KSwoosh schreef:
maarten1410 schreef:
KSwoosh schreef:
wist je dat als je in het "Hardtraxx.nl - Algemeen Ideeën Topic" een idee plaatst, het wordt afgezeken of gewoonweg wordt genegeerd en verder niks meer wordt gedaan?
beetje slecht als je het mij vraagt

haal het topic dan wel

Sorry

maar tis toch zo?
elke keer als iemand er iets in zet wordt gezegd dat het niet nodig is, dat er allemaal omwegen zijn om het wel te doen
of er wordt gewoonweg niet op gereageerd

wat heeft zon topic dan voor zin? als alle ideen toch worden genegeerd?
Er staat aan het begin van het topic ook:
Note: hier een bericht plaatsen betekend niet dat het ook daadwerkelijk wordt toegepast. Er zal eerst gekeken worden of het nodig en haalbaar is.
Sommige dingen die jij wilt zijn gewoonweg niet 1 2 3 gedaan, hoe simpel het soms ook klinkt. En omdat ik de enige ben die technisch aan deze website sleutelt, ik fulltime HBO student ben en ik nog andere dingen te doen heb in mijn vrije tijd, komt het er niet van.
Ik heb zelf ook nog honderden dingen die ik wil aanpassen aan deze site, en het ideeën topic wordt er ook echt bijgehouden als ik er weer aan ga sleutelen. Maar ik kan gewoonweg de tijd er niet voor vinden. En daarbij komt ook nog eens dat sleutelen aan de website meestal in de nacht gebeurt omdat er dan zo min mogelijk mensen last van hebben. Maarja, ik wil na een lange dag ook gewoon op tijd naar m'n bed....
Verder moet ik wel zeggen dat jij erg veel op en aanmerkingen hebt. Misschien iets minder kritisch zijn en gewoon tevreden zijn met wat er al is?