Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Lenny schreef:
De Braziliaanse bond heeft de FIFA gevraagd om een onderzoek te doen naar de overtreding op Neymar. En of ze de gele kaart van Thiago Silva kunnen kwijtschelden.
Als dat gebeurd zou ik mij als land per direct terugtrekken van dit WK ook al is het de halve finale. Boevenbende dan.


lol met die sprong was niks mis


Niks mis mee? Schandalige overtreding :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

Zeker weten een schandalige overtreding, en meer dan terecht dat er een onderzoek van komt. Meteen na het beeld dat ik hem zag liggen zag ik mijzelf liggen, en ik was ook nog is die wedstrijd aan het kijken met de mensen die erbij waren. Naar gevoel. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 21:36 
 
Hardtraxx Elite

Als die gele kaart wordt ingetrokken kan ik maar een conclusie trekken: omkoping. Sinds de eerste wedstrijd zat elke keer de scheidsrechter mee (behalve de wedstrijd die Webb floot), het schema werd veranderd zodat Brazilië kon kiezen en nu zal een gele kaart ingetrokken worden.

Wat zullen de gevolgen er van zijn als de kaart inderdaad teruggetrokken wordt? Gaan alle clubs en landenteams dan iedere gele kaart aanvechten of hoe moet ik dit zien? Het was trouwens gewoon een overtreding dus die gele kaart is terecht.

Ik heb helemaal geen sympathie voor Brazilië, ik hekel het mee schreeuwen van het volkslied, de schwalbes die continue worden gemaakt, geforceerd mensen kaarten aannaaien, de scheidsrechter altijd mee hebben, iemand van de staf die Pinilla in zijn gezicht slaat etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 22:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
AniThing schreef:
Lenny schreef:
De Braziliaanse bond heeft de FIFA gevraagd om een onderzoek te doen naar de overtreding op Neymar. En of ze de gele kaart van Thiago Silva kunnen kwijtschelden.
Als dat gebeurd zou ik mij als land per direct terugtrekken van dit WK ook al is het de halve finale. Boevenbende dan.


lol met die sprong was niks mis


Niks mis mee? Schandalige overtreding :')



Ik ben een fan van Neymars voetbal, maar irriteer me er mateloos aan met zijn theater, die sprong was gewoon ongelukkig. geneest wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 23:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Als die gele kaart wordt ingetrokken kan ik maar een conclusie trekken: omkoping. Sinds de eerste wedstrijd zat elke keer de scheidsrechter mee (behalve de wedstrijd die Webb floot), het schema werd veranderd zodat Brazilië kon kiezen en nu zal een gele kaart ingetrokken worden.

Wat zullen de gevolgen er van zijn als de kaart inderdaad teruggetrokken wordt? Gaan alle clubs en landenteams dan iedere gele kaart aanvechten of hoe moet ik dit zien? Het was trouwens gewoon een overtreding dus die gele kaart is terecht.

Ik heb helemaal geen sympathie voor Brazilië, ik hekel het mee schreeuwen van het volkslied, de schwalbes die continue worden gemaakt, geforceerd mensen kaarten aannaaien, de scheidsrechter altijd mee hebben, iemand van de staf die Pinilla in zijn gezicht slaat etc.


Dit. Zal me ook niks verbazen als Brazilië dinsdag wint met hulp van de scheids.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 00:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hou toch op man. Denk je nou echt dat Brazilie de FIFA heeft omgekocht om ze te laten winnen? Het is toch altijd zo dat het gastland verder komt dan normaal maar dat komt gewoon omdat de scheids verkeerde beslissingen neemt onder immense druk van miljarden kijkers. Denk je dat de FIFA het aandurft om die kijkers op te lichten met al die camera's en herhalingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 00:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

harryv schreef:
Hou toch op man. Denk je nou echt dat Brazilie de FIFA heeft omgekocht om ze te laten winnen? Het is toch altijd zo dat het gastland verder komt dan normaal maar dat komt gewoon omdat de scheids verkeerde beslissingen neemt onder immense druk van miljarden kijkers. Denk je dat de FIFA het aandurft om die kijkers op te lichten met al die camera's en herhalingen?


Ohja, als je de geschiedenis inkijkt kwamen Zweden, Chili, Zuid Afrika, Japan, De VS, Mexico en Spanje enorm ver :lol:
Ze hoeven niet zo zeer de FIFA om te kopen maar een handje naar de scheidsrechters kan zo. Het zal niet de eerste keer zijn daar. Vroeger werden er ook speler bedreigd daar. Er zijn vaak zat zulke beslissingen gemaakt. En ik mag hopen dat jij ook inziet dat een deel van de FIFA corrupt is. Dat is wel zo duidelijk als wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 00:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je bent zeker nu al aan het indekken dat Nederland weer niet wint in de finale? Zou jammer zijn maar accepteer maar gewoon dat Nederland niet goed genoeg is, dat doe ik ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 00:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

harryv schreef:
Je bent zeker nu al aan het indekken dat Nederland weer niet wint in de finale? Zou jammer zijn maar accepteer maar gewoon dat Nederland niet goed genoeg is, dat doe ik ook.


Ik zie toch ook wel wanneer een scheidsrechter een team helpt en wanneer niet :lol: . Het is nog niet eens zeker of Nederland uberhaupt in de finale komt of dat Brazilie in de finale komt.
Jij bent jezelf nu eerder aan het indekken dat zodra het fout gaat je kan zeggen, ik zei het toch.

Feit is, Nederland heeft nu al veel meer bereikt dan men had gedacht dit WK en daar mogen we wel trots op wezen. Als we verliezen van een sterk Argentinië of een sterk Duitsland/Brazilië in een eerlijke wedstrijd heb ik daar vrede mee. Jammer maar waar. En als ze winnen is het natuurlijk helemaal super. Dus nee ik zeg niet dat NL Wereldkampioen wordt. En ga nou maar weer onder de tafel zitten bij VI.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 01:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, meneer harryv is tot nu toe alleen nog maar aan het schoppen tegen schenen en provoceren geweest, voordat iemand die serieus moet gaan nemen, moet de bak popcorn van :corn: leeg zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

harryv schreef:
Je bent zeker nu al aan het indekken dat Nederland weer niet wint in de finale? Zou jammer zijn maar accepteer maar gewoon dat Nederland niet goed genoeg is, dat doe ik ook.


Niek Wesseldijk uit Holten

Beste Johan,

Hoe groot acht jij de kans dat Nederland in de finale komt en deze wint?

-------------------

Maar wat een WK. :love: Genieten. Gebeurt van alles en nog wat. Van Gaal. Wat een gek. :lol: Zeker weten dat die Costa Ricanen dachten: "Wtf gaat hier gebeuren, zo'n beer in de goal nu." :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
harryv schreef:
Je bent zeker nu al aan het indekken dat Nederland weer niet wint in de finale? Zou jammer zijn maar accepteer maar gewoon dat Nederland niet goed genoeg is, dat doe ik ook.


Niek Wesseldijk uit Holten

Beste Johan,

Hoe groot acht jij de kans dat Nederland in de finale komt en deze wint?

-------------------

Maar wat een WK. :love: Genieten. Gebeurt van alles en nog wat. Van Gaal. Wat een gek. :lol: Zeker weten dat die Costa Ricanen dachten: "Wtf gaat hier gebeuren, zo'n beer in de goal nu." :P


je zag die foto met die coach van costa rica toch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
El Mare schreef:
Niks mis mee? Schandalige overtreding :')


Ik ben een fan van Neymars voetbal, maar irriteer me er mateloos aan met zijn theater, die sprong was gewoon ongelukkig. geneest wel


Hoe is het in godsnaam mogelijk om te zeggen dat dit ongelukkig was :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 18:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De intentie voor de ernst was er niet, maar de overtreding was wel opgezocht. Denk je nou echt dat die gast denk goh laat ik eens even 4 wervels van die knul breken.
De overtreding zelf is geel waard want normaal krijgt zo´n overtreding ook geel, hij komt gewoon verkeerd neer. Dat hij verkeerd valt is buiten de Colombiaan. Je kan hem niet opvangen en netjes neerleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gele kaart van Thiago Silva niet kwijtgescholden. De logica regeert gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
De intentie voor de ernst was er niet, maar de overtreding was wel opgezocht. Denk je nou echt dat die gast denk goh laat ik eens even 4 wervels van die knul breken.
De overtreding zelf is geel waard want normaal krijgt zo´n overtreding ook geel, hij komt gewoon verkeerd neer. Dat hij verkeerd valt is buiten de Colombiaan. Je kan hem niet opvangen en netjes neerleggen.


Nee, hij kreeg een trap daar, een knietje wel te verstaan, hier zat totaal geen intentie in om de bal te spelen, puur op de man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De aanklacht tegen de speler met zijn knietje (ff de naam kwijt) is nutteloos geweest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Camilo Zuñiga, beide terecht dat ze niet aangeklaagd/kwijtgescholden zijn, die overtreding op Neymar is namelijk beoordeeld door de scheids, want hij gaf voordeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 22:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat gebeurt hier zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is toch puur genieten... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoopte dat Duitsland ging winnen maar.. Dit is gewoon gigantisch pijnlijk om naar te kijken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What. The. Fuck. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 22:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

Scolari wordt binnenkort ergens dood op straat gevonden denk.
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic