niet mee eensSunboom wrote:Pff, ik vind dat over kleren praten als man een taboe zou zijn zo'n onzin... Ik weet niet hoor, maar een man draagt nou eenmaal ook kleren, face it! En feit is feit, iedereen wil er het liefst gewoon goed uit zien.dj-rico01 wrote:is iedereen van gesclacht veranderd?
over kleren praten![]()
![]()
ik koop mijn kleren gewoon altijd in de sale en dan boeit het merk mij ook geen flikker xD
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Nou ja een beetje toonbaar vind ik niet erg hoordj-rico01 wrote:niet mee eensSunboom wrote:Pff, ik vind dat over kleren praten als man een taboe zou zijn zo'n onzin... Ik weet niet hoor, maar een man draagt nou eenmaal ook kleren, face it! En feit is feit, iedereen wil er het liefst gewoon goed uit zien.dj-rico01 wrote:is iedereen van gesclacht veranderd?
over kleren praten![]()
![]()
ik koop mijn kleren gewoon altijd in de sale en dan boeit het merk mij ook geen flikker xDvoor mij is et echt niet van belang dat ik er goed uitzie hoar
heb ik vroeger wel eens geprobeerd ja maar het heeft gewoon totaal geen toegevoegde waarde
geef mijn geld liever uit aan le biere
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
G1LL want die download alleen illegaal
dj-rico01 wrote:G1LL want die download alleen illegaal
boeie
Kleren zijn gewoon belangrijk, ben geen shopaholic ofzo maar ik zie er toch graag goed uit in het weekend
Kleren zijn gewoon belangrijk, ben geen shopaholic ofzo maar ik zie er toch graag goed uit in het weekend
gelukkig valt vrijdag (voor ons) in het weekend, mochten we een x meeten!Beuntie wrote:boeie
-
G
en je bent er trots op om die te gebruiken?Dj C-Mind wrote:
heeft ravenwood gemaakt
nog een wist je dat:
wist je dat ik de nieuwe header van http://www.voetbalinhetnieuws.nl/ heb gemaakt?
Sorry, maar ik vind dat zo;n site een serieuze strakke header moet hebben, vind die je hebt gemaakt hier niet in de buurt komenKSwoosh wrote:en je bent er trots op om die te gebruiken?Dj C-Mind wrote:
heeft ravenwood gemaaktjust kidding
nog een wist je dat:
wist je dat ik de nieuwe header van http://www.voetbalinhetnieuws.nl/ heb gemaakt?
voor elsalvaje gemaakt die header?stynch wrote:Sorry, maar ik vind dat zo;n site een serieuze strakke header moet hebben, vind die je hebt gemaakt hier niet in de buurt komenKSwoosh wrote:en je bent er trots op om die te gebruiken?Dj C-Mind wrote:
heeft ravenwood gemaaktjust kidding
nog een wist je dat:
En kijk maar uit want ravenwood kickt je ass boy
-
G
vind je deze er niet strak uit zien dan?stynch wrote:Sorry, maar ik vind dat zo;n site een serieuze strakke header moet hebben, vind die je hebt gemaakt hier niet in de buurt komen
wat vind je er dan niet strak aan?
whahahaDj C-Mind wrote:voor elsalvaje gemaakt die header?
En kijk maar uit want ravenwood kickt je ass boy
-
G
kom maar op!Ravenwood wrote:kom maar op
Photoshop battletje?
Tin tin?oostzaner wrote:ting ting ting!
Zo'n bel, bij boxwedstrijden.maarten1410 wrote:Tin tin?oostzaner wrote:ting ting ting!
Hij snapt hem!Sunboom wrote:Zo'n bel, bij boxwedstrijden.maarten1410 wrote:Tin tin?oostzaner wrote:ting ting ting!
Ja... en... Ik bedoelde Tin Tinoostzaner wrote:Hij snapt hem!

maarten1410 wrote:Ja... en... Ik bedoelde Tin Tinoostzaner wrote:Hij snapt hem!
.... pvda-minister wouter bos is opgestapt
-
G
KSwoosh wrote:vind je deze er niet strak uit zien dan?stynch wrote:Sorry, maar ik vind dat zo;n site een serieuze strakke header moet hebben, vind die je hebt gemaakt hier niet in de buurt komen
wat vind je er dan niet strak aan?
wtf?Dj Skitzo wrote:.... pvda-minister wouter bos is opgestapt
als je nou naar rtl7 kijkt dan weet je genoegAtraxisz wrote:wtf?Dj Skitzo wrote:.... pvda-minister wouter bos is opgestapt
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
werd eens tijd ook van Bos die verrekte koekwaus