whahahaoostzaner wrote:moeders kunnen helemaal geen homo zijn.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Homoseksualiteit is een seksuele geaardheid die wordt gekenmerkt door een exclusieve voorkeur voor personen van dezelfde sekse[1] (ὅμοιος (homoios) is Grieks voor gelijk). Mensen met deze seksuele voorkeur worden homoseksueel genoemd (zowel bijvoeglijk als zelfstandig naamwoord). Een vrouw met romantische of seksuele voorkeur voor andere vrouwen wordt ook wel lesbisch genoemd. De term homoseksualiteit wordt ook gebruikt voor seksuele gedragingen tussen mensen van dezelfde sekse.katamaran wrote:whahahaoostzaner wrote:moeders kunnen helemaal geen homo zijn.
Het woord 'homoseksueel' werd bedacht door de Hongaarse journalist Karl Maria Kertbeny, en voor het eerst door hem gebruikt in 1869.[1]
Voor het verlangen van man of vrouw naar een geslachtsgenoot, maar niet speciaal een seksuele gedraging, wordt ook wel de term homofilie gebruikt. Iemand die sociale contacten met mensen van het zelfde geslacht verkiest noemt men homosociaal.
Dit zijn dan weer van die reacties die het verpestenKevin-Raw wrote:Homoseksualiteit is een seksuele geaardheid die wordt gekenmerkt door een exclusieve voorkeur voor personen van dezelfde sekse[1] (ὅμοιος (homoios) is Grieks voor gelijk). Mensen met deze seksuele voorkeur worden homoseksueel genoemd (zowel bijvoeglijk als zelfstandig naamwoord). Een vrouw met romantische of seksuele voorkeur voor andere vrouwen wordt ook wel lesbisch genoemd. De term homoseksualiteit wordt ook gebruikt voor seksuele gedragingen tussen mensen van dezelfde sekse.katamaran wrote:whahahaoostzaner wrote:moeders kunnen helemaal geen homo zijn.
Het woord 'homoseksueel' werd bedacht door de Hongaarse journalist Karl Maria Kertbeny, en voor het eerst door hem gebruikt in 1869.[1]
Voor het verlangen van man of vrouw naar een geslachtsgenoot, maar niet speciaal een seksuele gedraging, wordt ook wel de term homofilie gebruikt. Iemand die sociale contacten met mensen van het zelfde geslacht verkiest noemt men homosociaal.
...Dat ik deze week nog maar 1 dag school heb. 
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!Hidden Source wrote:...Dat ik deze week nog maar 1 dag school heb.
-
G
ja.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
wist je dat:
- ik over anderhalve schooldag ookw eekend heb
- ik mijzelf nooit heb voorgesteld in het welkomsttopic volgens mij
- ik over anderhalve schooldag ookw eekend heb
Ik net even een setje heb opgenomen maar men harde schijf volzat en ik em dus weer overnieuw kan doen
TL :
1 : Da Tweekaz - Funky Get Looze
2 : Intractable One - Dikke Bleek(Alpha's Dikke remix)
3 : Ivan Carsten - You Try To Play Me
4 : Zatox Ft Nikita - Poltergeist
5 : The Machine - Place of Terror
6 : Sasha-F - Hardstyle Matters
7 : Chain Reaction - Out With a Bang
8 : Digital punk ft Waverider - Death Sentence
9 : Wavolizer meets Creators Project - Another Blackout
10 : Co2 - The Sexual Thrill
TL :
1 : Da Tweekaz - Funky Get Looze
2 : Intractable One - Dikke Bleek(Alpha's Dikke remix)
3 : Ivan Carsten - You Try To Play Me
4 : Zatox Ft Nikita - Poltergeist
5 : The Machine - Place of Terror
6 : Sasha-F - Hardstyle Matters
7 : Chain Reaction - Out With a Bang
8 : Digital punk ft Waverider - Death Sentence
9 : Wavolizer meets Creators Project - Another Blackout
10 : Co2 - The Sexual Thrill
-
G
ik begin over mezelf ook te twijfelendj-rico01 wrote:- ik mijzelf nooit heb voorgesteld in het welkomsttopic volgens mij
omdat ik hier in 1e instantie kwam om CUE files en album art te posten
-
E
wist je dat ik nu een oproep doe aan iedereen die zich nog niet heeft voorgesteld om dit alsnog te doen?
-
G
=Dbiscuit wrote:wist je dat ik nu een oproep doe aan iedereen die zich nog niet heeft voorgesteld om dit alsnog te doen?
heb mijn oude welkomst post gevonden
Fkes voorstellen
stond op de laatste pagina van me berichten
Haha ik ook niet... beetje laat nu nog hè. Alleen beuntie heeft het ooit aangedurfd om na 2000 post nog een eigen welkomstopic te maken hahadj-rico01 wrote:wist je dat:
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ik heb het ook nog niet gedaan durf ik ook niet meer na 1500 postsmaarten1410 wrote:Haha ik ook niet... beetje laat nu nog hè. Alleen beuntie heeft het ooit aangedurfd om na 2000 post nog een eigen welkomstopic te maken hahadj-rico01 wrote:wist je dat:
KSwoosh wrote:=Dbiscuit wrote:wist je dat ik nu een oproep doe aan iedereen die zich nog niet heeft voorgesteld om dit alsnog te doen?
heb mijn oude welkomst post gevonden
Fkes voorstellen
stond op de laatste pagina van me berichten
Let the bass kick"Frontliner, Project One, The Prophet, D-Block & S-Te-Fan, Headhunterz, Scope DJ, Da Tweekaz, en wss nog wel meer
Waarom? de geniale beats, en de heerlijke bass uit hun nummers!"
Haha moet je voor de gein die van mij is opzoeken 
Die bedoelde ik inderdaadBeuntie wrote:https://hardtraxx.com/welkom/beuntie-t5215.html?hilit=Beuntie
Dat ik een vriendinnetje heb sinds vier dagen
En dat ze ook een hardstyle liefhebber is
bourzwain wrote:Dat ik een vriendinnetje heb sinds vier dagen![]()
bourzwain wrote:Dat ik een vriendinnetje heb sinds vier dagen![]()
Gaan je dr nog ff voorstellen hierzo? , met een fotootje ofso.. ik ben nu wel beetje nieuwschierig
-
G
DOE HET NIET!
....het hier nu 38 graden is
ff mn toetsenbord showen: ı ğüçşö
ff mn toetsenbord showen: ı ğüçşö