hahaKSwoosh wrote:haha
zal wel lekker ruiken op je werk dan
gezien je meetresultaten altijd meerdere keren moet testen
was op veronica fm hoor dus die zullen wel meetingen gedaan hebben
hahaKSwoosh wrote:haha
zal wel lekker ruiken op je werk dan
gezien je meetresultaten altijd meerdere keren moet testen
wist je dat er dan wss iemand morgen een topic voor je aanmaakt om je te feliciterenAtraxisz wrote:Wist je dat ik morgen 17 word![]()
wist je dat ik dat niet zal zijn dan aangezien ik groot deel van de dag weg ben!KSwoosh wrote:wist je dat er dan wss iemand morgen een topic voor je aanmaakt om je te feliciterenAtraxisz wrote:Wist je dat ik morgen 17 word![]()
dan alvast: have fun!Overload wrote:wist je dat ik dat niet zal zijn dan aangezien ik groot deel van de dag weg ben!
zoniet dan heeft tie pech...KSwoosh wrote:dan alvast: have fun!Overload wrote:wist je dat ik dat niet zal zijn dan aangezien ik groot deel van de dag weg ben!
maar dat zal wel goedkomen denkik zo
ECHT slecht, en dat op de Olympische spelen ..lappeke wrote: de nederlanders op de 500M niet kunnen schaatsen
jiippiieeeKSwoosh wrote:wist je dat er dan wss iemand morgen een topic voor je aanmaakt om je te feliciterenAtraxisz wrote:Wist je dat ik morgen 17 word![]()
gerritsen en van riessen is geblekenOverload wrote:wist je dat nederland op de 1500m mannen wel een medaille pakken.. misschien 2 als de mannen willen.. XD
en margot boer of gerritsen pakt er ook wel eentje vanavond denk ik
lekker een week niks doenlappeke wrote:dat deze week de vakantie beginT
en dat de vakantie begint met een gevallen kabinetNoiseHunterZ wrote:lekker een week niks doenlappeke wrote:dat deze week de vakantie beginT
dat is waarDj Skitzo wrote:en dat de vakantie begint met een gevallen kabinetNoiseHunterZ wrote:lekker een week niks doenlappeke wrote:dat deze week de vakantie beginT
was gewoon te voorspellen
je mag mijne hebben hij valt uit mekaar banden gaan steeds kapot maar je kunt er op fietsenStokbrood wrote:ik op zoek ben naar een nieuwe fiets, omdat die van mij tijdens Carnaval kapot is gegaan![]()
en dat er op marktplaats alleen maar but advertenties staan!
al gekeken, maar stond niks bruikbaars tussen... tenzijn je op 1 wiel wilt rijdenNoiseHunterZ wrote:je mag mijne hebben hij valt uit mekaar banden gaan steeds kapot maar je kunt er op fietsenStokbrood wrote:ik op zoek ben naar een nieuwe fiets, omdat die van mij tijdens Carnaval kapot is gegaan![]()
ps: station staan genoeg fietsen
anders kijk je toch gewoon ff bij de fietsenwinkel. Die heeft vaak wel tweede hands fietsen voor 75 eu...Stokbrood wrote:ik op zoek ben naar een nieuwe fiets, omdat die van mij tijdens Carnaval kapot is gegaan![]()
dat lijkt me geen strak planStokbrood wrote:al gekeken, maar stond niks bruikbaars tussen... tenzijn je op 1 wiel wilt rijdenNoiseHunterZ wrote:je mag mijne hebben hij valt uit mekaar banden gaan steeds kapot maar je kunt er op fietsenStokbrood wrote:ik op zoek ben naar een nieuwe fiets, omdat die van mij tijdens Carnaval kapot is gegaan![]()
ps: station staan genoeg fietsen
TuitertDj Skitzo wrote:gerritsen en van riessen is geblekenOverload wrote:wist je dat nederland op de 1500m mannen wel een medaille pakken.. misschien 2 als de mannen willen.. XD
NoiseHunterZ wrote:ik gister in de plaatselijke disco alleen maar hardstyle hoorde van live the moment tot shiverz en 1miljoen stars ik ging losssssss
wustLyst wrote:TuitertDj Skitzo wrote:gerritsen en van riessen is geblekenOverload wrote:wist je dat nederland op de 1500m mannen wel een medaille pakken.. misschien 2 als de mannen willen.. XD