en waar zit jij dan op dit moment?djpatt wrote:....het hier nu 38 graden is![]()
ff mn toetsenbord showen: ı ğüçşö
Ik ga volgende week donderdag naar FLORIDA @ORLANDO
en waar zit jij dan op dit moment?djpatt wrote:....het hier nu 38 graden is![]()
Loop je weer te rukken bij je smsjes? Je moet een raam openzetten man!djpatt wrote:....het hier nu 38 graden is![]()
zo 1 zoek ik er ookbourzwain wrote:Dat ik een vriendinnetje heb sinds vier dagen![]()
En dat ze ook een hardstyle liefhebber is
Loopt er niet een lekkere simpele chick in poeldijk dan?, of misschien in Monsterthe sidespinnars wrote:zo 1 zoek ik er ookbourzwain wrote:Dat ik een vriendinnetje heb sinds vier dagen![]()
Hij moest weer aan dat 'nymfotje' van em denken ...maarten1410 wrote:Loop je weer te rukken bij je smsjes? Je moet een raam openzetten man!djpatt wrote:....het hier nu 38 graden is![]()
niet dat ik weet maar in waterringen welKevin-Raw wrote:Loopt er niet een lekkere simpele chick in poeldijk dan?, of misschien in Monsterthe sidespinnars wrote:zo 1 zoek ik er ookbourzwain wrote:Dat ik een vriendinnetje heb sinds vier dagen![]()
gefeliciteerdLowrenz wrote:ik vandaag al 3 jaar met mijn vriendin ben...
Was dit niet de Wet T-shirt contest?Piaaa wrote:
@ Q-Dance Presents Fusion
Goed bezig!Lowrenz wrote:ik vandaag al 3 jaar met mijn vriendin ben...
Hekel aan blote basten vandaarOxbow wrote:ik trek meestal me shirt gewoon uit hoor als ik zo moet zweten
+1Oxbow wrote:ik trek meestal me shirt gewoon uit hoor als ik zo moet zweten
nu speelt hij niet meer in de nieuwe allstarsmaarten1410 wrote:Wist je dat... Antonie Kamerling zelfmoord heeft gepleegd?