laat ze het niet horenKSwoosh wrote:hehe
handiger is eigenlijk gewoon nieuwe vrienden
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
de poolse president en nog wat hoge pieten uit polen verongelukt zijn bij een vliegtuigongeluk 
en dood zijn.Dj Skitzo wrote:de poolse president en nog wat hoge pieten uit polen verongelukt zijn bij een vliegtuigongeluk
Wist je dat het bij het beursgebouw goed bonkte. zany zal wel flink aant beuken zijn
...het parkeren bij Zany eccht relaxed was? In de parkeergarage kon je al beginnen met stampen omdat het door het plafond heen kwam en toen we de garage uitliepen stonden we 4 meter bij de ingang vandaan 
-
G
wist je dat ik net ff een msn plaatje voor In Qontrol in elkaar heb geknutseld 
voila:

yay kleurtjes
voila:

yay kleurtjes
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
@ Kswoosh: Maak is een wallpaper van 1680 *1050 van het In Qontrol logo 
kswoosh het logo van special saturday maakt
-
G
en dat het bijna af isDj Skitzo wrote:kswoosh het logo van special saturday maakt
zal ik binnenkort es doenKryptica wrote:@ Kswoosh: Maak is een wallpaper van 1680 *1050 van het In Qontrol logo
heb atm nog verzoekje van El Savaje lopen voor een Zatox wallpaper
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Wil ik ook welKSwoosh wrote: heb atm nog verzoekje van El Savaje lopen voor een Zatox wallpaper
-
G
post ik ook gewoon op me DA en hier op HT in OfftopicKryptica wrote:Wil ik ook welKSwoosh wrote: heb atm nog verzoekje van El Savaje lopen voor een Zatox wallpaper
-
G
btw: Zatox wallpaper bijna af
nu maar naar bed 
... Mijn externe hardschijf voor muziek vol zit. Heb gewoon 30g aan muziek. 
daar zit ik makkelijk aan 
zal eens kijken hoeveel ik nu heb
zal eens kijken hoeveel ik nu heb
Wist je dat ik hem meteen heb gedownload en ingestelt?
ik heb 3 keer zoveel, 101 gb aan muziek, miss dat er een paar afbeeldingen bij zitten maar zal niet veel schelenDennis Aka Mash wrote:... Mijn externe hardschijf voor muziek vol zit. Heb gewoon 30g aan muziek.
-
G
ik heb 50 GB muziek en hou goed bij wat ik wel en niet luister >> niet luisteren = weg ermee!Dj Skitzo wrote:ik heb 3 keer zoveel, 101 gb aan muziek, miss dat er een paar afbeeldingen bij zitten maar zal niet veel schelenDennis Aka Mash wrote:... Mijn externe hardschijf voor muziek vol zit. Heb gewoon 30g aan muziek.
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2009
- last seen Jun 2021
Ik heb maar 10 gig aan muziekKSwoosh wrote:ik heb 50 GB muziek en hou goed bij wat ik wel en niet luister >> niet luisteren = weg ermee!Dj Skitzo wrote:ik heb 3 keer zoveel, 101 gb aan muziek, miss dat er een paar afbeeldingen bij zitten maar zal niet veel schelenDennis Aka Mash wrote:... Mijn externe hardschijf voor muziek vol zit. Heb gewoon 30g aan muziek.
Ik 28GB op me externe, 1.4 op me MP3 en nog 500 mb aan rondzwervende zooi dus zeg maar +- 30 GB.
Ik 61 gig
Volgens iTunes genoeg voor 26.5 dag muziek
Wist je dat...ik mijn hele vrije middag in de auto heb gezeten maar ik nu wel weer met piepende oren eruit kom omdat me sub er eindelijk weer in zit
Nu de kicks en tweeters nog...
Wist je dat...ik mijn hele vrije middag in de auto heb gezeten maar ik nu wel weer met piepende oren eruit kom omdat me sub er eindelijk weer in zit