maar als je je rekeningnummer geeft, zit er dan niks kuts? anders ga ik ook maar even doen 
Ook maar eens geprobeert :p
En wat is de 1e helft van Uruguay - Engeland heerlijk om te zien!
Yup, alleen is er geen enkele reden om geen foute info (op telefoonnummer na dan) in te voerenDelt-A wrote:Moest wel erg veel info invullen bij die Napoleon games, maar toch maar ff gedaan.
Ik heb tot nu toe niks kunnen vinden...Anonymous wrote:maar als je je rekeningnummer geeft, zit er dan niks kuts? anders ga ik ook maar even doen
Je moet toch minimaal 5 euro overmaken?Kevin-Raw wrote:Voor de mensen die nog ff een gratis gokje willen wagen/geld verdienen tijdens dit wk.
Aanmelden via deze linkhttp://nl-be.napoleongames.be?cid=114e8603c7cc2583
Hiermee krijg je €50,- op je account bij aanmelding, zonder dat je zelf geld hoeft te storten.
Alles boven dit bedrag kun je uitcashen en die 50 zelf na een aantal x rondspelen.
Hup
Waar staat dat, ik heb het nog nergens kunnen vinden.stefan_helmond wrote: Je moet toch minimaal 5 euro overmaken?
Nee er staat in het regelement dat wanneer ik uit laat betalen de bonus vervalt. Dus laat staan ik heb 100euro op mijn account, stort 50 naar mijn rekening de overige 50 (bonus) verdwijnt.Delt-A wrote:Heb je die 10 euro ook al op je rekening Kevin?
Hopen dat Duitsland en Argentinië gaan winnen van Ghana en Iran, dan heb ik money, had die 2 wedstrijden + gelijkspel voor Japan - Griekenland gegokt.
Ik heb nu 30 euro aan weddenschappen staan, 54 euro op mijn account en kan nu 10 euro opnemen. Heb werkelijk geen idee hoe ze precies werkenDelt-A wrote:En als je die hele bonus hebt uitgegeven aan weddenschappen?
Bron:WK-frituren laat riool dichtslibben.
De riolen slibben dicht door de bergen met frituur die naar binnen worden geschoven tijdens het WK-voetbal. Waterschap Vechtstromen neemt maatregelen tegen de grote vettoename en wijst mensen erop dat frituurvet niet door de wc gespoeld mag worden.