Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 hours ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Zo, die Polen spelen echt enorm slecht.
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Echt, wat spelen die Polen belabberd. En dan in de 82e minuut met 0-2 achter een rechtsback wisselen voor een andere rechtsback :lol:
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ik gooi de handdoek in de ring
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Pipa wrote:Ik gooi de handdoek in de ring
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Pipa wrote:Ik gooi de handdoek in de ring
Wat wil je schoonmaken dan?
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Trajanusch wrote:Echt, wat spelen die Polen belabberd. En dan in de 82e minuut met 0-2 achter een rechtsback wisselen voor een andere rechtsback :lol:
Die crosspass van de linksback op volgens mij Piszczek. Man man man.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Haha nee dat was Zielinski, middenvelder van Napoli, normaal gesproken een behoorlijke voetballer. Nog erger dus :P.
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2024
Verwacht vandaag toch wel dat Uruguay en Spanje de winst pakken. Van Portugal ben ik minder overtuigd dat ze winnen. Ik denk namelijk dat Marokko volle bak gaat spelen, dit is de laatste kans om nog te vechten voor de knock-out fase. En aangezien Portugal (muv. Ronaldo) tegen Spanje ver onder de maat speelde, lijkt me dat nog wel een interessante pot vandaag.
Hardtraxx Veteran
14692 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Ik heb vandaag winst voor Portugal, Uruguay en Spanje. Dus lucky you als je het precies andersom hebt. :lol:
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Ben benieuwd vandaag, zal wel weer helemaal anders lopen dan verwacht. Ben ooit beter van start gegaan met een wk poule :x
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ronaldo :love: :yay:
Hardtraxx Veteran
14692 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Kon wel eens zijn WK worden dit. Hij is echt goed nu.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Ik gun Portugal net zo'n uitschakeling als Brazilië in 2014, wat heeft dat team toch een partij kut geluk elke keer.
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2024
Marokko gevochten voor wat ze waard waren, maar wat zat het ze tegen zeg.. Rui Patricio was erg sterk aan het keepen, goede aanwinst voor de Wolves!
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Zwak optreden van de scheids ook zeg..
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Want een jankbal Ronaldo :lol:

Twee a drie flinke schwalbes. Miepen om een videoref terwijl hij een schwalbe maakt, theatraal naar de grond zodra iemand een schouderklopje geeft :lol:. Als je dan zo'n goede voetballer bent heb je toch niet van dit soort dingen nodig.
Hardtraxxer
273 posts member since 2016
last seen Jan 2023
90 punten :cool:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Broken Balance wrote:Want een jankbal Ronaldo :lol:

Twee a drie flinke schwalbes. Miepen om een videoref terwijl hij een schwalbe maakt, theatraal naar de grond zodra iemand een schouderklopje geeft :lol:. Als je dan zo'n goede voetballer bent heb je toch niet van dit soort dingen nodig.
Vergeet Pepe niet :') Alles wat ik zo kut vind aan voetbal zit helemaal in dat team geslepen, echt walgelijk.
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Wat een schijtvoetbal van Iran zeg man man man!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Exterkate wrote:Pommer wil je even ophouden met constant in mijn nek te hijgen. Thanks.
Ja sorry, ik zit nog te wachten tot Ramos een hattrick maakt dan kan ik je achter me laten.
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2024
Pipa wrote:Wat een schijtvoetbal van Iran zeg man man man!
En er dan bijna met een gelijkspel vandoor zijn gegaan, je kan bijna zeggen dat verdedigend voetbal wordt beloond dit jaar.
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 18 hours ago
Deze penalty is echt belachelijk. Is toch aangeschoten bal joh. :lol:
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Helicaze wrote:Deze penalty is echt belachelijk. Is toch aangeschoten bal joh. :lol:
De aangeschoten bal regel ken ik niet. Hanteren ze die in België?

Wanneer je met een uitgestoken arm, wat behoorlijk het geval was, de bal raakt waardoor je een doelpunt dan wel een kans op een doelpunt ontneemt, is het gewoon een penalty.

Het feit dat de scheids maar één keer hoefde te kijken op het scherm zegt toch genoeg?
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 18 hours ago
Firetrap wrote:
Helicaze wrote:Deze penalty is echt belachelijk. Is toch aangeschoten bal joh. :lol:
De aangeschoten bal regel ken ik niet. Hanteren ze die in België?

Wanneer je met een uitgestoken arm, wat behoorlijk het geval was, de bal raakt waardoor je een doelpunt dan wel een kans op een doelpunt ontneemt, is het gewoon een penalty.

Het feit dat de scheids maar één keer hoefde te kijken op het scherm zegt toch genoeg?
Aangeschoten bal zeggen wij als je de bal trapt of kopt tegen een arm die op dat moment daar gewoon is. Dat je zegmaar niet de beweging naar de bal maakt. Als je springt om te koppen of iets dergelijks hangen er altijd 2 armen in de lucht.

Ik vind zo'n penalties dus echt belachelijk ja. Als je als verdediger een kopduel wil winnen zal dat nooit gaan met je twee armen tegen je lichaam...
Last edited by Helicaze on 21 Jun 2018 15:16, edited 1 time in total.
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 5 days ago
Mee eens. Waar moet je je arm dan laten? Je kunt hem er moeilijk afzagen