Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 48 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Ofnieeee, heb de tv uitgezet :sleep: Lijkt trouwens het WK in Afrika wel met dat vuvuzela geluid de hele tijd.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Had 0-0, verneukt Marokko het weer. Twee islamitische landen net na ramadan. Zit toch geen voetbal in.
Trouwens voor het eerst een helft gezien tijdens het WK. Maar met dat achtergrond geluid van het stadion was dit direct ook m'n laatste. Zie de standen wel na die tijd.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 3 days ago
RTM93 wrote:Had 0-0, verneukt Marokko het weer. Twee islamitische landen net na ramadan. Zit toch geen voetbal in.
Trouwens voor het eerst een helft gezien tijdens het WK. Maar met dat achtergrond geluid van het stadion was dit direct ook m'n laatste. Zie de standen wel na die tijd.
Het is ook handig om dat te baseren op 1 helft, dat getoeter was alleen tijdens deze pot
Hardtraxx Veteran
7916 posts member since 2013
last seen 21 hours ago
Portugal - Spanje. Leuke pot tot nu toe. :D
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Lijkt me een heel leuke wedstrijd, Ik ga straks even de opname kijken. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Godver, Geert ging lekker in de poule, haha.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ronaldo heeft me een mooi aantal bonuspunten bezorgd :D

Rest van mijn topscorers komen nog in actie: Neymar, Kane en Griezmann.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 28 minutes ago
Eerste goed voorspelde score :D
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Na een magere start toch langzaam naar boven gekropen. ^^
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Schitterende pot om je vinger bij af te likken, gaat maar heen en weer :)
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Leuke pot van de Mexicanen!
Hardtraxxer
593 posts member since 2014
last seen Dec 2020
Mexico! :clap:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Hahaha Duitsland
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
Ik gun het Mexico zeker, het had bij de rust zomaar 0-2 kunnen zijn, maar een gelijkspel had hier toch meer op z'n plaats geweest gezien de hele match.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Helicaze wrote:Ik gun het Mexico zeker, het had bij de rust zomaar 0-2 kunnen zijn, maar een gelijkspel had hier toch meer op z'n plaats geweest gezien de hele match.
Ehh? Als Mexico die counters eens goed uitgespeeld hadden, was Duitsland nergens geweest, de kansenverhouding was misschien wel 5-1 of zo.
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 11 minutes ago
Viva la Mexico! Lozano :clap:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Samen met Spanje - Portugal toch wel de mooiste pot tot nu toe! Die Duitsers redden de volgende ronde nog wel, maar van Argentinië moet ik het nog zien. Kroatië en Nigeria zijn ook niet de makkelijkste tegenstanders.
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
Unknown wrote:
Helicaze wrote:Ik gun het Mexico zeker, het had bij de rust zomaar 0-2 kunnen zijn, maar een gelijkspel had hier toch meer op z'n plaats geweest gezien de hele match.
Ehh? Als Mexico die counters eens goed uitgespeeld hadden, was Duitsland nergens geweest, de kansenverhouding was misschien wel 5-1 of zo.
Wat ehh? Mexico heeft vrijwel alleen maar (grote) kansen gekregen op de counter. Niet om Duitsland te verdedigen ofzo, want ik ben totaal geen fan van hun, maar een gelijkspel had in deze wedstrijd wel echt terecht geweest hoor. Kan je ook duidelijk zien aan de statistieken.

Image
Last edited by Helicaze on 18 Jun 2018 02:04, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Wat een heerlijk wk hebben we tot nu toe zegen :D
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Helicaze wrote:
Unknown wrote:
Wat ehh? Mexico heeft vrijwel alleen maar (grote) kansen gekregen op de counter. Niet om Duitsland te verdedigen ofzo, want ik ben totaal geen fan van hun, maar een gelijkspel had in deze wedstrijd wel echt terecht geweest hoor. Kan je ook duidelijk zien aan de statistieken.

Image
Precies wat Helicaze zegt. Het had terechter geweest als het een gelijkspel was geworden, maar gelukkig niet geworden. Ben stiekem wel een beetje voor Mexico dit WK, vooral omdat er wat oud psv-ers bij zitten en natuurlijk Lozano. Benieuwd wat Lozano nog meer laat zien dit WK, hoop dat hij niet al te veel laat zien :whistle:
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 3 days ago
makrooy wrote:Wat een heerlijk wk hebben we tot nu toe zegen :D
Ik heb, m.u.v. van Mexico - Duitsland en Brazilië - Zwitserland, niet echt heel veel spannende / leuke potjes gezien als ik eerlijk ben. Spanje - Portugal was ook wel oké maar verder. Mwah.
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
Hoe heerlijk is die ploeg van Ijsland trouwens. Zoveel respect voor die gasten die naast hun baan nog even wat potjes gaan voetballen op het WK. :worship:
Last edited by Helicaze on 18 Jun 2018 15:39, edited 1 time in total.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Ben benieuwd naar onze zuider buren vandaag! Evenals Engeland.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 36 minutes ago
Scorito gaat lekker. :lol:
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 33 minutes ago
Parvuz wrote:Scorito gaat lekker. :lol:
Om te janken idd, gelukkig wel 90 punten met Zuid Korea Zweden