Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch viel het WK een beetje tegen. Weinig mooi voetbal gezien. Misschien 4 of 5 leuke wedstrijden. Misschien moeten ze gelijkspel afschaffen in de groepsfase... Dan moet je wel spelen om te winnen. Maar België heeft het WK nog een beetje weten te redden. Brazilië viel behoorlijk tegen. Spanje ook. Duitsland uiteraard.

Nu weer lekker toewerken naar de Eredivisie. Laat maar weer beginnen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 09:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Frankrijk heeft het wel cadeau gekregen in de finale hoor. 1e goal was geen vrije trap, 2e goal was imo geen penal en de laatste 2 goals zijn een direct gevolg van het feit dat Kroatie hierdoor moet komen, waarbij de keeper ook nog eens een discutabele rol speelt. Jammer want de Kroaten speelden gewoon goed tot de 3-1, hoog druk zetten, snel rondspelen etc, in tegenstelling tot dat anti voetbal van Frankrijk. Nee zolang ik het wk kijk was dit toch wel de meest kleurloze kampioen, nog meer dan Italie in 2006.

Over het algemeen ook maar een erg matig wk, maar dat komt natuurlijk ook doordat Nederland niet meedoet, de beleving is dan al heel anders. Denk dat de Belgen hier het een top wk vonden :P De Belgen zijn ook de enige van wie ik nog wel genoten heb, samen met Kroatie en Brazilie bij vlagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nee zolang ik het wk kijk was dit toch wel de meest kleurloze kampioen, nog meer dan Italie in 2006.


Frankrijk was nochtans behoorlijk kleurvol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 09:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Pommer schreef:
Nee zolang ik het wk kijk was dit toch wel de meest kleurloze kampioen, nog meer dan Italie in 2006.


Frankrijk was nochtans behoorlijk kleurvol.

In de letterlijke zin wel idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 09:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Frankrijk heeft het wel cadeau gekregen in de finale hoor. 1e goal was geen vrije trap, 2e goal was imo geen penal en de laatste 2 goals zijn een direct gevolg van het feit dat Kroatie hierdoor moet komen, waarbij de keeper ook nog eens een discutabele rol speelt. Jammer want de Kroaten speelden gewoon goed tot de 3-1, hoog druk zetten, snel rondspelen etc, in tegenstelling tot dat anti voetbal van Frankrijk. Nee zolang ik het wk kijk was dit toch wel de meest kleurloze kampioen, nog meer dan Italie in 2006.

Over het algemeen ook maar een erg matig wk, maar dat komt natuurlijk ook doordat Nederland niet meedoet, de beleving is dan al heel anders. Denk dat de Belgen hier het een top wk vonden :P De Belgen zijn ook de enige van wie ik nog wel genoten heb, samen met Kroatie en Brazilie bij vlagen.


Mwoa enigszins oneens.

Die 1e goal was zeker geen vrije trap, maar dat deed Griezmann echt niet bewust, hij gleed weg en de scheids gaf hem. Hij lag echt niet te kermen oid en je krijgt een tik van de bondscoach, je teamgenoten en je hele land als je zoiets even corrigeert bij de scheids waarschijnlijk.

Maar hoe je het ook wendt of keert, die 2e was hands, bewust of niet, je moet je armen vlak langs je zij hebben, je armen omhoog doen in zo'n geval dan vraag je er om. Je kan niet de een wel en de een niet matsen daarvoor. Als je na 2-1 het al opgeeft, dan verdien je het als team ook niet.

3-1 was de fout van de verdedigers, je vraagt er om als je Pogba die compleet vrij staat net buiten de 16 niet afdekt. Je weet dat hij een loeihard afstand-schot heeft. 4-1 was een prima goal, keeper stond op het verkeerde been, slim ingeschoten van MBappe. 4-2 is puur omdat Lloris dacht dat hij Neuer was.

In het begin gaf ik Kroatie nog de kans toen je zag dat ze de Fransen compleet vast zette, maar toen Frankrijk eenmaal een beetje wakker schudde, zag je wel met hoe weinig moeite de Fransen de Kroaten konden evenaren. Door dat gejaag in het begin leken de Kroaten ook veel eerder moe, en schoten vaak maar wat, toen zag je ook dat de Fransen meer gingen aandringen. Kroatie miste gewoon die laatste pass telkens.

Modric was ook zo goed als onzichtbaar voor de resterende 3/4e van de pot. Perisic kon zijn stempel na zijn goal helaas niet echt meer drukken en Mandzukic die liep alleen maar te vallen, zeuren en uit te lokken. Je bent een lange sterke spits, zorg dan ook voor de kansen in de 16 in plaats van gelijk te vallen. Maar door de onzichtbaarheid van Modric en het matige spel van Rakitic kwamen die ballen niet echt. Maar ook verdedigers als Vrsjalko en Lovren waren echt bedroevend slecht. Vida had nog een paar mooie slidings.

De Kroaten hadden op basis hart en passie wel verdiend gewonnen, de Fransen hebben het echter slim uitgespeeld. Ze hadden op het laatst alle energie nog over en je zag hoe makkelijk Griezmann en M'Bappe er op het laatst langs konden sprinten. Frankrijk had het kwalitatieve overwicht en ik had het idee dat ze nog niet eens op 100% speelden. Had het Kroatie gegund, maar Frankrijk winnend was goed voor mijn poule.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die penal kan gegeven worden ja. Maar het is wel echt bad luck. Zijn gewoon natuurlijke arm bewegingen en zo dicht op de man had Perisic niet veel tijd om te reageren. De ene scheidsrechter geeft hem niet en de ander wel. Kroatië was naar mijn inzien veel beter 1e helft, met wat pech stonden ze achter. Maar inderdaad het leek wel alsof ze 1e helft te hard pushen waardoor ze in de 2e helft een beetje op waren. Die twee counters gingen net iets te makkelijk en hadden voorkomen kunnen worden.

Jammer, was vanaf het begin voor Kroatië, deed wel even pijn gister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mja wel mooi dat wij uitgeschakeld zijn door de uiteindelijke wereldkampioen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 10:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hij gleed weg? Dafuq :lol: Hij valt naar voren, bijzonder dat iemand zo weg kan glijden. Gewoon een smerige schwalbe om een vrije trap mee uit te lokken. Hij heeft er het hele toernooi trouwens al een handje van om overtredingen uit te lokken, de Fransen weten ook wel dat ze ijzersterk zijn met standaardsituaties. Aan de ene kant slim, maar mijn sympathie win je er niet mee. Begint gvd wel op hockey te lijken met dat uitlokken van strafcorners.

Die penal ja, ik zeg niet voor niets imo erbij, want ik snap de discussie. Dan nog is het wel een cadeautje voor de Fransen dat die bal perongeluk op zijn hand terecht komt en dat de scheids dan ook nog eens een half uur moet kijken voordat ie hem geeft. Dat zegt wel genoeg over de twijfels die hij zelf ook had. En hoezo gaven ze het na 2-1 op? De 2e helft probeerden ze het nog wel tot de 3-1 en de 4-1 die helaas heel kort achter elkaar vielen, ja dan is het wel een keer over, ook met die 3 zware wedstrijden van eerder.

Maar goed, de Fransen hebben het verdedigend ook gewoon fantastisch gedaan (al het hele toernooi), dus daar is ook zeker niks op af te dingen. Vooral Kanté, Varane en Umtiti hebben echt geweldig gespeeld. En zeg ook niet dat ze het niet verdiend hebben of dat ze alleen geluk hebben gehad, alleen dat het een kleurloze ploeg is en in de finale gewoon duidelijke cadeautjes hebben gehad wat het wel makkelijker maakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 10:54 
 
Hardtraxx Veteran

Wedstrijden win je door 'vals te spelen'.

gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 10:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het was zeker niet hun beste wedstrijd.

Maar je kan de Fransen niet echt de schuld geven dat ze de penal krijgen natuurlijk, zijn gewoon de regels en dat is nou net even dat mazzeltje.

En als je de beelden terugkijkt, zie je dat Griezmann zich met zijn rechter afzet en naar voren leunt om een sprint in te zetten, waar hij vervolgens zijn linkerbeen wilt plaatsen maar de grond volledig mist waardoor hij valt. Je ziet hem vervolgens ook niet vragen om iets, zeuren, kermen, rollen, whatever. Hij draait zich gewoon om en zit. T.o.v. van wat Neymar, Mbappe tegen Uruguay en in deze pot ook Mandzukic deden, vind ik dit niet echt een zware schwalbe.

Zeker als je Griezmann hier om gaat bekritiseren terwijl Mandzukic dit in de zelfde pot ook vaak genoeg deed, puur omdat uit zijn schot wel een goal kwam.

@ Extrakate, op de beelden raakt hij hem zelfs helemaal niet, maar je ziet duidelijk dat hij een misstap begaat. 100% geen overtreding, maar een echte schwalbe vind ik het niet, meer slecht gezien door de scheids en zoals bij de Penal een gezonde dosis geluk door op net de goede plek te staan.

Zelfs zonder die mazzel had Frankrijk alsnog wel gewonnen, je wint niet op mazzel.

Je zei:

Citaat:
en de laatste 2 goals zijn een direct gevolg van het feit dat Kroatie hierdoor moet komen


Daar haalde ik uit dat Kroatie die laatste twee goals heeft geincasseerd door de voorgaande twee goals. Als in, door de 2-1 verloren ze de wil waardoor de 3 en 4-1 vielen.

De Kroaten speelden zeker fanatieker in de eerste helft, kon Frankrijk niks tegen in brengen. Dan moeten ze maar tactisch op de counter spelen, wat ze deden. Wat moeten ze anders, ze maar over hun heen laten lopen? Als ze gingen aanvallen dan werden ze overrompeld en door de gebrekkige verdediging dan zouden ze goals tegen krijgen. Dat gebeurde in het begin al bijna toen Kroatie gelijk er bovenop dook en Varane en Umtiti plots tegen 3 Kroaten moesten.

Maar je zag in de 2e helft dat Frankrijk hun ding meer ging doen en slimmer speelde. Frankrijk was gewoon veel effectiever in hun kansen. Kroatie deed het altijd geweldig, tot de 16. Dan kon Mandzukic niet bereikt worden/ging liggen, schoot een verdediger ver naast/over, of Perisic/Strinic kon er niet door door competent verdedigen van vooral Varane.

Ik had het nog wel 6-2 zien worden als Pogba raak kon schoppen in de 16, open doel en dan een op maat gemaakte pass volledig missen, 2x.

Kleurloos vind ik de ploeg zeker niet, zeker niet gezien de wedstrijden tegen Uruguay en Argentinie. Vind Dechamps een lul, maar hij heeft prima tactisch inzicht, weet precies wat hij van zijn spelers wilt en zijn team speelt dan ook echt als een team. Zo heeft hij de selectie ook gemaakt.

Want ik denk dat veel coaches te veel afhangen van een paar individuele sterspelers in plaats van een hecht team, kijk maar naar Argentinie en Polen. Hebben een paar individuele goede spelers maar als team sloeg het kant noch wal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@BB https://www.clippituser.tv/c/elgzzv

Op 0:20 om even zeker te zijn dat we de zelfde beelden bekijken. Lijkt gewoon alsof hij op een overtreding anticipeert hoor. Je ziet hem zelfs met zijn linkerbeen zoeken naar de tegenstander. Ik zie echt niet in hoe hij hier uitglijd/misstapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 11:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Maar je kan de Fransen niet echt de schuld geven dat ze de penal krijgen natuurlijk, zijn gewoon de regels en dat is nou net even dat mazzeltje.

Dat is toch m'n hele punt...

Broken Balance schreef:
En als je de beelden terugkijkt, zie je dat Griezmann zich met zijn rechter afzet en naar voren leunt om een sprint in te zetten, waar hij vervolgens zijn linkerbeen wilt plaatsen maar de grond volledig mist waardoor hij valt. Je ziet hem vervolgens ook niet vragen om iets, zeuren, kermen, rollen, whatever. Hij draait zich gewoon om en zit. T.o.v. van wat Neymar, Mbappe tegen Uruguay en in deze pot ook Mandzukic deden, vind ik dit niet echt een zware schwalbe.


Dit is echt complete bullshit. 100% schwalbe en als je dat niet ziet vraag ik me af of je uberhaupt ooit wel eens zelf een bal hebt aangeraakt. En of ie er nou bij gaat schreeuwen of janken doet er 0,0 toe.

Edit: Gvd hoe obvious wil je het hebben in dat filmpje van makrooy. Hij valt en dat doet ie met z'n rechterbeen net alsof ie uitglijdt ofzo om geen schwalbe te faken. Waarschijnlijk had ie tijdens z'n duik al door hoe kut z'n schwalbe was :lol:

Broken Balance schreef:

Zelfs zonder die mazzel had Frankrijk alsnog wel gewonnen, je wint niet op mazzel.

Je zei:
Citaat:
en de laatste 2 goals zijn een direct gevolg van het feit dat Kroatie hierdoor moet komen

Daar haalde ik uit dat Kroatie die laatste twee goals heeft geincasseerd door de voorgaande twee goals. Als in, door de 2-1 verloren ze de wil waardoor de 3 en 4-1 vielen.

Nee ik bedoelde meer dat ze (nog meer) moesten aanvallen en ruimtes moesten laten achterin, maar goed ze schakelde zelf ook niet echt goed meer om.

Verder wel eens dat Frankrijk anders waarschijnlijk ook wel had gewonnen, want wat je zegt als team waren ze ook wel het sterkst, maar dat neemt niks weg van het feit dat ze gewoon cadeautjes hebben gekregen in de finale en dat ze over het algemeen gewoon laf gespeeld hebben met Giroud en Griezmann verdedigend in hun eigen 16.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

Over die schwalbe kan wat mij betreft idd geen misverstand over bestaan -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 11:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Citaat:
Dat is toch m'n hele punt...


Snap ik, maar mijn punt is dat je een team daarom niet in het min kan zetten, dat ze een mindere wedstrijd speelden wel, maar mazzel kun je een team niet aanpraten als beslissende factor. Want zo heeft Frankrijk het bij hun mazzeltjes wel afgemaakt, en Kroatië niet (wel bij Lloris zijn geblunder dan), geluk moet je tot een zeker punt natuurlijk afdwingen.

Het lijkt imo op wegglijden, maar goed als jij zo 100% bent overtuigd van een schwalbe, dan mag je 3/4e van alle WK beslissingen omtrent overtredingen wel mazzel noemen, mag het hele WK wel over. Want als je als scheidsrechter al over de intentie van spelers moet gaan beslissen op basis van een situatie waar beide gevallen waar kunnen zijn..
Want nu lijkt dit net zo goed op de heksenjacht van Mexico tegen Robben.

Ik snap prima dat het een van beide kan zijn, dat kunnen we vanaf hier ook alleen maar beoordelen op basis van de beelden. Maar 100% schwalbe is het echt niet. Kijk dan naar zijn linker been hoe hij wil afzetten maar de grond compleet mist :lol:. Je kan net zo goed een case voor wel als geen schwalbe maken. Imo moet de videoscheidsrechter ook wel een taak er bij krijgen waarbij gekeken wordt of een overtreding geen wegglijden/schwalbe is en dit zeggen tegen de scheids. Dat had deze vrije trap 100% voorkomen.

En daarbij komt dat de scheids het net zo min goed kon zien. Ik blijf er ook bij dat dit 100% geen overtreding is van Brozovic, uitgelokt of niet, de beslissing komt alsnog van de scheids. Iedereen ziet wel dat dit geen overtreding is, maar de intentie van Griezmann is waar het over gaat. En je kan op basis van dat hij compleet misstapt en eveneens dat hij valt als Brozo er net aankomt, niet echt zeggen of het wel of niet een schwalbe is. Het is maar net wat jij of ik het liefst wil zien.

En als je die factor van mazzel voor elke wedstrijd gaat meenemen kun je voor 100,000 dingen wel een zaak maken over alle wedstrijden, dan is de 4-2 net zo goed mazzel. Dan zijn zo veel meer dingen maar mazzel en laten we dan lekker de teams daar op af rekenen ipv het forceren van zulke kansen of beslissingen die niet worden gemaakt door de spelers. Want op het punt van de overtreding was Frankrijk met een goede aanval bezig.

Maar uiteindelijk zou jij ook zo spelen, een wereldtitel staat op het spel en je staat goed voor, dan ga je behoudend spelen, zeker als je ziet dat het aan de afronding ontbreekt bij Kroatie. Dat is niet mooi voor ons, de kijkers, maar dat is nou eenmaal de correcte tactiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 11:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jij doet net alsof ik zeg dat ze door die mazzeltjes gewonnen hebben, terwijl ik letterlijk zeg:
Pommer schreef:
Verder wel eens dat Frankrijk anders waarschijnlijk ook wel had gewonnen, want wat je zegt als team waren ze ook wel het sterkst, maar dat neemt niks weg van het feit dat ze gewoon cadeautjes hebben gekregen in de finale en dat ze over het algemeen gewoon laf gespeeld hebben met Giroud en Griezmann verdedigend in hun eigen 16.


Broken Balance schreef:
Maar 100% schwalbe is het echt niet

Jawel.

En dit gaat trouwens het hele punt voorbij dat die vrije trap gewoon niet gegeven had mogen worden, of Griezmann nou expres valt of niet. En dus een cadeautje.

Goed ik ben wel klaar hier, ben weer kostbare scriptietijd aan het verneuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 11:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hou maar op, de dag dat BB iets zal toegeven zullen wij nooit meer meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 11:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zeg ook vaak zat dat het geen overtreding is, maar goed.

En dan komt het alsnog neer op geluk dwing je af, zonder beide aanvallen van Frankrijk, was dit ook niet gebeurd. Net zoals de 4-2 niet was gebeurd als Kroatie niet zoveel druk zette.

Wat weer terug op mijn punt komt dat je de winst niet kan beoordelen op een "mazzel factor". Zijn vast wel gevallen waar dat zo is, maar hier niet want het komt niet uit de lucht vallen. Want zoals gezegd, Frankrijk gebruikte deze situaties wel goed, Kroatie heeft ze ook gehad maar heeft ze zodoende niet benut. En daar zie je onder andere gewoon het kwaliteitsverschil.

Want in deze zelfde trend.. dat een zooi Kroaten tegen Engeland geen rood kregen door fysiek uitlokken was ook behoorlijk mazzel.

Citaat:
Dude :lol: kijk 1x dat filmpje op 00:21. Is toch overduidelijk?!


Ik zeg toch zelf tig keer dat ik de beelden bekijk en leg toch uit wat ik zie dat er (ook) gebeurt, en dat je een zaak voor beide gevallen kan maken. :lol: Ik hoor genoeg mensen een van beiden zeggen.

Maar ik merk wel weer hoe zuur anderen worden, zelfs als ik aangeef dat ik beide punten kan inzien. Wie gaat op de man spelen en lekker a la Hardtraxx mijn mening en anders niet dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 11:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Hoe kun je dit in godsnaam van twee kanten bekijken :lol:


Zoals ik het uitleg, jezus hoe moeilijk is het om in te zien dat sommigen dit anders zien :lol: ? Ik was toch godverdomd bij het kijken niet de enige gisteren die dit zei.

Ik zal het nog even duidelijk voor je neerzetten, mocht je het gemist hebben hoewel dit waarschijnlijk ook over je hoofd gaat.

Het lijkt alsof Griezmann zich misstapt omdat hij een sprint inzet voordat Brozovic er uberhaupt is en mist vervolgens de grond met zijn linkervoet mist waardoor hij voorover kukelt.

Zie hier het woord LIJKT, net zo goed als het LIJKT alsof hij pas valt wanneer Brozovic in de buurt is en het zodoende ook een schwalbe kan zijn.

LIJKT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 11:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wat weer terug op mijn punt komt dat je de winst niet kan beoordelen op een "mazzel factor".

DOE IK TOCH GODVERDOMME NIET
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 11:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Broken Balance schreef:
Wat weer terug op mijn punt komt dat je de winst niet kan beoordelen op een "mazzel factor".

DOE IK TOCH GODVERDOMME NIET


Pommer schreef:
Frankrijk heeft het wel cadeau gekregen in de finale hoor.


En ik zei volgens mij ook als eerste in de reactie op jou:

Broken Balance schreef:
Mwoa enigszins oneens.


Even iets anders,

Wordt nog wat bij het volgende WK, in de zandbak in de late herfst met een nieuwe opzet. Benieuwd hoe dat allemaal gaat werken qua competities, verloop en zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf is er mis met de Fransozen, rellen na WK te winnen? https://twitter.com/OrwellNGoode/status ... 4958047233
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 12:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Is dat hetzelfde als mazzel hebben dan???

Echt wtf, hoe duidelijk moet ik zijn, als ik ook nog dit erbij zeg (en dat zelfs nóg eens herhaal):

Pommer schreef:
Jij doet net alsof ik zeg dat ze door die mazzeltjes gewonnen hebben, terwijl ik letterlijk zeg:
Pommer schreef:
Verder wel eens dat Frankrijk anders waarschijnlijk ook wel had gewonnen, want wat je zegt als team waren ze ook wel het sterkst, maar dat neemt niks weg van het feit dat ze gewoon cadeautjes hebben gekregen in de finale en dat ze over het algemeen gewoon laf gespeeld hebben met Giroud en Griezmann verdedigend in hun eigen 16.


Hou nou maar op want je gaat er toch net zo lang omheen lullen tot de rest het zat is.

makrooy schreef:
wtf is er mis met de Franzosen, rellen na WK te winnen? https://twitter.com/OrwellNGoode/status ... 4958047233


Het zijn Fransen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 12:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
wtf is er mis met de Franzosen, rellen na WK te winnen? https://twitter.com/OrwellNGoode/status ... 4958047233


Winst of niet, Fransen blijven kutvolk.

Maar goed Nederlanders hebben dat ook wel eens bij kampioensvieringen.

@ Pommer,

Dus ze hebben het cadeau gekregen maar ook terecht gewonnen, lekker dubbelzinnig. Maar goed, dan verdraai ik natuurlijk de betekenis van cadeau krijgen en terecht winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2018 13:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat doe je inderdaad. En ik zeg nergens dat ik vind dat ze terecht gewonnen hebben, alleen dat ik denk dat ze zonder die cadeautjes ook wel gewonnen zouden hebben puur op kwaliteit/als team. Dat staat los van of ik het terecht vind of niet.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic