...ik hele vette vrienden heb die mij de DVD/CD/Blu-Ray discs van Qlimax hebben gegeven als 'beterschapscadeautje'?

Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
er gister in de plaatselijke disco bijna alleen maar hardstyle opkwam 
-
G
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
+1 voor mij als je toch bezig bent 
NoiseHunterZ wrote:maak er ook een voor mij

moet ik even een paar nachtjes over slapen
Wisten jullie ook dat ik die van Beun heb gemaakt, maar even niet zo gauw de grote versie kan vinden nuKSwoosh wrote:Wist je dat:
Ik het plaatje van JolleNL heb gemaakt?
-
G
das toch die ene met zn hand om zn nek? of een andere?maarten1410 wrote:Wisten jullie ook dat ik die van Beun heb gemaakt, maar even niet zo gauw de grote versie kan vinden nuKSwoosh wrote:Wist je dat:
Ik het plaatje van JolleNL heb gemaakt?
bleeh, die rotte shirts van kultivate. snap echt niet wat mensen in die kleren van kultivate zien :')maarten1410 wrote:Deze dus:dawasiknie wrote:Welk shirt doe je aan? Misschien loop ik je nog tegen het lijf in 1 van mijn vele rondjesmaarten1410 wrote:dat ik mijn shirt binnen heb en nu helemaal zin heb in morgen
maarten1410 wrote:Meesterlijk shirt van Kultivate:
Ik ben trouwens sowieso bij de Nightfocusmeeting, even wat bekende hoi zeggen.
Kultivate is een Kek merk!stynch wrote:
bleeh, die rotte shirts van kultivate. snap echt niet wat mensen in die kleren van kultivate zien :')
wat draag jij dan voorn kleren niet dat kultivate de bomb is
Wat in zijn pashokje hangtNoiseHunterZ wrote:wat draag jij dan voorn kleren niet dat kultivate de bomb is
haha van bijenkorf naar h&m, van men at work naar we.Dj C-Mind wrote:Wat in zijn pashokje hangtNoiseHunterZ wrote:wat draag jij dan voorn kleren niet dat kultivate de bomb is
maar die kultivate shirts zijn gewoon belachelijk.
zijn de 'turn up the bass' shirtjes beetje populair, maken ze een 'turn up the bass 2' shirt. wtf :') naja boeiend
Dat is wel heel slecht iddstynch wrote: zijn de 'turn up the bass' shirtjes beetje populair, maken ze een 'turn up the bass 2' shirt. wtf :') naja boeiend
Jij bent zeker ook zo'n Pa:nuu fan net als je matties :')
met een feest heb ik een Kutlivate shirtje aan!stynch wrote:haha van bijenkorf naar h&m, van men at work naar we.Dj C-Mind wrote:Wat in zijn pashokje hangtNoiseHunterZ wrote:wat draag jij dan voorn kleren niet dat kultivate de bomb is
maar die kultivate shirts zijn gewoon belachelijk.
zijn de 'turn up the bass' shirtjes beetje populair, maken ze een 'turn up the bass 2' shirt. wtf :') naja boeiend
Ik wilde tijdens Qlimax dat shirt van Turn Up The Bass 2 aan doen, maar toch voor een ander kultivate shirtje gegaan en achteraf had ik er geen spijt van.
Nope, tijs heeft btw zelfde als villainMaximize wrote:Dat is wel heel slecht iddstynch wrote: zijn de 'turn up the bass' shirtjes beetje populair, maken ze een 'turn up the bass 2' shirt. wtf :') naja boeiend![]()
Jij bent zeker ook zo'n Pa:nuu fan net als je matties :')
http://www.templeofdeejays.com/client/g ... k_6616.jpg
Ik dus ookoostzaner wrote:met een feest heb ik een Kutlivate shirtje aan!![]()
Was wel grappig dat Charly en Mental "Have You Ever Been Mellow" ook nog even draaide zaterdag
En de H&M
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
is iedereen van gesclacht veranderd?
over kleren praten
ik koop mijn kleren gewoon altijd in de sale en dan boeit het merk mij ook geen flikker xD
over kleren praten
ik koop mijn kleren gewoon altijd in de sale en dan boeit het merk mij ook geen flikker xD
Pff, ik vind dat over kleren praten als man een taboe zou zijn zo'n onzin... Ik weet niet hoor, maar een man draagt nou eenmaal ook kleren, face it! En feit is feit, iedereen wil er het liefst gewoon goed uit zien.dj-rico01 wrote:is iedereen van gesclacht veranderd?
over kleren praten![]()
![]()