Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 07:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit dit was echt onnodig spannend nog. Maar wat een sfeer na afloop in de gehele stad, wat is het WK toch fucking mooi :D . Niemand had dit ooit gedacht dat we het zo ver zouden schoppen. Elke wissel van Louis pakt goed uit. Het is misschien geen oogstrelend voetbal, maar het resultaat is er iedere wedstrijd. Dit WK gaat het gebeuren gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw Robben... 1 van de weinige voetballers van echte wereldklasse die zijn status ook echt volledig waar maakt. Imo de allerbeste speler op het WK, zo fit, zo goed, zo beslissend. Zal me niets verbazen dat Robben de titel voor beste speler van het toernooi wint, ook al winnen ze geen titel of worden ze zelfs 4e. Ronaldo, Messi waar veel van werd verwacht mogen dit toernooi niet eens de veters van Robben strikken.
Verder zou ik toch graag Huntelaar in de spits hebben dan van Persie, god allemachtig wat is hij een flop zeg. Hij is gewoon echt een zeer matige spits die op beslissende momenten alles laat liggen, waardoor hij absoluut geen speler van wereldklasse is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 11:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Citaat:
Hij is gewoon echt een zeer matige spits die op beslissende momenten alles laat liggen, waardoor hij absoluut geen speler van wereldklasse is.


Dus omdat hij alleen deze wedstrijd wat minder speelde is hij een matige spits? Hij ging wel telkens voor de acties. Ook al werd hij telkens buitenspel gevlagd, waarvan een paar niet terecht waren.
Hij werd ook standaard omringt door 3 Costa Ricanen dus heel makkelijk had hij het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Citaat:
Hij is gewoon echt een zeer matige spits die op beslissende momenten alles laat liggen, waardoor hij absoluut geen speler van wereldklasse is.


Dus omdat hij alleen deze wedstrijd wat minder speelde is hij een matige spits? Hij ging wel telkens voor de acties. Ook al werd hij telkens buitenspel gevlagd, waarvan een paar niet terecht waren.
Hij werd ook standaard omringt door 3 Costa Ricanen dus heel makkelijk had hij het niet.


Enige wedstrijd waar hij goed gespeeld heeft is tegen Spanje en nog Australië, daarna was die onzichtbaar. Ben absoluut geen fan van van Persie op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet wel zeggen dat ik hem bij de eerste penalty van Van Persie wel ff kneep. Maar toen die erin ging en de penalty van Ruiz werd gestopt, voelde ik dat de buit binnen was :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 12:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Broken Balance schreef:
Citaat:
Hij is gewoon echt een zeer matige spits die op beslissende momenten alles laat liggen, waardoor hij absoluut geen speler van wereldklasse is.


Dus omdat hij alleen deze wedstrijd wat minder speelde is hij een matige spits? Hij ging wel telkens voor de acties. Ook al werd hij telkens buitenspel gevlagd, waarvan een paar niet terecht waren.
Hij werd ook standaard omringt door 3 Costa Ricanen dus heel makkelijk had hij het niet.


Enige wedstrijd waar hij goed gespeeld heeft is tegen Spanje en nog Australië, daarna was die onzichtbaar. Ben absoluut geen fan van van Persie op deze manier.


Tegen Chili was hij ook goed bezig. Tegen Mexico werd hij wederom omsingeld door verdedigers. Vind je het gek dat je dan als spits moeilijk je ding kan doen zonder ruimte en minstens twee verdedigers die je op een meter afstand voortdurend volgen.
Je zag ook duidelijk in deze wedstrijd waarom hij amper werd aangespeeld omdat hij of buitenspel moest rennen om de bal te krijgen en anders was hij gewoon onbereikbaar omdat een costa ricaan hem zo kon afpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelooflijk hoe het kan dat er niet gescoord is door Nederland. Wat een pech, en wat slecht af en toe van Van Persie. En wat een wissel weer van Van Gaal en wat een keeperswerk van Krul. Dit is toch godverdomme niet te geloven wat een sprookje dit is?

Hopelijk speelt Di Maria niet best tegen Nederland, dan maken we een grote kans op winst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 12:25 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Hopelijk speelt Di Maria niet best tegen Nederland, dan maken we een grote kans op winst.


Het is nog maar de vraag of Di Maria meedoet tegen Nederland, viel geblesseerd uit tegen belgie. Ik hoop ook van niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat het op penalties moest aankomen.. PFFFFFFF. Wat een pech, hoe vaak is nou de paal of lat geraakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 13:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Dat het op penalties moest aankomen.. PFFFFFFF. Wat een pech, hoe vaak is nou de paal of lat geraakt?


Vier keer.

Als Messi of Di Maria inderdaad hun dag niet hebben maken we nog flink kans. Want die twee zijn nou eenmaal lastig te verdedigen als ze eenmaal bezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonder Di Maria is de angel uit de ploeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 13:22 
 
Hardtraxx Addict

5 jaar van mijn levensverwachting af, teeeering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Di Maria ligt er de rest van het toernooi uit (minstens), aderlating voor de Argentijnen. Jammer dat het op zo'n manier moet, maar voor de kansen van Nederland toch zeker niet gek. Zie nu eigenlijk alleen Messi en in mindere mate Higuaín in staat iets te forceren. Lavezzi moet dat normaal ook kunnen, maar die speelt een dramatisch toernooi. Ik heb er vertrouwen in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Tegen Chili was hij ook goed bezig. Tegen Mexico werd hij wederom omsingeld door verdedigers. Vind je het gek dat je dan als spits moeilijk je ding kan doen zonder ruimte en minstens twee verdedigers die je op een meter afstand voortdurend volgen.
Je zag ook duidelijk in deze wedstrijd waarom hij amper werd aangespeeld omdat hij of buitenspel moest rennen om de bal te krijgen en anders was hij gewoon onbereikbaar omdat een costa ricaan hem zo kon afpakken.


Ik heb het over de 100 % kansen die hij wel krijgt en die niet maakt, toppers of spitsen in vorm maken dat soort kansen wel. Vorig jaar CL tegen Real in de kwartfinale zelfde verhaal, krijgt in Bernabeu een aantal 100 % kansen en maakt ze niet, zegt mij genoeg dat hij niet die wereldklasse spits is, waarvan sommige mensen (jij dus ook) menen dat hij een spits van wereldklasse is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Di Maria ligt er de rest van het toernooi uit (minstens), aderlating voor de Argentijnen. Jammer dat het op zo'n manier moet, maar voor de kansen van Nederland toch zeker niet gek. Zie nu eigenlijk alleen Messi en in mindere mate Higuaín in staat iets te forceren. Lavezzi moet dat normaal ook kunnen, maar die speelt een dramatisch toernooi. Ik heb er vertrouwen in :D


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 14:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Toch is Argentinie bij de bookmakers de favoriet voor de titel :P

Ik vrees dat het Duitsland gaat worden, tegen ons in de finale...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Broken Balance schreef:
Tegen Chili was hij ook goed bezig. Tegen Mexico werd hij wederom omsingeld door verdedigers. Vind je het gek dat je dan als spits moeilijk je ding kan doen zonder ruimte en minstens twee verdedigers die je op een meter afstand voortdurend volgen.
Je zag ook duidelijk in deze wedstrijd waarom hij amper werd aangespeeld omdat hij of buitenspel moest rennen om de bal te krijgen en anders was hij gewoon onbereikbaar omdat een costa ricaan hem zo kon afpakken.


Ik heb het over de 100 % kansen die hij wel krijgt en die niet maakt, toppers of spitsen in vorm maken dat soort kansen wel. Vorig jaar CL tegen Real in de kwartfinale zelfde verhaal, krijgt in Bernabeu een aantal 100 % kansen en maakt ze niet, zegt mij genoeg dat hij niet die wereldklasse spits is, waarvan sommige mensen (jij dus ook) menen dat hij een spits van wereldklasse is.

Jij hebt gelijk. Zijn voetbalkwaliteiten zijn misschien van wereldklasse, maar zijn kwaliteiten als spits zijn niet wereldklasse. Dat laat hij gewoom zien in de voorbeelden die jij geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pfff weer leven kwijt maar wat een sfeer in de arena na die laatste penalty :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Toch is Argentinie bij de bookmakers de favoriet voor de titel :P

Ik vrees dat het Duitsland gaat worden, tegen ons in de finale...


Nou ik heb liever die Duitsers in de finale tegen Nederland dan dat omgekochte zooitje Brazilianen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Toch is Argentinie bij de bookmakers de favoriet voor de titel :P

Ik vrees dat het Duitsland gaat worden, tegen ons in de finale...

Quoteringen zijn nog van voordat het nieuws over Di Maria naar buiten kwam (Argentijnse media). Die gaan nog wel veranderen denk ik, al zal het op basis van de inzetten zijn.

