Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Wist je dat ik heel waarschijnlijk met 3 andere vrienden naar Q-base ga als VIP, en mee reis in de artiestenbus? :woot:
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Teknizion wrote:Wist je dat ik heel waarschijnlijk met 3 andere vrienden naar Q-base ga als VIP, en mee reis in de artiestenbus? :woot:
:drool: hoezo dat dan ?
Donateur
last seen Sep 2023
freddyadu8 wrote:
Teknizion wrote:Wist je dat ik heel waarschijnlijk met 3 andere vrienden naar Q-base ga als VIP, en mee reis in de artiestenbus? :woot:
:drool: hoezo dat dan ?
Vriend van me geregeld, die gaat stage lopen bij Q-dance :)
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Teknizion wrote: Vriend van me geregeld, die gaat stage lopen bij Q-dance :)
:worship:
Donateur
last seen Sep 2023
... Ik nu op Schiphol zit, te wachtten op mijn vliegtuig naar malaga? En dat ik hier 3 maanden zal blijven, om een taalcursus spaans te gaan volgen? En dat ik te volgen ben op sebazontour.waarbenjij.nu, maar ook op www.twitter.com/teknizion ?
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Teknizion wrote:... Ik nu op Schiphol zit, te wachtten op mijn vliegtuig naar malaga? En dat ik hier 3 maanden zal blijven, om een taalcursus spaans te gaan volgen? En dat ik te volgen ben op sebazontour.waarbenjij.nu, maar ook op http://www.twitter.com/teknizion ?
Veel plezier :beer: :thumbsup:
G
Wist je dat je 1 persoon kan optillen terwijl je met zn 4e maar 2 vingers gebruikt :oh:
Moet je maar es op youtube zoeken :P
egt fking wazig :P
1e keer zonder voorbereiding lukte het niet, maar na elkaars handen boven elkaar gehouden te hebben lukte het wel OMGOMGOMGOMG :huh:
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
KSwoosh wrote:Wist je dat je 1 persoon kan optillen terwijl je met zn 4e maar 2 vingers gebruikt :oh:
1e keer zonder voorbereiding lukte het niet, maar na elkaars handen boven elkaar gehouden te hebben lukte het wel OMGOMGOMGOMG :huh:
welke zoekwoorden?
G
dj-rico01 wrote:
KSwoosh wrote:Wist je dat je 1 persoon kan optillen terwijl je met zn 4e maar 2 vingers gebruikt :oh:
welke zoekwoorden?
View on YouTube
dit is zooo ongelooflijk...
ik geloofde er zelf eerst ook niet in, maar we moesten het persee proberen.
De eerste keer, zonder de speciale voorbereiding met de handen boven elkaar, lukte het niet, maar daarna gewoon wel...
iedereen was egt zo van: WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
En zonder eerst de handen boven het hoofd te houden, is het wel moeilijk om die persoon op te tillen?
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
wat is er ongelooflijk aan
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
... Faithless in mei met een nieuw album komt :loving: :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Stokbrood wrote:... Faithless in mei met een nieuw album komt :loving: :loving: :loving:
:oh:
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Stokbrood wrote:... Faithless in mei met een nieuw album komt :loving: :loving: :loving:
Had die geen pauze of is dat weer voorbij nu
G
Atraxisz wrote:En zonder eerst de handen boven het hoofd te houden, is het wel moeilijk om die persoon op te tillen?
ja, maar ik snap wel dat je het niet gelooft, deed ik eerst ook niet
doe het zelf maar es, en je zal wel merken dat het egt werkt!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
... ik morgen een nieuwe kruisband krijg

... mensen mij NIET mogen opzoeken op de intensive care van de Weezenlanden terwijl ik daar lig

... ik deze operatie speciaal heb begin maart geplant heb, zodat ik precies op tijd fit ben (of in ieder geval van mijn krukken af ben) voor InQontrol

... Maar ik misschien helemaal niet naar IQ wil, omdat ik de lijn omhoog ruk vind

... dit mijn eerste 5 wist je dats op dit forum zijn
Hardtraxxer
426 posts member since 2010
last seen Sep 2010
Chukkels wrote: ... Maar ik misschien helemaal niet naar IQ wil, omdat ik de lijn omhoog ruk vind
Wist je dat ik al een kaartje heb voor IQ maar dat ik het met je eens ben over line-up :mad:
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 3 days ago
...dat 1/3 van de amerikanen al doorspoeld terwijl ze nog op de wc zitten xd
Hardtraxx Addict
1776 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Dj Skitzo wrote:...dat 1/3 van de amerikanen al doorspoeld terwijl ze nog op de wc zitten xd
wtf waar haal je dat nou weer weg dan? :P
Hardtraxx Beheerder
6131 posts member since 2008
online now
Dj Skitzo wrote:...dat 1/3 van de amerikanen al doorspoeld terwijl ze nog op de wc zitten xd
Dan worden je billen toch nat :x
G
wist je dat als je in het "Hardtraxx.nl - Algemeen Ideeën Topic" een idee plaatst, het wordt afgezeken of gewoonweg wordt genegeerd en verder niks meer wordt gedaan?
beetje slecht als je het mij vraagt :/
haal het topic dan wel :mad:
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 2 days ago
KSwoosh wrote:wist je dat als je in het "Hardtraxx.nl - Algemeen Ideeën Topic" een idee plaatst, het wordt afgezeken of gewoonweg wordt genegeerd en verder niks meer wordt gedaan?
Sorry :innocent: :aww:
G
maarten1410 wrote:
KSwoosh wrote:wist je dat als je in het "Hardtraxx.nl - Algemeen Ideeën Topic" een idee plaatst, het wordt afgezeken of gewoonweg wordt genegeerd en verder niks meer wordt gedaan?
Sorry :innocent: :aww:
maar tis toch zo?
elke keer als iemand er iets in zet wordt gezegd dat het niet nodig is, dat er allemaal omwegen zijn om het wel te doen of er wordt gewoonweg niet op gereageerd :/
wat heeft zon topic dan voor zin? als alle ideen toch worden genegeerd?
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Je hebt ook wel een punt maar ik vraag me ook af hoeveel mensen er zijn die ook werkelijk iets met de ideeën kunnen. Een nieuwe functie inbouwen bijvoorbeeld moet gescript/geïmplementeerd worden en dat kan even duren als er maar één iemand is die dit kan doen.

Maar dan heb je ook nog het afzeiken. Maargoed, wat is zeiken. Je komt met een idee en dat wordt dan goed of niet goed gevonden. De crew beslist natuurlijk wat er mee gebeurd.

Ik denk dat je dit beter bij Jor-D neer kunt leggen.
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
dat ik vandaag een bekeuring heb gehad van 60,- omdat ik de auto verkeerd geparkeerd had om een pakje te bezorgen voor stage. Ik was maar 1 minuut binnen geweest!!!! :mad: