wat voor iets doe je??Hoeksemad wrote:Heb gelukkig goed werk, zit in de zorgBlijft altijd werk in.
Heb nu een jaarcontract en volgend jaar wordt hij miss al omgezet na vast contract.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
KSwoosh wrote:![]()
draadstaal ftw
Ik werk als verzorgende ig in een verzorgingshuis momenteel, ben van plan een jaar te gaan werken en dan te kijken na een bbl opleiding voor verpleegkundige.LoesJ wrote:wat voor iets doe je??Hoeksemad wrote:Heb gelukkig goed werk, zit in de zorgBlijft altijd werk in.
Heb nu een jaarcontract en volgend jaar wordt hij miss al omgezet na vast contract.
schapenmelkerMol wrote:Ik woon helaas op de Veluwe, daar is de werkgelegenheid niet echt je van het
Oke.. ook met dementerenden ofzo?? Lijkt me ook nog wel leuk namelijk!Hoeksemad wrote:Ik werk als verzorgende ig in een verzorgingshuis momenteel, ben van plan een jaar te gaan werken en dan te kijken na een bbl opleiding voor verpleegkundige.
...je dat ik al in mn carnavalspakkie zit 
dat jongens uit mangare(eilandje in de atlantische oceaan) vertelt wordt dat ze bij het vrijen de vrouw 3 keer een orgasme moet bezorgen.
met dank aan het wist je dat rubriek op veronica fm
Ik werk met ouderen jaLoesJ wrote:Oke.. ook met dementerenden ofzo?? Lijkt me ook nog wel leuk namelijk!Hoeksemad wrote:Ik werk als verzorgende ig in een verzorgingshuis momenteel, ben van plan een jaar te gaan werken en dan te kijken na een bbl opleiding voor verpleegkundige.
Dj Skitzo wrote:dat jongens uit mangare(eilandje in de atlantische oceaan) vertelt wordt dat ze bij het vrijen de vrouw 3 keer een orgasme moet bezorgen.
Vet man, toch een station in opkomst!Dj C-Mind wrote:Dat ik resident word van hardstation fm
wist je dat ik dat al benDj C-Mind wrote:Dat ik resident word van hardstation fm
[quote"_dp_"]
[/quote]
bij mij is ook alles geregeld
wist je dat ik dat al benDj C-Mind wrote:Dat ik resident word van hardstation fm
bij mij is ook alles geregeld
Je setje staat nu ook bij de livesets daar.
ja zag het jaLyst wrote:Je setje staat nu ook bij de livesets daar.
Wist je dat.........'Sensation' de ateursrechten aan het claimen is voor de visuele inhoud van al mijn In Qontrol 2009 filmpjes
Ach, als ze daar blijer van worden

Ach, als ze daar blijer van worden

haha stelletje sjakenJor-D wrote:Wist je dat.........'Sensation' de ateursrechten aan het claimen is voor de visuele inhoud van al mijn In Qontrol 2009 filmpjes![]()
Ach, als ze daar blijer van worden![]()
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Hebben die gasten niks beters te doenJor-D wrote:Wist je dat.........'Sensation' de ateursrechten aan het claimen is voor de visuele inhoud van al mijn In Qontrol 2009 filmpjes![]()
Haha het gaat soms echt nergens over.Jor-D wrote:Wist je dat.........'Sensation' de ateursrechten aan het claimen is voor de visuele inhoud van al mijn In Qontrol 2009 filmpjes![]()
Bij mij werd een halfgaar filmpje van Noize Suppressor van Qlimax weggehaald vanwege schending vd auteursrechten. Gekkenhuis...
-
G
gewoon blijven submitten tot ie niet meer verwijderd wordt!dawasiknie wrote:Haha het gaat soms echt nergens over.Jor-D wrote:Wist je dat.........'Sensation' de ateursrechten aan het claimen is voor de visuele inhoud van al mijn In Qontrol 2009 filmpjes![]()
Bij mij werd een halfgaar filmpje van Noize Suppressor van Qlimax weggehaald vanwege schending vd auteursrechten. Gekkenhuis...
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
gecko - instand fame best hard is!
... een scheet om en nabij 3 meter per seconde aflegt. 
gister weer gewerkt en dit kwam eruit, tot dinsdag wachten voor de nieuwe wist je dat
gister weer gewerkt en dit kwam eruit, tot dinsdag wachten voor de nieuwe wist je dat
-
G
haha
zal wel lekker ruiken op je werk dan
gezien je meetresultaten altijd meerdere keren moet testen
zal wel lekker ruiken op je werk dan
gezien je meetresultaten altijd meerdere keren moet testen
Wist je dat ik met mijn team vanmiddag in de zaal echt een teringmooie goal maakte?
Verdediging was onder druk, speler speelt terug op de keeper, gooit lang op mij, ik kop door op de andere spits, die neemt em aan op zn hoofd en zo ineens met links in de kruizing
BAM

Verdediging was onder druk, speler speelt terug op de keeper, gooit lang op mij, ik kop door op de andere spits, die neemt em aan op zn hoofd en zo ineens met links in de kruizing
BAM