Sowieso staan ze alle 4 dicht bij elkaar, alleen maar mooi :) ze kunnen alle 4 in principe winnen, hebben we ook lang niet gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 16:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ik heb het over de 100 % kansen die hij wel krijgt en die niet maakt, toppers of spitsen in vorm maken dat soort kansen wel. Vorig jaar CL tegen Real in de kwartfinale zelfde verhaal, krijgt in Bernabeu een aantal 100 % kansen en maakt ze niet, zegt mij genoeg dat hij niet die wereldklasse spits is, waarvan sommige mensen (jij dus ook) menen dat hij een spits van wereldklasse is.


Ik heb het niet over clubniveau. En zelfs daar had hij lange tijd blessure en was daar toen nog niet van opgeknapt. Elke speler speelt niet hetzelfde bij zijn club als in zijn nationale team. Dat zie jij hopelijk ook wel.
Anders waren Brazilië, Duitsland en Spanje wel een gigantische overmacht geweest dit toernooi. Waar Brazilië dus enorm matig speelt en Duitsland ook niet geweldig en tja.. Spanje.

Heel veel kansen kreeg hij in de vorige wedstrijden ook niet. Deze wedstrijd had hij dan wel 2 die er gewoon in hadden moeten zitten waarvan een dus een grote fout van hem was en de ander was een goeie actie van de keeper en de verdediger. Voor de rest gebrekte het al aan het begin van de wedstrijd aan paaswerk van de Nederlanders. Veel ballen waren te hard of te zacht. Er kwamen amper diepe voorzetten vanaf. Waardoor Robben dus soms in zijn eentje naar voren moest werken.

Dat was trouwens wel een groot irritatiepunt deze wedstrijd, het altijd naar binnen kappen. Blind en Kuyt maakten goeie loopacties naar de flanken. Maar zodra Robben of Depay de bal hadden wouden ze altijd naar binnen toe. Terwijl vooral Kuyt altijd hele goeie loopacties maakte en dan niet of heel slecht werd aangespeeld.

Robben kan het allemaal wel maar hij mag imo wel iets minder de ego uithangen als bijvoorbeeld een Sneijder en een Kuyt goed gepositioneerd staan voor een schot of een voorzet de 16 in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
El Mare schreef:
Ik heb het over de 100 % kansen die hij wel krijgt en die niet maakt, toppers of spitsen in vorm maken dat soort kansen wel. Vorig jaar CL tegen Real in de kwartfinale zelfde verhaal, krijgt in Bernabeu een aantal 100 % kansen en maakt ze niet, zegt mij genoeg dat hij niet die wereldklasse spits is, waarvan sommige mensen (jij dus ook) menen dat hij een spits van wereldklasse is.


Ik heb het niet over clubniveau. En zelfs daar had hij lange tijd blessure en was daar toen nog niet van opgeknapt. Elke speler speelt niet hetzelfde bij zijn club als in zijn nationale team. Dat zie jij hopelijk ook wel.
Anders waren Brazilië, Duitsland en Spanje wel een gigantische overmacht geweest dit toernooi. Waar Brazilië dus enorm matig speelt en Duitsland ook niet geweldig en tja.. Spanje.


Ja ze spelen niet hetzelfde en bij beide presteert van Persie het om op beslissende momenten te laten liggen. Dat is juist het punt wat ik wil maken. Bij Man Utd spelen ze anders als bij het NL elftal en hij krijgt het voor elkaar om het bij beide niet te laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

De Braziliaanse bond heeft de FIFA gevraagd om een onderzoek te doen naar de overtreding op Neymar. En of ze de gele kaart van Thiago Silva kunnen kwijtschelden.
Als dat gebeurd zou ik mij als land per direct terugtrekken van dit WK ook al is het de halve finale. Boevenbende dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
De Braziliaanse bond heeft de FIFA gevraagd om een onderzoek te doen naar de overtreding op Neymar. En of ze de gele kaart van Thiago Silva kunnen kwijtschelden.
Als dat gebeurd zou ik mij als land per direct terugtrekken van dit WK ook al is het de halve finale. Boevenbende dan.


lol met die sprong was niks mis
er word zovaak tegen iemand aangesprongen in een wedstrijd alleen gaat nu ff goed fout

en tis al een wonder dat brazilie zover gekomen is dus zal me niks verbazen als ze straks gewoon over silva kunnen beschikken volgende pot
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
En of ze de gele kaart van Thiago Silva kunnen kwijtschelden.


Gele kaarten kunnen domweg niet terug worden gedraaid. En hij was terecht. Als dit gebeurd, zet ik in ieder geval al mijn geld op Brazilië, heb ik nog iets aan dit WK :P
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic