Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 18:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ofnieeee, heb de tv uitgezet :sleep: Lijkt trouwens het WK in Afrika wel met dat vuvuzela geluid de hele tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Had 0-0, verneukt Marokko het weer. Twee islamitische landen net na ramadan. Zit toch geen voetbal in.
Trouwens voor het eerst een helft gezien tijdens het WK. Maar met dat achtergrond geluid van het stadion was dit direct ook m'n laatste. Zie de standen wel na die tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Had 0-0, verneukt Marokko het weer. Twee islamitische landen net na ramadan. Zit toch geen voetbal in.
Trouwens voor het eerst een helft gezien tijdens het WK. Maar met dat achtergrond geluid van het stadion was dit direct ook m'n laatste. Zie de standen wel na die tijd.


Het is ook handig om dat te baseren op 1 helft, dat getoeter was alleen tijdens deze pot
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Portugal - Spanje. Leuke pot tot nu toe. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 21:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lijkt me een heel leuke wedstrijd, Ik ga straks even de opname kijken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver, Geert ging lekker in de poule, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2018 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ronaldo heeft me een mooi aantal bonuspunten bezorgd :D

Rest van mijn topscorers komen nog in actie: Neymar, Kane en Griezmann.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2018 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste goed voorspelde score :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2018 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Na een magere start toch langzaam naar boven gekropen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2018 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schitterende pot om je vinger bij af te likken, gaat maar heen en weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2018 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke pot van de Mexicanen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2018 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mexico! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2018 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha Duitsland
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2018 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gun het Mexico zeker, het had bij de rust zomaar 0-2 kunnen zijn, maar een gelijkspel had hier toch meer op z'n plaats geweest gezien de hele match.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2018 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik gun het Mexico zeker, het had bij de rust zomaar 0-2 kunnen zijn, maar een gelijkspel had hier toch meer op z'n plaats geweest gezien de hele match.


Ehh? Als Mexico die counters eens goed uitgespeeld hadden, was Duitsland nergens geweest, de kansenverhouding was misschien wel 5-1 of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2018 19:42 
 
Hardtraxx Elite

Viva la Mexico! Lozano :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2018 20:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Samen met Spanje - Portugal toch wel de mooiste pot tot nu toe! Die Duitsers redden de volgende ronde nog wel, maar van Argentinië moet ik het nog zien. Kroatië en Nigeria zijn ook niet de makkelijkste tegenstanders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2018 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Helicaze schreef:
Ik gun het Mexico zeker, het had bij de rust zomaar 0-2 kunnen zijn, maar een gelijkspel had hier toch meer op z'n plaats geweest gezien de hele match.


Ehh? Als Mexico die counters eens goed uitgespeeld hadden, was Duitsland nergens geweest, de kansenverhouding was misschien wel 5-1 of zo.

Wat ehh? Mexico heeft vrijwel alleen maar (grote) kansen gekregen op de counter. Niet om Duitsland te verdedigen ofzo, want ik ben totaal geen fan van hun, maar een gelijkspel had in deze wedstrijd wel echt terecht geweest hoor. Kan je ook duidelijk zien aan de statistieken.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk wk hebben we tot nu toe zegen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 08:40 
 
Hardtraxx Elite

Helicaze schreef:
Unknown schreef:
Helicaze schreef:
Ik gun het Mexico zeker, het had bij de rust zomaar 0-2 kunnen zijn, maar een gelijkspel had hier toch meer op z'n plaats geweest gezien de hele match.


Ehh? Als Mexico die counters eens goed uitgespeeld hadden, was Duitsland nergens geweest, de kansenverhouding was misschien wel 5-1 of zo.

Wat ehh? Mexico heeft vrijwel alleen maar (grote) kansen gekregen op de counter. Niet om Duitsland te verdedigen ofzo, want ik ben totaal geen fan van hun, maar een gelijkspel had in deze wedstrijd wel echt terecht geweest hoor. Kan je ook duidelijk zien aan de statistieken.

Afbeelding


Precies wat Helicaze zegt. Het had terechter geweest als het een gelijkspel was geworden, maar gelukkig niet geworden. Ben stiekem wel een beetje voor Mexico dit WK, vooral omdat er wat oud psv-ers bij zitten en natuurlijk Lozano. Benieuwd wat Lozano nog meer laat zien dit WK, hoop dat hij niet al te veel laat zien :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Wat een heerlijk wk hebben we tot nu toe zegen :D

Ik heb, m.u.v. van Mexico - Duitsland en Brazilië - Zwitserland, niet echt heel veel spannende / leuke potjes gezien als ik eerlijk ben. Spanje - Portugal was ook wel oké maar verder. Mwah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe heerlijk is die ploeg van Ijsland trouwens. Zoveel respect voor die gasten die naast hun baan nog even wat potjes gaan voetballen op het WK. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 10:52 
 
Hardtraxx Elite

Ben benieuwd naar onze zuider buren vandaag! Evenals Engeland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scorito gaat lekker. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Scorito gaat lekker. :lol:


Om te janken idd, gelukkig wel 90 punten met Zuid Korea Zweden
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic