Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben persoonlijk voor zoveel mogelijk situaties beoordelen naar voordeel van de aanvallende partij. Hetgeen uitmondt in meer doelpunten en dus waarschijnlijk aantrekkelijkere wedstrijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Pommer wil je even ophouden met constant in mijn nek te hijgen. Thanks.

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Ik ben persoonlijk voor zoveel mogelijk situaties beoordelen naar voordeel van de aanvallende partij. Hetgeen uitmondt in meer doelpunten en dus waarschijnlijk aantrekkelijkere wedstrijden.

Tenzij het in nadeel werkt tegen mijn Scorito of Unibet. En dat is al vaak genoeg gebeurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
RTM93 schreef:
Exterkate schreef:
Pommer wil je even ophouden met constant in mijn nek te hijgen. Thanks.

:whistle:


Allemaal optyfe graag :@ :@

Als het nu 0-1 blijft... ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 21:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik geef t op
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 22:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

1 ding scheelt, veel potten die ik in de poule verkeerd heb win ik op Unibet wel :P Kroatië heeft me ook weer een lekker winstje opgeleverd.

En wat was die afgang van Argentinië genieten zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Firetrap schreef:
Ik ben persoonlijk voor zoveel mogelijk situaties beoordelen naar voordeel van de aanvallende partij. Hetgeen uitmondt in meer doelpunten en dus waarschijnlijk aantrekkelijkere wedstrijden.

Tenzij het in nadeel werkt tegen mijn Scorito of Unibet. En dat is al vaak genoeg gebeurd


In dat geval is er ten alle tijden sprake van een vermoeden van matchfixing
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2018 00:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Knappe prestatie van de Kroaten en tegelijkertijd wat een afgang voor Argentinië. De manier waarop de 3-0 viel was typerend.. Ik vond Vida en Lovren erg sterk achterin. En tjaaa wat waren Modric en Rakitic lekker aan spelen zeg in de tweede helft :worship:

Zappte na de wedstrijd over op RTL4 voor VI Oranje blijft thuis, werd daar wel een beetje gek van het feit dat iedereen aan tafel zegt Messi zo'n slecht team heeft en daarom niet presteert. Ik ben het daar niet mee eens. Wanneer Argentinië goed speelt ligt het aan Messi, maar als ze verliezen ligt het ook niet aan Messi (omdat zijn team zogenaamd te slecht is). Toch scheef? Om Ronaldo er maar even bij te betrekken, dat team is niet veel beter dan dat van Argentinië, maar daar krijgt Ronaldo het ook vaak voor elkaar om te scoren en belangrijk te zijn. Maar bij Portugal draait alles om Ronaldo, bij Argentinië en Messi gebeurt dit minder en denk dat dat het verschil is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2018 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De NOS maakte het ook weer bont, de hele tijd Messi vs Modric, complete focus op die 2 spelers, alsof ze allebei met 10 complete niksnutten in een team zaten.


Die scorito pool gaat lekker trouwens, alleen Parvuz en iemand met 0 punten onder me xd
Troost me maar met de gedachte dat dit WK onvoorspelbaar is en degenen met het meeste voetbalverstand onderaan staan :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2018 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Die scorito pool gaat lekker trouwens, alleen Parvuz en iemand met 0 punten onder me xd
Troost me maar met de gedachte dat dit WK onvoorspelbaar is en degenen met het meeste voetbalverstand onderaan staan :whistle:

Haha is echt niet normaal. Heb echt geen gekke dingen ingevuld maar zelden dat ik geluk heb. :lol:
Ik kan je nu al zeggen dat Brazilië niet met 3-0 gaat winnen van Costa Rica, Nigeria - IJsland gaat geen 0-1 worden en Servië zal wel winnen van Zwitserland... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2018 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfffff.... Had 0-2 Mexico en 3-1 België. Scoren zowel Korea en Tunesië in blessuretijd natuurlijk... man man ga belachelijk slecht in m'n poule. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 18:34 
 
Hardtraxx Veteran

Schijt irritant! 3x een gelijkspel voorspeld wat vervolgens uiteindelijk in de laatste minuut verspeeld wordt. Dan mis je toch echt 180 cruciale punten die je directe concurrent niet pakt.

Walgelijk. Ik geef het op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk een flinke inhaalslag gemaakt met 8 wedstrijden op rij goed voorspeld. Helaas van dat doelpunt van Saudi-Arabië in de 95e minuut, anders had ik die exact goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 19:38 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Schijt irritant! 3x een gelijkspel voorspeld wat vervolgens uiteindelijk in de laatste minuut verspeeld wordt. Dan mis je toch echt 180 cruciale punten die je directe concurrent niet pakt.

Walgelijk. Ik geef het op.

Ik heb hier ook last van gehad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 22:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RvD schreef:
ik geef t op


Of toch niet

Ineens plek 3 ipv 15. Maar het zit allemaal dicht bij elkaar dus zal over een paar dagen wel weer 10e staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 21:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een wedstrijd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat Zuid-Amerikaanse publiek wil je toch tussen zitten, wat kunnen die er een feest van maken zeg :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maradona, wat een triestheid. Helaas zal iedereen in zijn omgeving hem zijn gang laten gaan omdat hij de baas is maar iemand moet hem toch tegen zichzelf in bescherming nemen. Het is toch te hopen dat we over 20 jaar Messi niet zo over de rand zien hangen... Ongelofelijk dat die man nog bondscoach is geweest van Argentinië ook nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 10:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gênant gewoon.. En dat is dan de held van vroeger van je land. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij had een evenwichtsstoornis :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 14:00 
 
Hardtraxx Veteran

Had ik ook afgelopen weekend, komt zomaar opeens opzetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit WK :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2006: Italy win the World Cup
2010: Italy knocked out in the groups

2010: Spain win the World Cup
2014: Spain knocked out in the groups

2014: Germany win the World Cup
2018: Germany knocked out in the groups

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 19:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Dit WK :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb staan schreeuwen in de woonkamer van vreugde
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic