Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 11:36 

Aan het typen...

Man wat is onze verdediging slecht. Ik dacht dat de spelers waren meegenomen om hun opbouwende kwaliteiten. Janmaat is onzichtbaar in een systeem dat op zijn buik geschreven is. Blind is aanvallend 1x dreigend geweest en verder ik weet niet hoeveel ballen verspeeld. Met z'n vijven kunnen ze nog niet eens 1 spits van Australië afstoppen. Alleen Vlaar staat zijn mannetje achterin, maar ook die is opbouwend een drama. De Guzman is al twee wedstrijden onzichtbaar (Clasie/Blind?) en Sneijder heb je ook niets aan met al die hoge ballen. Depay viel prima in en ook Robben en Van Persie waren weer erg scherp, maar goed daar heb je niet zoveel aan als de bal er amper komt. Door het systeem kan er voorin geen druk worden gezet en kan er pas achterin de bal worden veroverd, waar vervolgens alleen maar spelers staan die niet kunnen opbouwen en dus de bal weer inleveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 11:41 

Hardtraxx Crew

Ik heb me zo ontzettend zitten ergeren aan Sneijder, geen enkele fatsoenlijke voorwaartse pass gegeven, alleen terug of bij een Australiër in de voeten. Scheids was ook weer om te huilen af en toe, met als hoogtepunt die penalty...

Allesbehalve een goede wedstrijd, en dat is een understatement. Tegen Chili zal het toch een stuk beter moeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 12:03 

Hardtraxx Veteran

De Vrij, Martins Indi en Vlaar :lol: Man man man wat een kroam.
Bij Daley Blind vond ik het juist meevallen hoe slecht die was. Was zeker niet de beste, maar een dikke onvoldoende zou ik hem niet geven.
Wederom een aantal keren genaaid door de scheids, hopelijk is t geluk van de tegenstander een keer op tegen Nederland. Nederland mag blij zijn dat Depay er in kwam, anders hadden ze deze niet gewonnen. Depay man of the match.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 12:09 

Donateur

Vond vooral Janmaat & de Vrij niet overtuigend, maar ik had ook het idee dat ze met een man teveel achterin stonden de eerste helft. Hadden lekker anders moeten beginnen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 12:33 

Hardtraxx Veteran

Depay gaat een grote worden. Ik ben wel fan van m. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 13:11 

Hardtraxx Addict

Het is een talent ja, maar hij moet zich maar bewijzen op hoog niveau en constant

Mensen gaan hem na 1 goede invalbeurt gelijk de hemel in prijzen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 13:13 

Hardtraxx Veteran

Haha ik zeg het niet op basis van die helft van gisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 13:35 

Hardtraxx Addict

Maar dat doen er veel wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 13:48 

Hardtraxx Veteran

Ja tuurlijk, alle buurvrouwen in Nederland kenden hem voor gisteren niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 17:11 

Hardtraxx Addict

Voor de mensen die nog ff een gratis gokje willen wagen/geld verdienen tijdens dit wk.
Aanmelden via deze link :D http://nl-be.napoleongames.be?cid=114e8603c7cc2583

Hiermee krijg je €50,- op je account bij aanmelding, zonder dat je zelf geld hoeft te storten.
Alles boven dit bedrag kun je uitcashen en die 50 zelf na een aantal x rondspelen.

Hup :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 17:18 

Bierkoning

Thanks, zal er eens naar kijken :D Ben nu ook redelijk op stoom op Unibet, dus hopelijk kan ik dat hier voort zetten hehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 17:26 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Depay gaat een grote worden. Ik ben wel fan van m. :)

Ik hoop t voor hem. Ben alleen niet zo weg van z'n houding, komt een beetje arrogant over voor n mannetje van zijn leeftijd. Hopen dat hij de stijgende lijn doorzet en niet aansluit in het rijtje Elia, Affelay, ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 18:00 

Donateur

Machiel schreef:
Voor de mensen die nog ff een gratis gokje willen wagen/geld verdienen tijdens dit wk.

Hiermee krijg je €50,- op je account bij aanmelding, zonder dat je zelf geld hoeft te storten.
Alles boven dit bedrag kun je uitcashen en die 50 zelf na een aantal x rondspelen.

Ziek ben benieuwd welk addertje onder het gras zit. Heb nu op iedereen in mijn huis een account aangemaakt haha. Lekker gokken, kan je echt direct je winst ervanaf halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 18:09 

Hardtraxx Veteran

Iedereen over een onterechte penalty. Maar ik vond hem terecht. Janmaat kon er niks aan doen, maar aangeschoten hands bestaat niet. Als dit aan de andere kant gebeurde zou iedereen scrheeuwen om een penalty dus vond hem overigens terecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 18:28 

Kraak... Piep...

Pipa schreef:
Iedereen over een onterechte penalty. Maar ik vond hem terecht. Janmaat kon er niks aan doen, maar aangeschoten hands bestaat niet. Als dit aan de andere kant gebeurde zou iedereen scrheeuwen om een penalty dus vond hem overigens terecht

Arm strak langs het lichaam, maakte geen beweging. Kaart ja, penalty nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 18:33 

Hardtraxx Veteran

Een kaart krijgen zonder overtreding te hebben begaan bestaat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 18:40 

Hardtraxx Veteran

Eigenlijk zouden ze voor dat soort situaties de indirecte vrije trap moeten gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 18:43 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Pipa schreef:

Arm strak langs het lichaam, maakte geen beweging. Kaart ja, penalty nee.

Arm was niet strak langs het lichaam. Zat zeker ruimte nog tussen. En wel een kaart maar geen penalty? Hoe wil je dat dan gaan doen? Hands is gewoon hands maakt niet uit of het buiten het strafschopgebied is of binnen het strafschopgebied. Ik vond het een terechte penalty
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 18:48 

Hardtraxx Elite

Colombia speelt zwak vooral Cuadrado en Rodriguez vallen tegen voor hun kunnen.
Ivoorkust tja ... eigenlijk valt ieder Afrikaans land tot nu toe tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 19:03 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Eigenlijk zouden ze voor dat soort situaties de indirecte vrije trap moeten gebruiken

Eens, maar die heb ik al jaren niet meer gezien helaas. Altijd leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 19:16 

Hardtraxx Crew

El Mare schreef:

Jawel, bij tijdrekken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 19:22 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
El Mare schreef:

Jawel, bij tijdrekken :P

Tijdrekken is ook het overtreden van een regel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 19:29 

Hardtraxx Crew

Serieus? Heb dat nooit echt gezien als een regel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 19:59 

Hardtraxx Veteran

Wordt onder "spelbederf" gerekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 20:32 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Machiel schreef:

Ziek ben benieuwd welk addertje onder het gras zit. Heb nu op iedereen in mijn huis een account aangemaakt haha. Lekker gokken, kan je echt direct je winst ervanaf halen?

Heb nu 10tje gewonnen en kan het geld opnemen xd Wtf is dit voor raar iets, gewoon gratis gokken.... ik ben blij! :D
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic