Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb eigenlijk niet echt heel veel verstand van de spelers en ploegen bij dit WK maar ik sta wel even op een gedeelde eerste plaats :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ik heb eigenlijk niet echt heel veel verstand van de spelers en ploegen bij dit WK maar ik sta wel even op een gedeelde eerste plaats :cool:


Ik denk dat dat ook meteen de reden is dat je eerste staat haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Zweden was matig hoor, heel benieuwd wat onze Zuiderburen er van bakken straks
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Berenfiets schreef:
SL8492 schreef:
Ik heb eigenlijk niet echt heel veel verstand van de spelers en ploegen bij dit WK maar ik sta wel even op een gedeelde eerste plaats :cool:


Ik denk dat dat ook meteen de reden is dat je eerste staat haha.


Is in mijn vriendenpoule niet anders haha, degene die er het minst verstand van hebben staan allemaal bovenaan en degene die voetbal wekelijks of zelfs dagelijks volgen bungelen ergens onderin :D

Vooralsnog een niet heel spectactulair begin van het WK, op Spanje-Portugal en Duitsland-Mexico na. Wel veel verrassende uitslagen, daardoor is de stand in mijn voetbalpoule ook zoals ik hierboven beschrijf haha.. Misschien komt mijn tijd nog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

Gedeelde eerste plek. Dat ik dit WK dat nog mag meemaken :cry: (L) .

Trouwens, tussen de #1 en 12 zit precies 90pt verschil. 2 wedstrijden en het kan er natuurlijk wel heel anders uitzien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 18:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eindelijk een uitslag goed voorspeld, thanks België. Heerlijke treffers, vooral de eerste van Mertens en de tweede van Lukaku :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel mooie goals, maar ik ben eigenlijk best teleurgesteld in onze Duivels. Alles ging veel te traag, vaak ook slechte passes. Vooral de eerste helft was bizar slecht. Was natuurlijk wel moeilijk voetballen tegen zo’n defensief ingestelde ploeg. Op naar zaterdag tegen Tunesië. Lekker volgen vanop Defqon.1 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Lekker volgen vanop Defqon.1 :thumbsup:


Voetbal kijken, maaien en zuipen tijdens Chris One en Wavolizer & Geck-O :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 21:41 
 
Hardtraxx Elite

Grim schreef:
Helicaze schreef:
Lekker volgen vanop Defqon.1 :thumbsup:


Voetbal kijken, maaien en zuipen tijdens Chris One en Wavolizer & Geck-O :beer:


Pak ik af en toe een glimp mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 09:40 
 
Hardtraxxer

PEPii schreef:
Eindelijk een uitslag goed voorspeld, thanks België. Heerlijke treffers, vooral de eerste van Mertens en de tweede van Lukaku :surrender:

Dit was ook mijn eerste goed voorspelde uitslag. Gisteren een goed dagje want Engeland had ik ook nog goed.
Het staat behoorlijk dicht op elkaar. Wat krijgt de uiteindelijke winnaar naast de eeuwige roem? Puntje van alle deelnemers op de preparty van Decibel? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan ga je geheid door het geluid met 20 deelnemers :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 09:44 
 
Hardtraxx Veteran

PEPii schreef:
Eindelijk een uitslag goed voorspeld, thanks België. Heerlijke treffers, vooral de eerste van Mertens en de tweede van Lukaku :surrender:


Mooie goals ja maar het was dramatisch voetbal zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 10:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
PEPii schreef:
Eindelijk een uitslag goed voorspeld, thanks België. Heerlijke treffers, vooral de eerste van Mertens en de tweede van Lukaku :surrender:


Mooie goals ja maar het was dramatisch voetbal zeg


Die eerste helft was echt onthutsend zwak. Zag zelfs Kevin de Bruyne veel foutieve passen versturen, ben ik niet van hem gewend. Gelukkig was de tweede helft iets beter! Toch opvallend dat elke favoriet het vrij lastig heeft in hun openingswedstrijd op dit WK! Waar zou zoiets aan liggen? Is de druk te hoog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 12:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

En de tegenstanders zijn ook niet zo slecht als iedereen denkt (op Panama na). Ploegen als Zwitserland en Mexico win je gewoon niet zomaar van, de toplanden zijn niet meer zo dominant als vroeger en de B-landen worden steeds beter/stugger. Ik denk dat er best wel eens wat verrassingen kunnen gaan gebeuren dit wk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huppa, 4e minuut, rode kaart, weg voorspelling. Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Huppa, 4e minuut, rode kaart, weg voorspelling. Haha

Echt he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 14:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nou ja, Colombia valt nog steeds meer aan, ik had sowieso 1 doelpunt voor de Japanners.

Rood was imo wat overdreven ja, hij hield echter direct een mogelijk doelpunt tegen met zijn hand, plus hands op zichzelf, dat is dan rood. Maar aan de andere kant, de keeper stond ongeveer direct achter hem, hij had de bal best kunnen hebben, dan is het geen zeker doelpunt maar aan de andere kant dom van C. Sanchez dat hij alsnog zijn hand uitsteekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Dan alsnog, ik vind dat als je een penalty geeft dat je niet óók nog rood moet geven. Word je als team dubbel gestraft voor 1 fout. Zelfde met een doorgebroken speler in de 16. Van mij mogen ze dat wel veranderen :whistle:


Volgens mij is dit laatste ook veranderd.
Als je tegenwoordig de laatste speler in het strafschopgebied neerhaalt, zonder al te veel geweld natuurlijk, is het een penal + geel. Haal je een doorgebroken speler buiten de 16 neer, dan is het gewoon een rode kaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha het niet eens zijn met doellijntechnologie. Lekker man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Dan alsnog, ik vind dat als je een penalty geeft dat je niet óók nog rood moet geven. Word je als team dubbel gestraft voor 1 fout. Zelfde met een doorgebroken speler in de 16. Van mij mogen ze dat wel veranderen :whistle:


Dubbele straf gaat alleen op als die penalty ook erin gaat. Stel, de speler krijgt geen rood en mag dus blijven staan + die Japanner mist de pingel, dan heeft die Columbiaan een zuiver doelpunt onrechtmatig voorkomen en is er verder niets aan de hand. Dan kan je wel een paar keer per wedstrijd een balletje eruit slaan.

Die dubbele straf is gewoon nog van toepassing. De driedubbele straf is echter aangepast. Eerst kreeg je ook nog een schorsing, nu volgens mij niet meer. https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/65 ... nspel.html

Maar heb nog wel vertrouwen in Columbia, zijn niet minder met 10 man dan Japan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar was geen doellijn technologie voor nodig xd Zet zichzelf beetje voor paal
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Maar heb nog wel vertrouwen in Columbia, zijn niet minder met 10 man dan Japan.


Wel dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Chroman schreef:
Maar heb nog wel vertrouwen in Columbia, zijn niet minder met 10 man dan Japan.


Wel dus :P

Qua voetbal niet echt. Maar rond de 80e minuut zaten ze er wel doorheen. Logisch ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vond die Japanners best goed voetballen, zochten de vrije ruimte goed op, speelden goed samen. Ze missen collectief gewoon de fysieke kracht soms maar daar kunnen ze niet heel veel aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Merkwaardig WK.. Polen valt me tegen zeg :mad:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic