Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 20:40 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Ik hoop zoooooooo dat italie wint van Spanje.

Ik hoop ook mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 18:22 

Hardtraxx Veteran

Buffon :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 21:39 

Buffon was mad
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 20:27 

Hardtraxx Crew

Louis van Gaal is door de KNVB benoemd tot bondscoach van het Nederlands elftal. De 63-jarige trainer volgt Bert van Marwijk op, die na het EK van dit jaar zijn ontslag indiende. De onlangs bij Ajax vertrokken Danny Blind zal Van Gaal assisteren.

Van Gaal was sinds zijn ontslag in april 2011 bij Bayern München zonder werkgever en had al lange tijd de ambitie als bondscoach van een gerenommeerd voetballand nog een groot eindtoernooi mee te maken.

In 2001 liet Van Gaal die kans liggen. Oranje overleefde onder zijn leiding de kwalificatie voor het WK 2002 in Japan en Zuid-Korea niet. Portugal en Ierland plaatsten zich ten koste van Nederland voor dat mondiale eindtoernooi. Het was toen de eerste keer sinds 1986 dat Nederland niet van de partij was op een EK of WK.

Dat Blind in het kielzog van Van Gaal aan de technische staf van Oranje wordt toegevoegd, mag geen verrassing heten. Het tweetal was eerder al in beeld om Ajax weer naar de Europese top te leiden, op voorspraak van voormalig RvC-voorzitter Steven ten Have. De keuze voor Van Gaal als technisch directeur werd via een rechtszaak echter geblokkeerd door Johan Cruijff en een groep volgelingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 13:43 

Kraak... Piep...

Misschien dat we dit topic kunnen updaten naar WK 2014 Brazilië

Ondertussen kunnen we JUICHEN
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 13:56 

Hardtraxx Veteran

Wel zonde dat zo'n mooi shirt gedragen wordt door een team wat niet echt kansen heeft wat te bereiken daar en eigenlijk een soort van tussenperiode is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 14:02 

Hardtraxx Veteran

Ik het het idee dat dit zomaar een herhaling zou kunnen worden van het wk in Zuid-Afrika. Toen was de verdediging ook niet heel bijzonder sterk met Gio (bezig in zijn laatste seizoen), Mathijssen (Vergelijk hem nu met de rol van Vlaar), Heitinga (Opbouwend beter dan BMI) en VD Wiel. Middelveld en aanval zijn even sterk en stel Van Gaal weet er een hecht team van te maken, zie ik zeker kansen om ver te komen. Heb er in ieder geval nu al zin in, heerlijk altijd die voetbalgekte in nederland!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 14:04 

Hardtraxx Veteran

denk eerder dat t richting ek 2012 gaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 14:10 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
denk eerder dat t richting ek 2012 gaat xd

Haha nee dat denk ik ook weer niet. De groepsronde overleven is op WK wat makkelijker dan EK.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 13:52 

Hardtraxx Veteran

Strootman heeft zijn knieband gescheurd en ligt er tot voorbij het WK uit. Tot zover dus onze kleine kansen om de volgende ronde te halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 13:57 

Hardtraxx Veteran

Lekker dan. :lol: Schaars zal t dan wel moeten doen tegen Spanje. De Jong zal hij wel niet meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 14:01 

Hardtraxx Veteran

Poule overleven we niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 14:06 

Hardtraxx Veteran

Als je 3e wordt, mag je dan ook verder in de Europa League? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 16:04 

Kraak... Piep...

Tjongejonge. Wat een feest.

Dan maar hopen dat Loewietje Van Der Vaart, Sneijder en De Jong opstelt want Schaars is echt nog niet klaar voor het WK als je kijkt naar zn prestaties tegen Frankrijk.
Er is nog een andere middenvelder die meekan : Johnatan De Guzman.
Anders heb je nog Leroy Fer of Van Ginkel
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 16:09 

Hardtraxx Veteran

ik zeg seedorf meenemen :D

die 3 poulewedstrijden kan hij ook nog wel aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 16:10 

Kraak... Piep...

AniThing schreef:
ik zeg seedorf meenemen :D

die 3 poulewedstrijden kan hij ook nog wel aan :D

Hij is officieel gekapt dus mag niet :P En zo goed deed hij het niet bij Botafogo
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 18:43 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Dan maar hopen dat Loewietje Van Der Vaart, Sneijder en De Jong opstelt want Schaars is echt nog niet klaar voor het WK als je kijkt naar zn prestaties tegen Frankrijk.

Ja lekker, laten we een middenveld neerzetten dat per wedstrijd 5 km loopt samen, waarvan De Jong er 3 doet. Zeker VDV laat al tijden zien dat hij het niveau gewoon niet meer heeft. En Schaars heeft niet dat niveau, klaar. Niks van "nog", hij heeft het gewoon niet.

Ik opteer zelf voor Fer als hij tegen die tijd wel volledig fit is, doet het bij Norwich in een enigszins vergelijkbare rol prima. Anders De Guzman inderdaad. Ik vrees echter dat het Clasie wordt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 18:48 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Nigel neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 19:52 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Broken Balance schreef:

Nigel neem ik aan?

Dat is ook de enige De Jong die reëel gezien voor die plek in aanmerking komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 20:19 

Kraak... Piep...

Precies. Of ze moeten van Siem een verdedigend middenvelder i.t.v. aanvallend maken. Luuk is altijd een spits geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 20:36 

Hardtraxx Veteran

Jup, maar Nigel de Jong zal ook wel niet in de basis beginnen verwacht ik :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 21:13 

Hardtraxx Veteran

Daley op het middenveld. Kongolo/Martins Indi linksback? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 21:14 

Kraak... Piep...

Lenny schreef:
Daley op het middenveld. Kongolo/Martins Indi linksback? :thumbup:

Serieus Martins Indi? Hij zuigt al in de centrale verdediging en die gast is bij lange na niet snel genoeg voor een linksback. Kongolo is wel snel maar kan voor de rest niks.

Gooi dan Büttner of Van Aanholt op Linksback en bij gebrek aan beter heb je nog Pieters, Viergever en Willems
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 21:18 

Hardtraxx Veteran

Moet ie wel gaan spelen Buttner. Alsnog denk ik dat hij idd een beter niveau heeft dan Martins Indi op de LB positie.

Persoonlijk denk ik dat Lowietje nu zo gaat spelen.

Vorm

V/d Wiel - Veltman - Martins Indi - Kongolo

Sneijder - Blind - de Guzman

Robben - van Persie - Lens
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 21:22 

Hardtraxx Veteran

Ik zou Emanuelson wel eens willen zien in Oranje, ik denk namelijk dat we die beter kunnen gebruiken dan Lens. Misschien Huntelaar in de spits en van Persie er omheen?

Overigens misschien handig om een WK topic aan te maken?
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic