Wist je dat sven kramer geen goud heeft op de 10km?
Nairobi wrote:Wist je dat sven kramer geen goud heeft op de 10km?
Nairobi wrote:Wist je dat sven kramer geen goud heeft op de 10km?
wist je dat je irritant bent?Nairobi wrote:wist je dan ook dat ik wist dat jij dat dan wel zou weten als ik dat wist-je-datje zou plaatsen?
Kun je daar ook een overdossis van krijgen dan?Dj Skitzo wrote:wist je dat het zandloperfiguur van een vrouw hetzelfde effect heeft op de hersenen van een man als drugs?
met dank aan veronica fm, ze zeiden dat door het figuur van een vrouw hetzelfde deel van de hersenen word gestimuleerd als dat je drugs gebruikt.
dus jongens, blijf vooral naar de dames kijken
Nope... Een tekort is wel goed mogelijkmaarten1410 wrote:Kun je daar ook een overdossis van krijgen dan?Dj Skitzo wrote:wist je dat het zandloperfiguur van een vrouw hetzelfde effect heeft op de hersenen van een man als drugs?
met dank aan veronica fm, ze zeiden dat door het figuur van een vrouw hetzelfde deel van de hersenen word gestimuleerd als dat je drugs gebruikt.
dus jongens, blijf vooral naar de dames kijken
stoer, had ik maar van die ouders die het mooi vindenmaarten1410 wrote: en me ouders het nog mooi vonden ook
Je moet het er gewoon langzaam inbrengenDj Skitzo wrote:stoer, had ik maar van die ouders die het mooi vindenmaarten1410 wrote: en me ouders het nog mooi vonden ook
dus over twee jaar staan je ouders ind ehuiskamer te trippen op speedcoremaarten1410 wrote:Je moet het er gewoon langzaam inbrengenDj Skitzo wrote:stoer, had ik maar van die ouders die het mooi vindenmaarten1410 wrote: en me ouders het nog mooi vonden ookHet knalt sowieso al jaren uit mijn speakers en als je dan eerst een paar keer een aftermovie of eigen gemaakte video's laat zien, dan een keertje stukjes van een dvd opzet, dan vinden ze uiteindelijk alles best
LoesJ wrote:......... ik kaartjes voor InQontrol heb besteldword mn eerste keer Iq dus ben benieuwd!!
Daar ga je dus echt geen spijt van krijgen!!LoesJ wrote:......... ik kaartjes voor InQontrol heb besteldword mn eerste keer Iq dus ben benieuwd!!
Wordt echt een geweldige week van 10 tot 17 aprilmaarten1410 wrote:Daar ga je dus echt geen spijt van krijgen!!LoesJ wrote:......... ik kaartjes voor InQontrol heb besteldword mn eerste keer Iq dus ben benieuwd!!
Nou Zany er nog bij en het is compleet
Haha waarschijnlijk gewoon het afduwen van de kant en dan 5.4 m gesprongen, daarna naar de bodem gezaktDj Skitzo wrote:wist je dat het record zwemmen met loden schoenen op 5.4 meter staat
iddKryptica wrote:Haha waarschijnlijk gewoon het afduwen van de kant en dan 5.4 m gesprongen, daarna naar de bodem gezaktDj Skitzo wrote:wist je dat het record zwemmen met loden schoenen op 5.4 meter staat