Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 388  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 feb 2010 01:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wist je dat sven kramer geen goud heeft op de 10km?
Bericht Geplaatst op 24 feb 2010 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nairobi schreef:
Wist je dat sven kramer geen goud heeft op de 10km?

:yawn:
Bericht Geplaatst op 24 feb 2010 01:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wist je dat het mij ook eigenlijk geen reet uitmaakt maar ik gewoon niks anders wist? wist je dat?
Bericht Geplaatst op 24 feb 2010 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nu wel :D
Bericht Geplaatst op 24 feb 2010 01:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wist je dan ook dat ik wist dat jij dat dan wel zou weten als ik dat wist-je-datje zou plaatsen?
Bericht Geplaatst op 24 feb 2010 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nairobi schreef:
wist je dan ook dat ik wist dat jij dat dan wel zou weten als ik dat wist-je-datje zou plaatsen?

wist je dat je irritant bent? :D
Bericht Geplaatst op 24 feb 2010 01:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wist je dat ik daarom nu ook ga slapen? ^^
Bericht Geplaatst op 24 feb 2010 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Bericht Geplaatst op 24 feb 2010 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wist je dat het zandloperfiguur van een vrouw hetzelfde effect heeft op de hersenen van een man als drugs? xd
met dank aan veronica fm, ze zeiden dat door het figuur van een vrouw hetzelfde deel van de hersenen word gestimuleerd als dat je drugs gebruikt.
dus jongens, blijf vooral naar de dames kijken :lol:
Bericht Geplaatst op 24 feb 2010 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
wist je dat het zandloperfiguur van een vrouw hetzelfde effect heeft op de hersenen van een man als drugs? xd
met dank aan veronica fm, ze zeiden dat door het figuur van een vrouw hetzelfde deel van de hersenen word gestimuleerd als dat je drugs gebruikt.
dus jongens, blijf vooral naar de dames kijken :lol:

Kun je daar ook een overdossis van krijgen dan?
Bericht Geplaatst op 24 feb 2010 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weet ik veel :P
Bericht Geplaatst op 24 feb 2010 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Dj Skitzo schreef:
wist je dat het zandloperfiguur van een vrouw hetzelfde effect heeft op de hersenen van een man als drugs? xd
met dank aan veronica fm, ze zeiden dat door het figuur van een vrouw hetzelfde deel van de hersenen word gestimuleerd als dat je drugs gebruikt.
dus jongens, blijf vooral naar de dames kijken :lol:

Kun je daar ook een overdossis van krijgen dan?

Nope... Een tekort is wel goed mogelijk :corn:
Bericht Geplaatst op 24 feb 2010 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wist je dat kuifje in het engels Tintin heet. :P
Bericht Geplaatst op 25 feb 2010 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat... er hier een nieuwe kast in de woonkamer staat en ik even het geluidssysteem opnieuw aangesloten heb? En net om half 12 nog even "als test", want ik wist allang dat het werkte, 15 minunten van de 4e Hard Bass cd heb afgespeeld op vol vermogen en me ouders het nog mooi vonden ook xd
Bericht Geplaatst op 25 feb 2010 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
en me ouders het nog mooi vonden ook xd

stoer, had ik maar van die ouders die het mooi vinden :P
Bericht Geplaatst op 25 feb 2010 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
maarten1410 schreef:
en me ouders het nog mooi vonden ook xd

stoer, had ik maar van die ouders die het mooi vinden :P

Je moet het er gewoon langzaam inbrengen :P Het knalt sowieso al jaren uit mijn speakers en als je dan eerst een paar keer een aftermovie of eigen gemaakte video's laat zien, dan een keertje stukjes van een dvd opzet, dan vinden ze uiteindelijk alles best xd
Bericht Geplaatst op 25 feb 2010 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Dj Skitzo schreef:
maarten1410 schreef:
en me ouders het nog mooi vonden ook xd

stoer, had ik maar van die ouders die het mooi vinden :P

Je moet het er gewoon langzaam inbrengen :P Het knalt sowieso al jaren uit mijn speakers en als je dan eerst een paar keer een aftermovie of eigen gemaakte video's laat zien, dan een keertje stukjes van een dvd opzet, dan vinden ze uiteindelijk alles best xd

dus over twee jaar staan je ouders ind ehuiskamer te trippen op speedcore :D
Bericht Geplaatst op 25 feb 2010 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

......... ik kaartjes voor InQontrol heb besteld :thumbsup: word mn eerste keer Iq dus ben benieuwd!!
Bericht Geplaatst op 25 feb 2010 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
......... ik kaartjes voor InQontrol heb besteld :thumbsup: word mn eerste keer Iq dus ben benieuwd!!

:clap: ... heeft wel even geduurd voordat je ze gekocht had.
Bericht Geplaatst op 25 feb 2010 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
......... ik kaartjes voor InQontrol heb besteld :thumbsup: word mn eerste keer Iq dus ben benieuwd!!

Daar ga je dus echt geen spijt van krijgen!!

Nou Zany er nog bij en het is compleet :)
Bericht Geplaatst op 25 feb 2010 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
LoesJ schreef:
......... ik kaartjes voor InQontrol heb besteld :thumbsup: word mn eerste keer Iq dus ben benieuwd!!

Daar ga je dus echt geen spijt van krijgen!!

Nou Zany er nog bij en het is compleet :)


Wordt echt een geweldige week van 10 tot 17 april :loving:
Bericht Geplaatst op 27 feb 2010 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wist je dat het record zwemmen met loden schoenen op 5.4 meter staat xd
Bericht Geplaatst op 27 feb 2010 14:11 
 
Donateur

Dj Skitzo schreef:
wist je dat het record zwemmen met loden schoenen op 5.4 meter staat xd

Haha waarschijnlijk gewoon het afduwen van de kant en dan 5.4 m gesprongen, daarna naar de bodem gezakt :P
Bericht Geplaatst op 27 feb 2010 14:33 
 

Kryptica schreef:
Dj Skitzo schreef:
wist je dat het record zwemmen met loden schoenen op 5.4 meter staat xd

Haha waarschijnlijk gewoon het afduwen van de kant en dan 5.4 m gesprongen, daarna naar de bodem gezakt :P

idd xd
"zwemmen" :lol:
Bericht Geplaatst op 27 feb 2010 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat nederland een bronzen medaille heeft gewonnen op de ploegenachtervolging :yay:
toch nog een medaille :D
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic