereldklasse. In mijn ogen is het Franse elftal ook gewoon beter. (Maar Giroud: mi gado. Die kan in dit elftal toch niet mee?).


Giroud is mee als bliksemafleider/aanspeelpunt/beuker.

Dechamps verwacht van hem ook niet zo zeer goals maar meer iemand die voorin vooral meehelpt aan de aanval in welke manier nodig is per situatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dechamps verwacht van hem ook niet zo zeer goals maar meer iemand die voorin vooral meehelpt aan de aanval te verneuken in welke manier nodig is per situatie.

Zo bedoel je? Ik weet dat hij er staat als aanspeelpunt etc. maar die kerel heeft kansen gehad die spelers op dat niveau wel mogen maken. En dan te bedenken dat Dechamps Giroud zowat als eerst op zijn formulier zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 15:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja ik vind het ook een keuze van niks, same dat hij Pogba er in laat staan gezien hoe hij speelt, Tolisso speelt veel beter en staat er niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 15:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Man man man wat was Varane gruwelijk goed gisteren :worship: Geen idee wie MOTM is geworden (zal Mbappe of Hazard wel weer zijn ofzo), maar voor mij was hij het met kop en schouders. Overal zat ie tussen, verdedigde steeds goed de bal, weinig overtredingen, rete snel, kopte alles weg, echt wat een baas.

Giroud tja, ik zou hem zelf ook niet opstellen maar hij heeft ook wel weer z'n nut. Maar goed ze hebben vast wel een andere spits die ook wel eens een kopduel kan winnen en een bal kan vast houden, dan kun je Giroud altijd nog als breekijzer inbrengen, waar ie bij Arsenal toch wel meester in was.

Oh en eens met Pipa en Remi wat betreft de Belgen xd Hoop zelf dat de Engelsen de titel pakken, maar vrees dat het toch gewoon het ultra zakelijke Frankrijk wordt. Ergens wel zonde dat de tendens dat de best voetballende ploegen de laatste jaren vaak ook kampioen werden (Duitsland, Chili en Spanje op de grootste toernooien) nu met Portugal in 2016 en waarschijnlijk Frankrijk in 2018 weer doorbroken is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Man man man wat was Varane gruwelijk goed gisteren :worship: Geen idee wie MOTM is geworden (zal Mbappe of Hazard wel weer zijn ofzo),


Umtiti
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 19:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Pommer schreef:
Man man man wat was Varane gruwelijk goed gisteren :worship: Geen idee wie MOTM is geworden (zal Mbappe of Hazard wel weer zijn ofzo),


Umtiti

Oke nouja die verdiende het ook wel dan, maar vond Varane toch veruit het beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 22:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kroatië wat een helden :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat speelden die Kroaten vanaf de 2e helft heerlijk voetbal zeg :D Wat een helden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volledige halve finale goed voorspeld, inclusief score. En Umtiti als doelpunten maker. In m'n vriendenpoule van plek 12 naar plek 1 gegaan. In HT poule van 17 naar 7 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 23:29 
 

vond kroatie wel af en toe een beetje sneu spelen, hadden meer kaarten moeten krijgen. maar behalve dat hebben ze een goede wedstrijd gespeeld, wel jammer dat engeland niet door gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Volledige halve finale goed voorspeld, inclusief score. En Umtiti als doelpunten maker. In m'n vriendenpoule van plek 12 naar plek 1 gegaan. In HT poule van 17 naar 7 :lol:

Ik stond in al mijn pouletjes top 3 maar ik heb in de kwartfinales wat gokjes genomen die verkeerd uitpakten. Waarbij de rest gewoon 'zeker' had ingevuld. Als die goed vielen stond ik wat hoger.
Maar ja, 'als' telt niet. Als mijn oom een piemeltje had, was het mijn tante.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Modric gouden bal! Wat een baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 19:17 
 
Hardtraxxer

Door eindsprint alsnog verdienstelijke 2e plek. Leon gefeliciteerd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 19:34 
 
Hardtraxxer

Wat een bagger finale zeg :lol: :lol:, spelers staan vijf minuten met winst al te filmen voor op Instagram :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2018 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gouden Bal is misschien ook wel een 'goedmakertje' voor Modric want ik weet niet of hij écht de beste was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 00:08 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
joostmakaay schreef:
Wat een bagger finale zeg :lol: :lol:, spelers staan vijf minuten met winst al te filmen voor op Instagram :sick:


Ik vond het juist een leuke finale. Gebeurde van alles en er waren genoeg momenten waar ik dacht dat Kroatië het misschien nog zou redden. En wtf maakt het uit dat als ze wereldkampioen worden dat ze alles filmen voor zichzelf? Is toch ergens normaal bij zo'n prestatie en al helemaal in deze tijd? Je lijkt m'n tante van 75 wel :lol:

Ik had Kroatië het echt gegund. En dan met name Modric. Wel facking mooi dat 'ie de gouden bal wint :thumbsup:


Tuurlijk is het van deze tijd, maar ze hebben zowat voordat ze de tegenstander gefeliciteerd/bedankt hebben hun telefoon al vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 08:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maar ze feliciteerden de tegenstander wel eerst, dus slaat die opmerking nog kant noch wal, wat maakt het dan uit.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic