Daaaag hoor Spanje
Active topics in Off-Topic
Moderators
Lekkere comeback van die Belgen hoor
vermakelijke game
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Hele vermakelijke pot voetbal. 
-
JHardtraxxer
- 578 posts member since 2017
- last seen 3 days ago
Wtf hahahahahh
Wat een rare vrije trap van Japan zeg
Vermakkelijk duel zeg
België komt heel heel heel goed weg met deze overwinning in reguliere speeltijd. Props naar Japan die zelfs na de 2-0 nog bleven aanvallen op zoek naar de 3-0 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
België 
Wat een match. Echt alles ging mis bij België terwijl Japan super efficiënt was. Dan krijg je dit dus. Coach Martinez mag wel eens achter zijn oren beginnen te krabben, want tot nu toe zijn de Belgen niks waard. Als ze zo spelen tegen Brazilië, worden het zware cijfers.
Sicke ontknoping maar ik had het Japan wel gegund. Ik vrees alleen voor onze zuiderburen dat ze het op deze manier niet gaan redden tegen Brazilië.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Had het Japan zeker gegund. Als België met 3 verdedigers en Carrasco speelt tegen Brazilië. Dan gaan ze er echt flink af
Ik vind Carrasco sowieso de zwakste schakel. Staat helemaal niet op zijn positie en vaak te zelfzuchtig of het tempo uit de aanval.
Speelt sowieso een dramatisch WK. Zie daar veel liever Chadli of Dembele (die moet er sws altijd in staan imo, anders ten koste van Witsel). Snap die trainer ook niet helemaal.Chroman wrote:Ik vind Carrasco sowieso de zwakste schakel. Staat helemaal niet op zijn positie en vaak te zelfzuchtig of het tempo uit de aanval.
Zat echt op het puntje van m'n stoel. Wat een wedstrijd. Leuk voor de Belgen dit, ik gun het ze wel. Hoop dat ze op z'n minst de finale halen ten koste van Frankrijk, lijkt me heel gaaf. 
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Wat lag er veel ruimte de eerste helft op het middenveld bij de Brazilianen. Casemiro was een groot gemis. Brazilië groot aantal kansen gemist. Overtreding op Jesus was een penalty tough
M'n hele WK poule officieel naar de tering
. Snap trouwens niet dat de VAR geen penalty aan Brazilië gaf, 110% overtreding. Boeiend dat de bal sowieso had uitgegaan.
-
J
ach ze hadden ook een hoop gele en rode kaarten moeten krijgen, die kregen ze ook niet.chas1n wrote:M'n hele WK poule officieel naar de tering. Snap trouwens niet dat de VAR geen penalty aan Brazilië gaf, 110% overtreding. Boeiend dat de bal sowieso had uitgegaan.
Mwa, Kompany trok zijn benen juist in en Jesus sprong al voordat hij uberhaupt geraakt werd.
Nu Uruguay eruit ligt:
EK 2018 topic (+EK Poule)
EK 2018 topic (+EK Poule)
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 6 days ago
Ik ben gestopt met invullen. Tis nie wat en wordt nie meer wat.