Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 16:26 
 

Spablauw schreef:
Ze doen het enkel in de landen waar veel mensen er mee bezig zijn.
Hoe komt het anders dat wij Belgen er in het WK 2002 zijn uitgegooid tegen Brazilië. Belgen waren toen veel beter en toen Wilmots de 0-1 binnekopte werd er al gefloten voor de bal over de lijn was. Scheidsrechter was omgekocht, en de Fifa laat dat gewoon toe, de moraal van de Belgen is toen zo gezakt omdat ze wisten dat ze niet door mochten, gewoon omdat wij een klein land zijn en dat brengt niet op tov. een reus als Brazilië.
Schijt aan heel die Fifa ja.


huilie huilie..
Had je maar in Nederland moeten wonen

Vanavond een 2-0'tje eruit persen... niet meer niet minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat het 3-0 wordt. Doelpunten van Van Persie, Robben en Sneijder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Waarom heb je een schurfthekel aan Tyton?


Oké dat subjectief zal vast meespelen haha maar gadver. Dat gebedje heb ik hem zelfs eens zien doen bij een vrije trap. Kom op hé.

Voor de wedstrijd van vandaag ben ik serieus zenuwachtig. VET!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het word een kleine overwinning voor Nederland, als ze uberhaupt al winnen :P , heb er niet echt een lekker gevoel bij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 17:10 
 

JVDM schreef:
wootum schreef:
Waarom heb je een schurfthekel aan Tyton?


Oké dat subjectief zal vast meespelen haha maar gadver. Dat gebedje heb ik hem zelfs eens zien doen bij een vrije trap. Kom op hé.

Voor de wedstrijd van vandaag ben ik serieus zenuwachtig. VET!


Ja wat boeit dat? Andere wijzen omhoog naar een doelpunt als soort nagebed... dus wat is het verschil :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net goed, wat was Nederland verdedigend (bij bal verlies) slap zeg :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 20:05 
 

Eens benieuwd wie er vandaag vermoord wordt in Oekraine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

een erg ongelukkige invalbeurt van van der vaart zeg. volgende keer gelijk van persie en huntelaar erin en anders mogen ze einde aan de diensbetrekking van marwijk maken. Tegen Denemarken zon opstelling en dan het gek vinden als ze na 20 minuten in de wedstrijd komen door triest verdedigen achterin. Ze durfde allemaal niet in te komen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 20:12 
 

Jonges, hier op tv een reportage van hoe racisitisch Oekraine & Polen is.
Daar maken ze hun eigen zwarte spelers zelfs uit... Zielige kutlandjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 20:23 
 

wat een kenker zooi he. Maarja, zelfde spel tegen Duitsland en Portugal en dan wél de kansen benutten en dan kan het nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
wat een kenker zooi he. Maarja, zelfde spel tegen Duitsland en Portugal en dan wél de kansen benutten en dan kan het nog


Met hetzelfde spel komen ze hun helft niet eens uit. Dat baltempo :')^1000000000
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 20:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Haha ja dus daarom moest Nederland maar verliezen :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:


Inderdaad. Met een slappe verdediging win je geen EK, en dat is nu duidelijk gemaakt :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 20:41 
 

Kansen zat en een pingel door de neus geboort.. Wat een trieste bedoeling is dit zeg...
Erg jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 20:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

keek toch eens naar die gaten steeds in de verdediging. wat een stront xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 23:24 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een grap. De Jong gezien bij die goal? Hahaha staat een beetje lucht te dekken terwijl Krohn-Dehli gewoon zijn man is.

Wel 31 euro gewonnen omdat ik de enige pessimist was in de kroeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat je met zoveel scorend vermogen het niet voor elkaar krijgt om een doelpunt te maken. Helaas toch weer Van Persie die flink wat kansen liet liggen. Vind dat echt zo raar. Bij Arsenal vliegt elke bal er zowat in, maar bij het Nederlands Elftal wil hij eigenlijk maar niet slagen.

Verder is het natuurlijk gewoon jammer dat we hebben verloren, want het was niet nodig geweest. Denemarken had verder weinig in te brengen en zeker in de eerste 25 minuten was Nederland ijzersterk en qua spel zeker titelkandidaat.

Na de goal werd er eigenlijk steeds minder druk gezet (achteruit verdedigen i.p.v. vooruit) en het laatste kwartier was echt een stuk minder. Je zag duidelijk dat de vermoeidheid toe sloeg, want ik heb echt vreselijk lelijke passes gezien van een stuk of 5/6 spelers, dat de bal gewoon makkelijk onderschept kon worden.

Als ik van Marwijk was zou ik onderhand wel eens met Huntelaar in de basis beginnen i.p.v. Van Persie. Ben het onderhand wel een beetje zat dat Van Persie als een soort van god wordt gezien (al 4 jaar), terwijl hij in het nationale elftal nog vrij weinig bereikt heeft.

Huntelaar: 54 interlands - 31 doelpunten
Van Persie: 66 interlands - 28 doelpunten

Dat lijkt me al duidelijk. Maar dan moet je nog meerekenen dat Huntelaar vaak niet in de Basis staat:
Huntelaar: 3056 minuten
Van Persie: 4665 minuten

>.< Huntelaar moet gewoon in de basis!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duitsland was ook een stuk minder flitsend dan met de kwalificatie en oefenduels :oh: desondanks lag het tempo wel een tikje hoger :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nederland heeft het zelfde probleem als België. Vaak goed voetbal (tweede helft vandaag niet maar kom), veel kansen, maar geen doelpunten.

Wordt nog een leuke duel 15 augustus :lol: 0-0
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk toch raar als je ziet dat je de topscorers van de Engelse en Duitse competitie hebt. Zou er toch wel minimaal 1 in moeten. :P Vond robben zoals iedereen zegt, veel te voorspelbaar. Hij kapt naar binnen en gaat schieten. Op een gegeven moment had ie elke keer 3 man om zich staan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 01:06 
 
Hardtraxxer

Niks aan het handje. Nederland wint gewoon van Duitsland en Portugal, die speelde in mijn ogen ook niet zo heel sterk.
Of ben ik te optimistisch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 04:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dit was meer het WK Handbal of het WK Vogels spotten dan echt een voetbal wedstrijd.

- Verdedeging deugt niet
- Aanval deugt niet omdat iedereen loopt de ego uit te hangen, vooral van persie en robben.
- Van marwijk haalt Affelaay eruit terwijl hij beter van persie eruit had kunnen schoppen en robben ook voor huntelaar en narsing
- Die scheids ziet gewoon VIJF keer hands door de vingers, en daarvan twee keer in het 16 meter gebied. Hij floot maar een keer af voor hands omdat die gast overduidelijk op de bal lag.

Hopen dat dit een les voor ze is, en ook voor van marwijk dat hij de basis overhoop moet gooien
Huntelaar in de basis en niet Van Persie, ik denk zelfs dat Luuk de Jong nog beter werk had af kunnen leveren.
En dat ze die scheids maar mogen schorsen.

Ik vind het niveau van scheidsrechters tot nu toe belachelijk laag, alleen Tjechie - Rusland had nog een normale scheidsrechter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 05:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zeg, ook al heb ik de eerste 20 minuten gemist, kuyt in de basis! zo'n werk paard zijn we nodig tegen duitsland en dan zegmaar zoals ze de laatste aantal minuten gespeeld hebben. echt een prima opstelling!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit ek word niks

dan maar op het wk een poging doen
heeft iig meerwaarde dan het ek
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 11:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Toernooi voorbij... Sneijder was trouwens wel weer geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Toernooi voorbij... Sneijder was trouwens wel weer geweldig.

Sneijder :love: :drool: :worship:
Sloeg helemaal nergens op. Met afstand de beste man van het veld, en het beste wat ik dit EK heb gezien.

Van Persie :lol: :lol: Wat een prutser! Huntelaar kwam er in, en gelijk een heerlijke aanname en een prima stift die helaas net werd tegengehouden door de keeper. Die pass van Sneijder trouwens :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic