Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Doei Portugal. VS en Duitsland door.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Dr vallen aardig wat 'top'landen af zo. Volgens mij, als Nederland vanavond wint, en Brazilië ook. Dan komen we in de halve finale pas Argentinië tegen als 'groot' land. Mja dit WK loopt nog bijna niets normaal af. :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ik zou maar nergens rekening mee houden want zelfs de, statistisch gezien, mindere landen spelen uitstekend (Algarije, Costa Rica, VS, Chili, Colombia, Mexico, Kroatie)

Zo als het er nu voorstaat zijn dit naar alle waarschijnlijkheid de round of 16 als je uitgaat van de gene die het meest kans hebben

Mexico - Nederland
Chili - Brazilië
Colombia - Italië
Costa Rica - Ivoorkust
Nigeria - Frankrijk
Zwitserland - Argentinië
Duitsland - Algarije
België - VS
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Daarom zeg ik ook:
Parvuz wrote:Mja dit WK loopt nog bijna niets normaal af. :P
^^
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Raven wrote:Iran wereldkampioen.

Echt niet meer normaal. Bij iedereen die een poule heeft ingevuld, staat diegene met het minst verstand van voetbal bovenaan. xd

edit; kut messi. Onverdiend.
haha bij mij staat me moeder bovenaan. Hoe is het mogelijk, het mooiste is nog dat ze Costa Rica als groepswinnaar had....
Dus wat je zegt klopt wel beetje
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 23 hours ago
Tot nu toe in ieder geval een erg leuk WK om te volgen :D . Gisteren ook weer een super voetbal dagje.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Blind als linker centrale verdediger. Dat is gedurfd met zijn lengte.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Hoop geld op Kroatie en Chili ( :$ ) staan vandaag.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Broken Balance wrote:Blind als linker centrale verdediger. Dat is gedurfd met zijn lengte.
Valt wel mee, Chili heeft vrijwel geen lengte voorin en bovendien staan er nog twee andere CVs bij.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
mijn opmerkingen over Nl:

Kut Van Gaal met zijn reactie voetbal. Als hij bij Man U ook zo gaat doen wordt na een tijd heel de Premier League zo. Geen zak aan te zien op deze manier

Kut wijven van spelers die voor het minste gaan liggen janke als kleine kinderen (is wel een probleem bij bijna elke wedstrijd dit WK)

Kutscheidsrechter... Gaan liggen = fout. Klagen bij scheidsrechter werkt. Die man heeft enkel ervaring in de Gambiaanse competitie, hoe de fok laat je hem dan WK fluiten??

edit: en gaan ze godverdomme nog winnen ook :')
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
nielstil wrote:mijn opmerkingen over Nl:

Kut Van Gaal met zijn reactie voetbal. Als hij bij Man U ook zo gaat doen wordt na een tijd heel de Premier League zo. Geen zak aan te zien op deze manier

Kut wijven van spelers die voor het minste gaan liggen janke als kleine kinderen (is wel een probleem bij bijna elke wedstrijd dit WK)

Kutscheidsrechter... Gaan liggen = fout. Klagen bij scheidsrechter werkt. Die man heeft enkel ervaring in de Gambiaanse competitie, hoe de fok laat je hem dan WK fluiten??

Dat van Man U heeft er niks mee te maken. Hij hanteerde reactievoetbal omdat Chili fysiek sterk en aanvallend is. Het is niet mooi voetbal nee, maar je gaat voor de winst, en dit zou op papier de winnende tactiek wezen en dat is het ook.
En dat nep vallen was idd aan beide kanten sterk aan de gang, vooral Lens was lekker bezig :')

En ik hoop voor je dat Kroatie wint dan Pommer :P

ps. Uitgerekend Fer die scoort van iedereen :P Degene die een redelijk slecht seizoen heeft gedraaid.
Bierkoning
last seen 22 days ago
Broken Balance wrote:
En ik hoop voor je dat Kroatie wint dan Pommer :P
Kwartier voor tijd (toen het nog 0-0 stond) een live bet gezet op 2-0 correct score, dus alsnog €150 gepakt :P Maar ik had ze ook in combi bets staan dus dat had sws niet meer uitgemaakt.

Nu wel weer ff nieuwe dingen zetten natuurlijk :P
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
nielstil wrote:mijn opmerkingen over Nl:

Hahahahah wat lul jij nou voor bullshit, dit was by far de beste scheids van het WK tot nu toe. Prima wedstrijd gefloten :thumbup:
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Inderdaad ik vond het een top scheidsrechter.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Rawbin wrote: Hahahahah wat lul jij nou voor bullshit, dit was by far de beste scheids van het WK tot nu toe. Prima wedstrijd gefloten :thumbup:
serieus :lol: omdat hij NL meer tijd gunde dan ze verdiende? Die man had geen idee wat hij deed, hij liet NL maar tijd rekken zoveel ze wilden, elke corner ging hij naar de spelers om te zeggen dat ze rustig aan moeten doen. Als spelers naar je toekomen en een kaart vragen, moet je hen volgens de regels daarop straffen... Hij luistert gewoon naar hen >.< Dan heb je de wedstrijd goed in de hand ja :lol:

Vind ik Kuipers tot nu toe nog het beste fluiten van allemaal
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
serieus :lol:
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
nielstil wrote:
Rawbin wrote: Hahahahah wat lul jij nou voor bullshit, dit was by far de beste scheids van het WK tot nu toe. Prima wedstrijd gefloten :thumbup:
serieus :lol: omdat hij NL meer tijd gunde dan ze verdiende? Die man had geen idee wat hij deed, hij liet NL maar tijd rekken zoveel ze wilden, elke corner ging hij naar de spelers om te zeggen dat ze rustig aan moeten doen. Als spelers naar je toekomen en een kaart vragen, moet je hen volgens de regels daarop straffen... Hij luistert gewoon naar hen >.< Dan heb je de wedstrijd goed in de hand ja :lol:

Vind ik Kuipers tot nu toe nog het beste fluiten van allemaal
Hahah deze scheids straalde rust uit en had alles in zn handen. Ik vond hem echt goed fluiten en je kon hem op geen één echte fout betrappen. Deze man mag vaker fluiten
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Ik vind het ook de beste scheids tot nu toe. :)
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
nielstil wrote:Hij luistert gewoon naar hen >.<
Oh jij weet net als de commentatoren wat de scheids en spelers allemaal zeggen? Knap man.... >.<

Ik vond het persoonlijk op de beste scheidsrechter tot nu toe, werd niet in de verleiding gebracht om een strafschop aan Chili te geven ondanks de vele valpartijen in de 16 van NL
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Kuyt heeft gewoon zn hele carriere op de verkeerde plek gespeeld. :lol:

9 punten in de poule. Dat had echt niemand verwacht. Ik zie ze nog aardig ver komen ook nog. Op zn Italiaans een beetje.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Pommer wrote:Hoop geld op Kroatie en Chili ( :$ ) staan vandaag.
Sterkte :P
Bierkoning
last seen 22 days ago
Ramirez wrote:
Pommer wrote:Hoop geld op Kroatie en Chili ( :$ ) staan vandaag.
Sterkte :P
Schade valt mee door de live bet die ik hierboven heb vermeld :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Dus als het een beetje meezit hebben we als schema (als we blijven winnen en je uitgaan van de betere)

Mexico -> Costa Rica -> Argentinië -> Duitsland

Ik denk zelf alleen dat het Mexico -> Ivoorkust -> Argentinië -> Frankrijk word.
Hardtraxxer
167 posts member since 2010
last seen Jan 2025
Benieuwd hoe ver we kunnen komen, door 1e te worden nu op papier minder sterke tegenstanders, al blijkt dit wk dat bijvoorbeeld een land als Costa Rica met een goede tactiek ook van Italië en Uruguay kan winnen.
Vind verder nog geen enkel land sterk overkomen op Mexico en Frankrijk na. Duitsland ook wel, en hoe NL de wedstrijden uitspeelt.

Spelers van Oranje laten zien dat ze topfit zijn, alleen die Mexicanen (Herrera) lopen ook wat af en bleven dit doen tot het einde. Kan een boeiende pot worden, die ze niet zomaar gaan winnen.

Heb me gister toch wel een partij staan ergeren aan Sanchéz en Vargas, bij minste geringste op de grond gaan huilen in de 16.