... Ik nu op Schiphol zit, te wachtten op mijn vliegtuig naar malaga? En dat ik hier 3 maanden zal blijven, om een taalcursus spaans te gaan volgen? En dat ik te volgen ben op sebazontour.waarbenjij.nu, maar ook op www.twitter.com/teknizion ?
... Ik nu op Schiphol zit, te wachtten op mijn vliegtuig naar malaga? En dat ik hier 3 maanden zal blijven, om een taalcursus spaans te gaan volgen? En dat ik te volgen ben op sebazontour.waarbenjij.nu, maar ook op http://www.twitter.com/teknizion ?
Wist je dat je 1 persoon kan optillen terwijl je met zn 4e maar 2 vingers gebruikt Moet je maar es op youtube zoeken egt fking wazig 1e keer zonder voorbereiding lukte het niet, maar na elkaars handen boven elkaar gehouden te hebben lukte het wel OMGOMGOMGOMG
Wist je dat je 1 persoon kan optillen terwijl je met zn 4e maar 2 vingers gebruikt Moet je maar es op youtube zoeken egt fking wazig 1e keer zonder voorbereiding lukte het niet, maar na elkaars handen boven elkaar gehouden te hebben lukte het wel OMGOMGOMGOMG
welke zoekwoorden?
dit is zooo ongelooflijk... ik geloofde er zelf eerst ook niet in, maar we moesten het persee proberen. De eerste keer, zonder de speciale voorbereiding met de handen boven elkaar, lukte het niet, maar daarna gewoon wel... iedereen was egt zo van: WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!
wist je dat als je in het "Hardtraxx.nl - Algemeen Ideeën Topic" een idee plaatst, het wordt afgezeken of gewoonweg wordt genegeerd en verder niks meer wordt gedaan? beetje slecht als je het mij vraagt haal het topic dan wel
wist je dat als je in het "Hardtraxx.nl - Algemeen Ideeën Topic" een idee plaatst, het wordt afgezeken of gewoonweg wordt genegeerd en verder niks meer wordt gedaan? beetje slecht als je het mij vraagt haal het topic dan wel
Sorry
maar tis toch zo? elke keer als iemand er iets in zet wordt gezegd dat het niet nodig is, dat er allemaal omwegen zijn om het wel te doen of er wordt gewoonweg niet op gereageerd wat heeft zon topic dan voor zin? als alle ideen toch worden genegeerd?
Je hebt ook wel een punt maar ik vraag me ook af hoeveel mensen er zijn die ook werkelijk iets met de ideeën kunnen. Een nieuwe functie inbouwen bijvoorbeeld moet gescript/geïmplementeerd worden en dat kan even duren als er maar één iemand is die dit kan doen.
Maar dan heb je ook nog het afzeiken. Maargoed, wat is zeiken. Je komt met een idee en dat wordt dan goed of niet goed gevonden. De crew beslist natuurlijk wat er mee gebeurd.
Ik denk dat je dit beter bij Jor-D neer kunt leggen.
dat ik vandaag een bekeuring heb gehad van 60,- omdat ik de auto verkeerd geparkeerd had om een pakje te bezorgen voor stage. Ik was maar 1 minuut binnen geweest!!!!