Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Zonder veel te optimistisch te zijn: Het zou nog kunnen ook nog.
Weer een finale. Kans zit er in. Als we wereldkampioen worden koop ik een NL shirtje met Ron Beton er op of Memphis.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Leuk feitje voor de trivia liefhebbers hier: de wedstrijd van Nederland gisteren was voor het eerst sinds 1996 dat er geen 'Van' (Van Der Sar, Van Bommel, Van Nistelrooy, Van Bronckhorst, Van Persie etc) op het veld voor Nederland stond.

Je zou er maar opkomen xd
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ja zag het al bij de telegraaf staan. Ook weer iets voor hun om daar mee te komen :P
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Gezien op facebook.... >.<

5-3-2 systeem is niet alleen een tactiek!
Spanje 1-5 Nederland
Australië 2-3 Nederland
Nederland 2-0 Chili
P
4 posts member since 2014
last seen Jul 2014
Steffnov wrote:Leuk feitje voor de trivia liefhebbers hier: de wedstrijd van Nederland gisteren was voor het eerst sinds 1996 dat er geen 'Van' (Van Der Sar, Van Bommel, Van Nistelrooy, Van Bronckhorst, Van Persie etc) op het veld voor Nederland stond.

Hahaha jeetje! Wat een feitje zeg. :P
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
stefan_helmond wrote:Gezien op facebook.... >.<

5-3-2 systeem is niet alleen een tactiek!
Spanje 1-5 Nederland
Australië 2-3 Nederland
Nederland 2-0 Chili
Proficiat, nog maar 1365476x gezien sinds gisteren.

--

Image
Meh, België heeft een schijt schema nu. VS kan nog, maar Argentinië wordt een verloren zaak.
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Qlown wrote: Meh, België heeft een schijt schema nu. VS kan nog, maar Argentinië wordt een verloren zaak.
Een wereldkampioen moet van iedereen kunnen winnen :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Je zag België wel winnen tegen Brazilie, Italie, Frankrijk, Duitsland of Nederland?
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Zal wel gaaf zijn halve finale Nederland - België :D
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Als argentinie zo speelt als de eerste 2 wedstrijden zou het gewoon moeten kunnen, al moet belgie dan ook zelf wel wat beter gaan spelen :P .

Nederland - Belgie zou wel een erg vette halve finale zijn inderdaad!
E
PinkLady wrote:
Steffnov wrote:Leuk feitje voor de trivia liefhebbers hier: de wedstrijd van Nederland gisteren was voor het eerst sinds 1996 dat er geen 'Van' (Van Der Sar, Van Bommel, Van Nistelrooy, Van Bronckhorst, Van Persie etc) op het veld voor Nederland stond.

Hahaha jeetje! Wat een feitje zeg. :P

jeetje,
:oh:

dat ze maar gauw Van Gaal meelaten spelen. Dan verbreken we dit feitje eventje :surrender:
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
SUAREZ!!! dier
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
https://vine.co/v/MtJ5VEMBg6d :surrender:
Die man is niet helemaal 100 punten xd
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Kut Griekenland, gaat mn poule verder naar de klote
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Wanneer gaan ze eens video beelden gebruiken daar?
Zoiets moet onmiddellijk bestraft worden met achteraf nog een vette schorsing + mega boete.
Sommige fouten op Neymar gisteren ook, met videobeelden zouden enkele spelers van Kameroen er afgestuurd worden.

Bij de NBA bekijken ze zelfs beelden terug voor het toekennen van een buzzerbeater shot wanneer de bal al duidelijk weg is voor het signaal, gewoon om zeker te zijn.

Buiten het WK/EK/CL finale en dergelijke kijk ik nooit voetbal dus kan zijn dat ik hier compleet aan het lullen ben.

/ragemodus
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Godverdomme griekenland. 93e minuut een penalty :x
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Wauw, wordt Ivoorkust even genaaid zeg, triest.. Maar dit kan wel gunstig zijn voor Nederland voor de eventuele kwartfinale.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 29 minutes ago
Ik had 1-1 gepouled.. leuk :')
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
chas1n wrote:Wauw, wordt Ivoorkust even genaaid zeg, triest.. Maar dit kan wel gunstig zijn voor Nederland voor de eventuele kwartfinale.
100 % penal. En geloof me, ik was heel wat meer voor ivoorkust dan voor griekenland.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Suarez wat een debiel.....
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 7 days ago
Pommer wrote:
chas1n wrote:Wauw, wordt Ivoorkust even genaaid zeg, triest.. Maar dit kan wel gunstig zijn voor Nederland voor de eventuele kwartfinale.
100 % penal. En geloof me, ik was heel wat meer voor ivoorkust dan voor griekenland.
Ja, na de nabeschouwing bekeken te hebben waarbij ze het beeld 300x lieten zien was het inderdaad een pingel. Alsnog aardig zuur voor die Ivorianen.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Zoals ik het zag in de slowmotion maakte hij inderdaad de tackle maar viel hier doordat hij over zijn eigen voet struikelde. Gebeurde alsnog in een miliseconde. En dan ziet een scheids niet. Dus eigenlijk als je kijkt waardoor hij valt is het geen pegel, maar geen enkel menselijk oog zou dit kunnen zien.

Maarja videoherhalingen zijn des duivels.

https://mtc.cdn.vine.co/r/videos/D2636A ... QgpE_aRKD5

Daar zie je het beter, hij schopt tegen zijn eigen enkel aan, maar wel nadat hij (een klein beetje) bleef haken achter het been.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Broken Balance wrote:Zoals ik het zag in de slowmotion maakte hij inderdaad de tackle maar viel hier doordat hij over zijn eigen voet struikelde. Gebeurde alsnog in een miliseconde. En dan ziet een scheids niet. Dus eigenlijk als je kijkt waardoor hij valt is het geen pegel, maar geen enkel menselijk oog zou dit kunnen zien.

Maarja videoherhalingen zijn des duivels.

https://mtc.cdn.vine.co/r/videos/D2636A ... QgpE_aRKD5

Daar zie je het beter, hij schopt tegen zijn eigen enkel aan, maar wel nadat hij (een klein beetje) bleef haken achter het been.
ja maar dan is de vraag, wat als hij niet gehaakt werd? beetje hetzelfde als wanneer ik achter je loop en tegen jou voet aan tik zodat die voet tegen je enkel aan komt, dan struikel je ook.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
En dat is penalty? Die Ivoriaan deed niks. >.<
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Suarez :lol:

"He bites when he wants, he bites when he waaaaaaaants. Luis Suarez, he bites when he wants!"
Image

Heel benieuwd wat hier nou mee gaat gebeuren.