Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 388  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
wist je dat dit OWNED
Afbeelding

muahah, zo'n ding hebben wij ook, maar dan met andere speakers en een subwoofer aan de bovenkant :X Ik zal wel kijken of ik nog ergens een foto heb!
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2549 nummers, 16,7 dagen, 28,71 GB

Ook met livesets :)
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

khep ook wat hardstyle gespaard over de laatste jaren

Afbeelding

en nog 10 gieg aan house losse nummertjes

en nog

315 GB (338,493,829,120 bytes)
42,828 Files, 10,554 Folders

aan andere muziek

moet toch wat doen met glasvezel :P
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 11:27 
 

ik heb met mijn 50GB btw genoeg voor 30 dagen aan muziek :)
totaal 5600 bestanden :D
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 11:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Pff jij hebt t voor elkaar, ik ben nog bezig met alle nummers van op label naar op jaar te zetten, heb nu 2006,8,9 en 2010 gedaan :sleep:
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 11:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stoere Jonges met aantal gig van je muziek smijten xd
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 11:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
Stoere Jonges met aantal gig van je muziek smijten xd

Ja kom op C....hoeveel gig heb jij???? :lol:
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 11:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb echt GIGantisch veel!
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Pff jij hebt t voor elkaar, ik ben nog bezig met alle nummers van op label naar op jaar te zetten, heb nu 2006,8,9 en 2010 gedaan :sleep:



ghehe op label wou ik eerst ook doen maar te veel werk om dat allemaal bij te houden, dus dan maar op jaar ;)
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 11:59 
 

LoesJ schreef:
Dj C-Mind schreef:
Stoere Jonges met aantal gig van je muziek smijten xd

Ja kom op C....hoeveel gig heb jij???? :lol:

5 GB, de rest van zn hdd staat vol met porno :')
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 12:00 
 

Wist je dat... de Masters Of Hardcore Voice Of Mayhem een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaking bruuuuute gruwelijk lekkere cd is!!!! :worship: :worship: :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 12:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

LoesJ schreef:
Dj C-Mind schreef:
Stoere Jonges met aantal gig van je muziek smijten xd

Ja kom op C....hoeveel gig heb jij???? :lol:

Weet zo niet
heb paar externe hard schijven vol van 500 gig
3 volgens mij
meeste is hardstyle
ook heel veel hip hop en reggeaton
want eerst was ik een hip hop dj :P
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 12:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Machiel schreef:
Ik heb echt GIGantisch veel!

Zo slecht xd
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dj C-Mind schreef:
LoesJ schreef:
Dj C-Mind schreef:
Stoere Jonges met aantal gig van je muziek smijten xd

Ja kom op C....hoeveel gig heb jij???? :lol:

Weet zo niet
heb paar externe hard schijven vol van 500 gig
3 volgens mij
meeste is hardstyle
ook heel veel hip hop en reggeaton
want eerst was ik een hip hop dj :P

ruig hoor xd
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 12:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

...morgen Hardtraxx 2 jaar wordt? :corn:
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Wist je dat... de Masters Of Hardcore Voice Of Mayhem een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaking bruuuuute gruwelijk lekkere cd is!!!! :worship: :worship: :worship: :worship:

Ja dat wist ik aal :D Echt een aanrader!


Wist je dat...ik twee kaarten heb gewonnen voor Jeff Dunham morgenavond in de HMH :yay:
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 13:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
KSwoosh schreef:
Wist je dat... de Masters Of Hardcore Voice Of Mayhem een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaking bruuuuute gruwelijk lekkere cd is!!!! :worship: :worship: :worship: :worship:

Ja dat wist ik aal :D Echt een aanrader!


Wist je dat...ik twee kaarten heb gewonnen voor Jeff Dunham morgenavond in de HMH :yay:


SILENCE!


i kill you
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 13:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja hè Loes :')
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 13:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
...morgen Hardtraxx 2 jaar wordt? :corn:



:clap:
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
...morgen Hardtraxx 2 jaar wordt? :corn:



:beer:
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Jor-D schreef:
...morgen Hardtraxx 2 jaar wordt? :corn:



:beer:

daar moet op gedronken worden :beer:
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 15:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wist je dat ik voor het eerst sinds tijden weer op hardtraxx inlog en ik niet op de hoogte ben van de nieuwe zooi en dat ik daar nu naar ga kijken lolz :)
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
wist je dat ik voor het eerst sinds tijden weer op hardtraxx inlog en ik niet op de hoogte ben van de nieuwe zooi en dat ik daar nu naar ga kijken lolz :)


we hebben je gemist!

(wie de fock ben je?)
Nee geintje :P

zo lang ben je toch niet weg geweest?
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 16:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

denk 4 weken ofzo lol, maar veel spannende dingen zijn er helaas niet gebeurd... owja me gemiddelde is van 11 naar 8 gegaan..... :thumbdown: :mad:
Bericht Geplaatst op 13 apr 2010 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

matig :(
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 388  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic