Zit het je nog zo diep?Remi wrote:Ik heb staan schreeuwen in de woonkamer van vreugde
Active topics in Off-Topic
Moderators
Die haat tegen Duitsland heb ik niet echt. Vind het meer zonde dat spelers als Özil en Reus niet uit de verf kwamen. Het echte mooie voetbal moet nog komen. Hopelijk kunnen Brazilië, Spanje en Frankrijk nog imponeren.
Bij België sta ik misschien wel weer zo hard te schreeuwen. Vaak is het uiteraard ludiek bedoeld maar die landen staan wel als eerst vooraan om ons belachelijk te maken zodra wij een flater slaan. Boontje komt om zijn loontje.PEPii wrote:Zit het je nog zo diep?Remi wrote:Ik heb staan schreeuwen in de woonkamer van vreugde![]()
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Doen wij dat niet al jaren tegen onze zuiderburenRemi wrote:Bij België sta ik misschien wel weer zo hard te schreeuwen. Vaak is het uiteraard ludiek bedoeld maar die landen staan wel als eerst vooraan om ons belachelijk te maken zodra wij een flater slaan. Boontje komt om zijn loontje.PEPii wrote:Zit het je nog zo diep?Remi wrote:Ik heb staan schreeuwen in de woonkamer van vreugde![]()
Ik ken dan ook weinig Belgen die juichen voor Nederland...
Benieuwd wat de Belgen straks tegen Engeland gaan doen. We gaan sowieso al door, maar ik vind toch dat we alles op alles moeten zetten voor winst.
Wordt een doodsaaie wedstrijd, beide willen 2e worden en het gaat om het aantal gele kaarten...Helicaze wrote:Benieuwd wat de Belgen straks tegen Engeland gaan doen. We gaan sowieso al door, maar ik vind toch dat we alles op alles moeten zetten voor winst.
Haha elkaar kaarten aannaaien dus.
Waarom willen ze tweede worden? In die andere poule is toch ook niet bekend wie 1e/2e is?ErikZ wrote:Wordt een doodsaaie wedstrijd, beide willen 2e worden en het gaat om het aantal gele kaarten...Helicaze wrote:Benieuwd wat de Belgen straks tegen Engeland gaan doen. We gaan sowieso al door, maar ik vind toch dat we alles op alles moeten zetten voor winst.
Zal wel met de kant te maken hebben van het schema. Volgens mij is een kant alleen Spanje als groot land en de andere kant Brazilië, Argentinië, Frankrijk, Portugal...
Heeft inderdaad met de kwart-finales te maken
Hier zaten er verdorie veel hoor op het WK 2010 die met bussen richting Eindhoven trokken om mee te feesten. En boontje komt om z'n loontjeRemi wrote:Ik ken dan ook weinig Belgen die juichen voor Nederland...
Ik zal zelf ook nooit voor Nederland supporteren. Ik vind jullie op feesten veel aangenamer dan Belgen, ik ga ook veel liever in Nederland naar een festival. Maar als het op voetballen aankomt, is er geen liefde
Ik zal dat 'jullie' nooit begrijpen, zo generaliserend
Ik heb zelf altijd wel de Belgen toegejuicht met voetbal, en andersom vast ook zat mensen. ach zolang het allemaal in good fun is.
Ja dat komt automatisch dat "jullie"makrooy wrote:Ik zal dat 'jullie' nooit begrijpen, zo generaliserendIk heb zelf altijd wel de Belgen toegejuicht met voetbal, en andersom vast ook zat mensen. ach zolang het allemaal in good fun is.
Ja snap het ook wel, net als dat je 'we' zegt. Zolang het allemaal niet slecht bedoeld is idd.
Watte?Jonas wrote:Ik zal zelf ook nooit voor Nederland supporteren.Remi wrote:Ik ken dan ook weinig Belgen die juichen voor Nederland...
De topscorers kies je nu per ronde toch? Of staan je 4 geselecteerde spelers voor de rest van het toernooi vast?
Topscorder is toch van het toernooi, niet per ronde?Pommer wrote:De topscorers kies je nu per ronde toch? Of staan je 4 geselecteerde spelers voor de rest van het toernooi vast?
Per ronde blijkbaar
Voor de achtste finales gekozen voor: Lukaku, Eriksen, Costa en Modric.
Voor de achtste finales gekozen voor: Lukaku, Eriksen, Costa en Modric.
Wat een pot zeg, wat een held die M'Bappe
Die Mascherano en Otamendi hadden ook wel met rood er af gemogen. Telkens grove overtredingen, Otamendi schwalbe en maar blijven janken tegen de scheids.
Die Mascherano en Otamendi hadden ook wel met rood er af gemogen. Telkens grove overtredingen, Otamendi schwalbe en maar blijven janken tegen de scheids.
Helemaal mee eens. Die goal van Pavard was ook wel gaaf hoorBroken Balance wrote:Wat een pot zeg, wat een held die M'Bappe
Opnieuw zo'n betwistbare penalty in dit WK. Mooi voor de wedstrijd wel. 
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
100% penalty vond ik dit wel hoor. Piqué z’n arm hoort daar niet te zijnHelicaze wrote:Opnieuw zo'n betwistbare penalty in dit WK. Mooi voor de wedstrijd wel.
Ik zou 'm ook fluiten denk ik, maar toch weer lullig hoor.Pipa wrote:100% penalty vond ik dit wel hoor. Piqué z’n arm hoort daar niet te zijnHelicaze wrote:Opnieuw zo'n betwistbare penalty in dit WK. Mooi voor de wedstrijd wel.