Waarom heb je een schurfthekel aan Tyton?JVDM wrote:Schurfthekel aan die Tyton maar 'was' voor Polen.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Vindt het een arrogante kwal met van die irritante gewoontes, zoals dat gebedje op de doellijn. Bah. Zal ook komen door de bekerfinale tegen Heerenveen, toen hij ook al een penalty stopte. Arrogant ventje, zo komt hij op mij over.wootum wrote:Waarom heb je een schurfthekel aan Tyton?JVDM wrote:Schurfthekel aan die Tyton maar 'was' voor Polen.
Hih, lekker potje vandaag en inderdaad, potentiele tegenstander voor Nederland.Ik zie de Russen als outsider.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 9 days ago
Tyton komt op mij juist supersympathiek over. Ik denk dat je behoorlijk subjectief naar hem kijkt
. Dat Rusland was goed zeg.
Dan heb je dus ook een schurfthekel aan Gomes, die bleef ook altijd een kwartier naar boven wijzen voor een strafschopJVDM wrote:Vindt het een arrogante kwal met van die irritante gewoontes, zoals dat gebedje op de doellijn. Bah. Zal ook komen door de bekerfinale tegen Heerenveen, toen hij ook al een penalty stopte. Arrogant ventje, zo komt hij op mij over.wootum wrote:Waarom heb je een schurfthekel aan Tyton?JVDM wrote:Schurfthekel aan die Tyton maar 'was' voor Polen.
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Niet verwacht dat Rusland gewoon ff Tsjechië met 4-1 inmaakt. Wat een helden. 
Rusland heeft gewoon een heel sterk team dus dat ze even 4-1 winnen verbaasd me niks. Samen met Frankrijk zie ik hun als een gevaarlijke outsider, mocht Nederland doorkomen en ze spelen tegen de Russen hou ik m'n hart vast..
-
S
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Jezus zeg die gasten krijgen klappen. Maarja daar hebben we iets op gevonden en dat is een gevangenis. Ze staan allemaal met hun oost blok kop op de camera dus laten we maar hopen dat die Poolse politie hun even een paar tikken geeft en ze in de cel gooit. Kaf volk, daar kon je gewoon op wachten.
Sjonge jonge, kunnen we niet gewoon met z'n allen gewoon schijt hebben aan de UEFA en m peren. Dit gaat nergens over. Organiseren we met de grote landen wel een leuk toernooitje. Dit gaat nergens over.
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 11 days ago
Ik had ze dat van te voren allang kunnen vertellen. Ten 1ste zijn ze daar zo racistisch als iets. Ten 2e zijn die Poolse hooligans knettergek en die hebben zin om te vechten omdat de nationale competitie is afgelopen dus gaan ze mensen zoeken om zich eigen af te reageren.Parvuz wrote:Sjonge jonge, kunnen we niet gewoon met z'n allen gewoon schijt hebben aan de UEFA en m peren. Dit gaat nergens over. Organiseren we met de grote landen wel een leuk toernooitje. Dit gaat nergens over.
Het is zo jammer dat alle landen mak achter de UEFA en de FIFA aanlopen. Je zou toch zeggen dat de UEFA op de schop kan als alle grote landen weigeren aan deze onzin mee te doen. Mja dat gebeurt toch niet.
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 11 days ago
Ten 1ste moet je die Blatter en Platini eruit trappen...Parvuz wrote:Het is zo jammer dat alle landen mak achter de UEFA en de FIFA aanlopen. Je zou toch zeggen dat de UEFA op de schop kan als alle grote landen weigeren aan deze onzin mee te doen. Mja dat gebeurt toch niet.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Moet je nagaan dat we straks ook in Rusland en Qatar zitten :').
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 11 days ago
Qatar is qua hooligans niet zo ergStrep wrote:Moet je nagaan dat we straks ook in Rusland en Qatar zitten :').
-
S
Ze doen het enkel in de landen waar veel mensen er mee bezig zijn.
Hoe komt het anders dat wij Belgen er in het WK 2002 zijn uitgegooid tegen Brazilië. Belgen waren toen veel beter en toen Wilmots de 0-1 binnekopte werd er al gefloten voor de bal over de lijn was. Scheidsrechter was omgekocht, en de Fifa laat dat gewoon toe, de moraal van de Belgen is toen zo gezakt omdat ze wisten dat ze niet door mochten, gewoon omdat wij een klein land zijn en dat brengt niet op tov. een reus als Brazilië.
Schijt aan heel die Fifa ja.
Hoe komt het anders dat wij Belgen er in het WK 2002 zijn uitgegooid tegen Brazilië. Belgen waren toen veel beter en toen Wilmots de 0-1 binnekopte werd er al gefloten voor de bal over de lijn was. Scheidsrechter was omgekocht, en de Fifa laat dat gewoon toe, de moraal van de Belgen is toen zo gezakt omdat ze wisten dat ze niet door mochten, gewoon omdat wij een klein land zijn en dat brengt niet op tov. een reus als Brazilië.
Schijt aan heel die Fifa ja.
Maar veel met voetbal heeft dat ook niet te maken.Basshunterzz wrote:Qatar is qua hooligans niet zo ergStrep wrote:Moet je nagaan dat we straks ook in Rusland en Qatar zitten :').
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 11 days ago
Ik dacht dat hij daar op doeldeParvuz wrote:Maar veel met voetbal heeft dat ook niet te maken.Basshunterzz wrote:Qatar is qua hooligans niet zo ergStrep wrote:Moet je nagaan dat we straks ook in Rusland en Qatar zitten :').
-
S
-
BHardtraxx Veteran
- last seen 11 days ago
Jonge jonge jonge...Spablauw wrote:Nog meer verschrikkelijk nieuws uit Oekraine
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... e#reacties
Echt, dit gaat zo'n kut EK worden.
Gaat he-le-maal nergens over!
Gaat he-le-maal nergens over!
-
S
Triestige zaken, en het is 1 dag bezig, wat gaat dit nog geven?
Sws dat Balotelli nog een banaan naar z'n hoofd gegooid krijgt. Dit EK gaat denk ik de boeken in als de grootste faal van de UEFA ooit.
-
A
MATCHDAY 
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
HUP HOLLAND HUP