Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 08:20 

Kraak... Piep...

Doei Portugal. VS en Duitsland door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 08:22 

Hardtraxx Veteran

Dr vallen aardig wat 'top'landen af zo. Volgens mij, als Nederland vanavond wint, en Brazilië ook. Dan komen we in de halve finale pas Argentinië tegen als 'groot' land. Mja dit WK loopt nog bijna niets normaal af. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 09:25 

Kraak... Piep...

Ik zou maar nergens rekening mee houden want zelfs de, statistisch gezien, mindere landen spelen uitstekend (Algarije, Costa Rica, VS, Chili, Colombia, Mexico, Kroatie)

Zo als het er nu voorstaat zijn dit naar alle waarschijnlijkheid de round of 16 als je uitgaat van de gene die het meest kans hebben

Mexico - Nederland
Chili - Brazilië
Colombia - Italië
Costa Rica - Ivoorkust
Nigeria - Frankrijk
Zwitserland - Argentinië
Duitsland - Algarije
België - VS
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 09:33 

Hardtraxx Veteran

Daarom zeg ik ook:
Parvuz schreef:
Mja dit WK loopt nog bijna niets normaal af. :P

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 11:27 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Iran wereldkampioen.

Echt niet meer normaal. Bij iedereen die een poule heeft ingevuld, staat diegene met het minst verstand van voetbal bovenaan. xd

edit; kut messi. Onverdiend.

haha bij mij staat me moeder bovenaan. Hoe is het mogelijk, het mooiste is nog dat ze Costa Rica als groepswinnaar had....
Dus wat je zegt klopt wel beetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 11:59 

Hardtraxx Veteran

http://nieuws.vtm.be/wk2014/97959-mathi ... ku-dooreen

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 12:58 

Hardtraxx Veteran

Tot nu toe in ieder geval een erg leuk WK om te volgen :D . Gisteren ook weer een super voetbal dagje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 17:33 

Kraak... Piep...

Blind als linker centrale verdediger. Dat is gedurfd met zijn lengte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 17:40 

Bierkoning

Hoop geld op Kroatie en Chili ( :$ ) staan vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 17:56 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Blind als linker centrale verdediger. Dat is gedurfd met zijn lengte.

Valt wel mee, Chili heeft vrijwel geen lengte voorin en bovendien staan er nog twee andere CVs bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 19:29 

Hardtraxx Veteran

mijn opmerkingen over Nl:

Kut Van Gaal met zijn reactie voetbal. Als hij bij Man U ook zo gaat doen wordt na een tijd heel de Premier League zo. Geen zak aan te zien op deze manier

Kut wijven van spelers die voor het minste gaan liggen janke als kleine kinderen (is wel een probleem bij bijna elke wedstrijd dit WK)

Kutscheidsrechter... Gaan liggen = fout. Klagen bij scheidsrechter werkt. Die man heeft enkel ervaring in de Gambiaanse competitie, hoe de fok laat je hem dan WK fluiten??

edit: en gaan ze godverdomme nog winnen ook :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 19:53 

Kraak... Piep...

nielstil schreef:

Kut Van Gaal met zijn reactie voetbal. Als hij bij Man U ook zo gaat doen wordt na een tijd heel de Premier League zo. Geen zak aan te zien op deze manier

Kut wijven van spelers die voor het minste gaan liggen janke als kleine kinderen (is wel een probleem bij bijna elke wedstrijd dit WK)

Kutscheidsrechter... Gaan liggen = fout. Klagen bij scheidsrechter werkt. Die man heeft enkel ervaring in de Gambiaanse competitie, hoe de fok laat je hem dan WK fluiten??

Dat van Man U heeft er niks mee te maken. Hij hanteerde reactievoetbal omdat Chili fysiek sterk en aanvallend is. Het is niet mooi voetbal nee, maar je gaat voor de winst, en dit zou op papier de winnende tactiek wezen en dat is het ook.
En dat nep vallen was idd aan beide kanten sterk aan de gang, vooral Lens was lekker bezig :')

En ik hoop voor je dat Kroatie wint dan Pommer :P

ps. Uitgerekend Fer die scoort van iedereen :P Degene die een redelijk slecht seizoen heeft gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 20:29 

Bierkoning

Broken Balance schreef:

En ik hoop voor je dat Kroatie wint dan Pommer :P

Kwartier voor tijd (toen het nog 0-0 stond) een live bet gezet op 2-0 correct score, dus alsnog €150 gepakt :P Maar ik had ze ook in combi bets staan dus dat had sws niet meer uitgemaakt.

Nu wel weer ff nieuwe dingen zetten natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 21:55 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:

Hahahahah wat lul jij nou voor bullshit, dit was by far de beste scheids van het WK tot nu toe. Prima wedstrijd gefloten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 22:13 

Hardtraxx Elite

Inderdaad ik vond het een top scheidsrechter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 22:40 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Hahahahah wat lul jij nou voor bullshit, dit was by far de beste scheids van het WK tot nu toe. Prima wedstrijd gefloten :thumbup:

serieus :lol: omdat hij NL meer tijd gunde dan ze verdiende? Die man had geen idee wat hij deed, hij liet NL maar tijd rekken zoveel ze wilden, elke corner ging hij naar de spelers om te zeggen dat ze rustig aan moeten doen. Als spelers naar je toekomen en een kaart vragen, moet je hen volgens de regels daarop straffen... Hij luistert gewoon naar hen >.< Dan heb je de wedstrijd goed in de hand ja :lol:

Vind ik Kuipers tot nu toe nog het beste fluiten van allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 23:01 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
serieus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2014 23:45 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Rawbin schreef:

serieus :lol: omdat hij NL meer tijd gunde dan ze verdiende? Die man had geen idee wat hij deed, hij liet NL maar tijd rekken zoveel ze wilden, elke corner ging hij naar de spelers om te zeggen dat ze rustig aan moeten doen. Als spelers naar je toekomen en een kaart vragen, moet je hen volgens de regels daarop straffen... Hij luistert gewoon naar hen >.< Dan heb je de wedstrijd goed in de hand ja :lol:

Vind ik Kuipers tot nu toe nog het beste fluiten van allemaal

Hahah deze scheids straalde rust uit en had alles in zn handen. Ik vond hem echt goed fluiten en je kon hem op geen één echte fout betrappen. Deze man mag vaker fluiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 01:46 

Hardtraxx Elite

Ik vind het ook de beste scheids tot nu toe. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 07:49 

Hardtraxx Crew

nielstil schreef:
Hij luistert gewoon naar hen >.<

Oh jij weet net als de commentatoren wat de scheids en spelers allemaal zeggen? Knap man.... >.<

Ik vond het persoonlijk op de beste scheidsrechter tot nu toe, werd niet in de verleiding gebracht om een strafschop aan Chili te geven ondanks de vele valpartijen in de 16 van NL
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 08:12 

Hardtraxx Veteran

Kuyt heeft gewoon zn hele carriere op de verkeerde plek gespeeld. :lol:

9 punten in de poule. Dat had echt niemand verwacht. Ik zie ze nog aardig ver komen ook nog. Op zn Italiaans een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 09:33 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Sterkte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 10:16 

Bierkoning

Ramirez schreef:
Pommer schreef:

Sterkte :P

Schade valt mee door de live bet die ik hierboven heb vermeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 10:35 

Kraak... Piep...

Dus als het een beetje meezit hebben we als schema (als we blijven winnen en je uitgaan van de betere)

Mexico -> Costa Rica -> Argentinië -> Duitsland

Ik denk zelf alleen dat het Mexico -> Ivoorkust -> Argentinië -> Frankrijk word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2014 10:50 

Hardtraxxer

Benieuwd hoe ver we kunnen komen, door 1e te worden nu op papier minder sterke tegenstanders, al blijkt dit wk dat bijvoorbeeld een land als Costa Rica met een goede tactiek ook van Italië en Uruguay kan winnen.
Vind verder nog geen enkel land sterk overkomen op Mexico en Frankrijk na. Duitsland ook wel, en hoe NL de wedstrijden uitspeelt.

Spelers van Oranje laten zien dat ze topfit zijn, alleen die Mexicanen (Herrera) lopen ook wat af en bleven dit doen tot het einde. Kan een boeiende pot worden, die ze niet zomaar gaan winnen.

Heb me gister toch wel een partij staan ergeren aan Sanchéz en Vargas, bij minste geringste op de grond gaan huilen in de 16.
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic