Man wat is onze verdediging slecht. Ik dacht dat de spelers waren meegenomen om hun opbouwende kwaliteiten. Janmaat is onzichtbaar in een systeem dat op zijn buik geschreven is. Blind is aanvallend 1x dreigend geweest en verder ik weet niet hoeveel ballen verspeeld. Met z'n vijven kunnen ze nog niet eens 1 spits van Australië afstoppen. Alleen Vlaar staat zijn mannetje achterin, maar ook die is opbouwend een drama. De Guzman is al twee wedstrijden onzichtbaar (Clasie/Blind?) en Sneijder heb je ook niets aan met al die hoge ballen. Depay viel prima in en ook Robben en Van Persie waren weer erg scherp, maar goed daar heb je niet zoveel aan als de bal er amper komt. Door het systeem kan er voorin geen druk worden gezet en kan er pas achterin de bal worden veroverd, waar vervolgens alleen maar spelers staan die niet kunnen opbouwen en dus de bal weer inleveren.
Ik heb me zo ontzettend zitten ergeren aan Sneijder, geen enkele fatsoenlijke voorwaartse pass gegeven, alleen terug of bij een Australiër in de voeten. Scheids was ook weer om te huilen af en toe, met als hoogtepunt die penalty...
Allesbehalve een goede wedstrijd, en dat is een understatement. Tegen Chili zal het toch een stuk beter moeten.