dawasiknie wrote:ik weekend heb.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
de flinstones vandaag 50 jaar bestaan. 
... Mijn broertje de nieuwste Pokemon versie voor de DS heeft en hij daarbij een stappenteller heeft die je pokemon leveled als je loopt. Nou, ik ben zo aardig om z'n beestje te gaan trainen. Ik zal dus met zo'n pokemon stappen meter te vinden zijn op Fusion. Gegarandeerd dat die van lv 1 naar 100 gaat dan 
-
G
plak em op je voorhoofd!Chukkels wrote:... Mijn broertje de nieuwste Pokemon versie voor de DS heeft en hij daarbij een stappenteller heeft die je pokemon leveled als je loopt. Nou, ik ben zo aardig om z'n beestje te gaan trainen. Ik zal dus met zo'n pokemon stappen meter te vinden zijn op Fusion. Gegarandeerd dat die van lv 1 naar 100 gaat dan
HeldChukkels wrote:... Mijn broertje de nieuwste Pokemon versie voor de DS heeft en hij daarbij een stappenteller heeft die je pokemon leveled als je loopt. Nou, ik ben zo aardig om z'n beestje te gaan trainen. Ik zal dus met zo'n pokemon stappen meter te vinden zijn op Fusion. Gegarandeerd dat die van lv 1 naar 100 gaat dan
Chukkels wrote:... Mijn broertje de nieuwste Pokemon versie voor de DS heeft en hij daarbij een stappenteller heeft die je pokemon leveled als je loopt. Nou, ik ben zo aardig om z'n beestje te gaan trainen. Ik zal dus met zo'n pokemon stappen meter te vinden zijn op Fusion. Gegarandeerd dat die van lv 1 naar 100 gaat dan
Zou die met die stappenteller met schudden ook omhoog gaan?..maarten1410 wrote:Chukkels wrote:... Mijn broertje de nieuwste Pokemon versie voor de DS heeft en hij daarbij een stappenteller heeft die je pokemon leveled als je loopt. Nou, ik ben zo aardig om z'n beestje te gaan trainen. Ik zal dus met zo'n pokemon stappen meter te vinden zijn op Fusion. Gegarandeerd dat die van lv 1 naar 100 gaat dan![]()
anders gewoon aan je hand plakken, en beginnen maar.

Twitter Teknizion

Mijn hoofd doet zo van boem boem boem
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
lets try itKevin-Raw wrote:Zou die met die stappenteller met schudden ook omhoog gaan?..maarten1410 wrote:Chukkels wrote:... Mijn broertje de nieuwste Pokemon versie voor de DS heeft en hij daarbij een stappenteller heeft die je pokemon leveled als je loopt. Nou, ik ben zo aardig om z'n beestje te gaan trainen. Ik zal dus met zo'n pokemon stappen meter te vinden zijn op Fusion. Gegarandeerd dat die van lv 1 naar 100 gaat dan![]()
anders gewoon aan je hand plakken, en beginnen maar.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
... ik exact 2 jaar lid ben op Hardtraxx ? 
Laatst bezocht: 03-10-2010, 02:55

gefeliciteerd!Kryptica wrote:... ik exact 2 jaar lid ben op Hardtraxx ?
Je moet nog 15 uurtjes wachten voordat het precies 2 jaar isKryptica wrote:... ik exact 2 jaar lid ben op Hardtraxx ?
Ik 2 jaar op 11 oktober
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Nog 4 uur en 15 minuten om precies te zijnMarkos wrote:Je moet nog 15 uurtjes wachten voordat het precies 2 jaar isKryptica wrote:... ik exact 2 jaar lid ben op Hardtraxx ?
![]()
Ik 2 jaar op 11 oktober
-
G
wist je dat Adobe Illustrator het niet goed trekt als je meer als 2 miljoen objecten met 3D appearance een outline geeft? 
ff renderen maar dan heb je ook wat
ff renderen maar dan heb je ook wat
-
G
wist je dat ZBrush egt een fking vet programma is!
-
E
... ze hier in mijn klas mij weer aant kloten zijn. mensen without hobby 
-
G
wist je dat ik mijn haar laat groeien zodat ik weer een kapsel kan doen? 
Dan wil ik wel is een foto van jou zienKSwoosh wrote:wist je dat ik mijn haar laat groeien zodat ik weer een kapsel kan doen?
-
G
tis nu pas een week niet geschorenRefuze wrote:Dan wil ik wel is een foto van jou zienKSwoosh wrote:wist je dat ik mijn haar laat groeien zodat ik weer een kapsel kan doen?
Kale koppen niet te stoppen!KSwoosh wrote:tis nu pas een week niet geschorenRefuze wrote:Dan wil ik wel is een foto van jou zienKSwoosh wrote:wist je dat ik mijn haar laat groeien zodat ik weer een kapsel kan doen?
-
G
helaas dus welHymn wrote:Kale koppen niet te stoppen!KSwoosh wrote:tis nu pas een week niet geschoren
tijd om gedag te zeggen tgen de tijden waarin ik me geen zorgen meer hoefde te maken over mijn kapsel
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
homoKSwoosh wrote:helaas dus welHymn wrote:Kale koppen niet te stoppen!KSwoosh wrote:tis nu pas een week niet geschoren
tijd om gedag te zeggen tgen de tijden waarin ik me geen zorgen meer hoefde te maken over mijn kapsel
-
G
je moeder is homodj-rico01 wrote:homo