Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 388  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2010 20:16 

Hardtraxx Veteran

Stokbrood schreef:
dat ik vandaag een bekeuring heb gehad van 60,- omdat ik de auto verkeerd geparkeerd had om een pakje te bezorgen voor stage. Ik was maar 1 minuut binnen geweest!!!! :mad:

Dat is mooi kut, zo had ik laatst een boete voor zonder licht fietsen ( ik had ook om kunnen draaien maar ik ben een goed opgevoede jongenman), enfijn ik werd staande gehouden bla bla bla, ik een beetje tegenspraak dus mevrouw agent in dit geval : zo nog protesteren ook, dan krijg je meteen een extra bon voor dat je door het rode licht fietste.

Wist je dat....

Ik de albums van Defqon 2008 & 2009 helemaal geweldig vind :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2010 20:45 

Hardtraxx Veteran

.. Kaarten Emporium besteld :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2010 20:46 

Hardtraxx Veteran

Martin schreef:
Dj Skitzo schreef:
...dat 1/3 van de amerikanen al doorspoeld terwijl ze nog op de wc zitten xd

wtf waar haal je dat nou weer weg dan? :P

van veronica fm :P jaja ik luister ook naar andere muziek dan hardstyle hoor, omdat ik werk xd
dan moet ik wel >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2010 21:20 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Ik de albums van Defqon 2008 & 2009 helemaal geweldig vind :yay:

Wist je dat ik die nog steeds luister. Vooral die cd's van 2009 zijn echt te gek!

Wist je dat.. ik straks om 2300 uur klaar ben met werken en dan 129 uur vrij heb :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2010 22:00 

Hardtraxx Beheerder

KSwoosh schreef:
maarten1410 schreef:
KSwoosh schreef:
wist je dat als je in het "Hardtraxx.nl - Algemeen Ideeën Topic" een idee plaatst, het wordt afgezeken of gewoonweg wordt genegeerd en verder niks meer wordt gedaan?
beetje slecht als je het mij vraagt :/
haal het topic dan wel :mad:

Sorry :innocent: :aww:

maar tis toch zo?
elke keer als iemand er iets in zet wordt gezegd dat het niet nodig is, dat er allemaal omwegen zijn om het wel te doen of er wordt gewoonweg niet op gereageerd :/
wat heeft zon topic dan voor zin? als alle ideen toch worden genegeerd?

Er staat aan het begin van het topic ook:
Note: hier een bericht plaatsen betekend niet dat het ook daadwerkelijk wordt toegepast. Er zal eerst gekeken worden of het nodig en haalbaar is.

Sommige dingen die jij wilt zijn gewoonweg niet 1 2 3 gedaan, hoe simpel het soms ook klinkt. En omdat ik de enige ben die technisch aan deze website sleutelt, ik fulltime HBO student ben en ik nog andere dingen te doen heb in mijn vrije tijd, komt het er niet van.
Ik heb zelf ook nog honderden dingen die ik wil aanpassen aan deze site, en het ideeën topic wordt er ook echt bijgehouden als ik er weer aan ga sleutelen. Maar ik kan gewoonweg de tijd er niet voor vinden. En daarbij komt ook nog eens dat sleutelen aan de website meestal in de nacht gebeurt omdat er dan zo min mogelijk mensen last van hebben. Maarja, ik wil na een lange dag ook gewoon op tijd naar m'n bed....

Verder moet ik wel zeggen dat jij erg veel op en aanmerkingen hebt. Misschien iets minder kritisch zijn en gewoon tevreden zijn met wat er al is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2010 22:21 

Hardtraxx Veteran

Misschien kan KSwoosh zelf het script schrijven, ik weet niet hoe handig hij is? Maar dan is het nog aan jou Jor-D of je dit wilt natuurlijk. En niet alle ideeën zijn ook echt nodig. Zo'n citaat knopje vind ik dus echt overbodig, je moet dus ook eerst nog uitzoeken of zulke aanpassingen wel nodig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2010 22:24 

Hardtraxx Beheerder

maarten1410 schreef:
Misschien kan KSwoosh zelf het script schrijven, ik weet niet hoe handig hij is? Maar dan is het nog aan jou Jor-D of je dit wilt natuurlijk. En niet alle ideeën zijn ook echt nodig. Zo'n citaat knopje vind ik dus echt overbodig, je moet dus ook eerst nog uitzoeken of zulke aanpassingen wel nodig zijn.

Zo makkelijk gaat dat helaas niet ;)

KSwoosh heeft geen toegang tot de code van deze website, waardoor je niet echt een script kan maken dat samenwerkt met wat er nu al is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2010 22:53 

Hardtraxx Elite

Jor-D schreef:
maarten1410 schreef:

Zo makkelijk gaat dat helaas niet ;)

KSwoosh heeft geen toegang tot de code van deze website, waardoor je niet echt een script kan maken dat samenwerkt met wat er nu al is.

Dit zal wel geen freewebs site zijn haha, nee heb zelf ook tijden wat geklooid met websites, beetje headers maken en scripten, maar is geen makkelijke zooi nee. Toch wel mijn compliment Jor-D dat je dit zo in elkaar kunt zetten. Vind dat op Hardtraxx een grote groep trouwe members zijn en dat wij hier toch wel een gezellig forum hebben. Elke keer als ik thuiskom gelijk hardtraxx aan hahaha. Maar wat moet je als je een gemiddelde van 10 berichten per dag hebt hahaha ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2010 13:13 

Jor-D schreef:
Er staat aan het begin van het topic ook:
Note: hier een bericht plaatsen betekend niet dat het ook daadwerkelijk wordt toegepast. Er zal eerst gekeken worden of het nodig en haalbaar is.
Sommige dingen die jij wilt zijn gewoonweg niet 1 2 3 gedaan, hoe simpel het soms ook klinkt. En omdat ik de enige ben die technisch aan deze website sleutelt, ik fulltime HBO student ben en ik nog andere dingen te doen heb in mijn vrije tijd, komt het er niet van.
Ik heb zelf ook nog honderden dingen die ik wil aanpassen aan deze site, en het ideeën topic wordt er ook echt bijgehouden als ik er weer aan ga sleutelen. Maar ik kan gewoonweg de tijd er niet voor vinden. En daarbij komt ook nog eens dat sleutelen aan de website meestal in de nacht gebeurt omdat er dan zo min mogelijk mensen last van hebben. Maarja, ik wil na een lange dag ook gewoon op tijd naar m'n bed....
Verder moet ik wel zeggen dat jij erg veel op en aanmerkingen hebt. Misschien iets minder kritisch zijn en gewoon tevreden zijn met wat er al is?

Tevreden ben ik zeker met deze website!
Egt een toppertje!
Alleen zijn het soms de kleine dingetjes die net wat beter kunnen imo ;)
Maar ik snap wel wat je zegt ja, gezien je het gewoon druk hebt met je leven :P
Jammer, maar begrijpelijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2010 13:19 

Donateur

Wil al zeggen
een beetje privé leven mag hij toch wel hebben
en als hij iets doet is het al in de nacht dat niemand er last van heeft
hij kon ook eieren voor zijn geld kiezen en gewoon gaan slapen en het overdag doen,terwijl de site dan druk bezocht word
er zijn meer mensen die aandacht van The boss willen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2010 16:17 

Hardtraxx Veteran

Dat ik een stage adres heb :woot:... maar dat het misschien te hoog gegrepen is :/ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2010 16:21 

Hardtraxx Elite

Kepro schreef:
Dat ik een stage adres heb :woot:... maar dat het misschien te hoog gegrepen is :/ .

Gewoon doen, mocht het niets worden kun je altijd stoppen toch :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2010 21:26 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:

Waarrrrrrr?

... dat ik mijn shirt binnen heb en nu helemaal zin heb in morgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 00:35 

Donateur

maarten1410 schreef:
Kepro schreef:

Waarrrrrrr?

Welk shirt doe je aan? Misschien loop ik je nog tegen het lijf in 1 van mijn vele rondjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 07:25 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
maarten1410 schreef:
dat ik mijn shirt binnen heb en nu helemaal zin heb in morgen :D

Welk shirt doe je aan? Misschien loop ik je nog tegen het lijf in 1 van mijn vele rondjes :D

Deze dus:

maarten1410 schreef:
Meesterlijk shirt van Kultivate:

Afbeelding

Ik ben trouwens sowieso bij de Nightfocusmeeting, even wat bekende hoi zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 10:43 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Kepro schreef:

Waarrrrrrr?

Dialoque een marketing bedrijf ;) .

Sunboom schreef:
Kepro schreef:

Gewoon doen, mocht het niets worden kun je altijd stoppen toch :)?

Maar dan heb ik geen stage adres meer :P , ik zoek nog wel verder maar ik heb er iig 1 :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 20:35 

Hardtraxx Veteran

Gewoon doen man, misschien dat ze je daar nog zoveel kunnen leren dat het toch wel meevalt!

Wist je dat ik nog maar plek heb voor 2 cd's in mijn cd-map die ik net een maand heb :') Verkeerd ingeschat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 20:36 

Hardtraxx Veteran

hehe, dan moet je nie zoveel kopen man xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 20:38 

Hardtraxx Veteran

Dj Skitzo schreef:
hehe, dan moet je nie zoveel kopen man xd

Ik had nog heel veel, moest ik nog branden :') Bam, 38 cd's vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 20:40 

Hardtraxx Addict

..de helft hier uit afhakers bestaat? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 20:59 

Hardtraxx Veteran

Machiel schreef:

Dat wist ik al ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 21:25 

Machiel schreef:

wist je dat mijn vriendengroep hier niet lid is en ong 80% afhakers is :/
stelletje lamzakken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2010 21:29 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Machiel schreef:

wist je dat mijn vriendengroep hier niet lid is en ong 80% afhakers is :/
stelletje lamzakken :(

zelfde probleem! :(
vnaaf komt er nog een maatje hier miss dat ik die een keer over kan halen om als er nog een meeting komt met me mee te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2010 18:44 

Hardtraxx Addict

Vannacht waar ik uitging iemand is doodgestoken :(

http://www.gelderlander.nl/voorpagina/n ... e-dood.ece
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2010 20:42 

Hardtraxx Veteran

toch wel een lekkere line up op de achtergrond :P
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic