Nu weer volle bak posten lolRavenwood wrote:matig
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
It's not a gameThe Indicator wrote:Nu weer volle bak posten lolRavenwood wrote:matig
Nee daarom ook deAtraxisz wrote:It's not a gameThe Indicator wrote:Nu weer volle bak posten lolRavenwood wrote:matig
Ik post nu nuttige dingen, maar dat deed ik eerst ook lol
Haha dan is het goed
Ik heb vaak niet iets nuttigs te melden, daarom heb ik er ook maar 3 p/d :')
Ik heb vaak niet iets nuttigs te melden, daarom heb ik er ook maar 3 p/d :')
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Het record van meeste posts in een dag is toch van The Hardstyler 1994, dat waren er 85 op 1 dag ofzo of zelfs meer 
Ja klopt, maar ik hield er 11 per dag vol, ongeveer 1 maand lang. Nu gewoon weer normaal terug voor de hardstyleKryptica wrote:Het record van meeste posts in een dag is toch van The Hardstyler 1994, dat waren er 85 op 1 dag ofzo of zelfs meer
Btw ik vind die D-Block&S-te-Fan- We Be Kickin Bass wel echt een rauw nummer
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ik houd 10. 84 ofzoiets posts per dag al anderhalf jaar vol 
Nice hehe boeit ook niks hoor, tis gewoon voor de fun en voor de gezelligheid hier hoorKryptica wrote:Ik houd 10. 84 ofzoiets posts per dag al anderhalf jaar vol
preciesJor-D wrote:SILENCE!maarten1410 wrote:Wist je dat...ik twee kaarten heb gewonnen voor Jeff Dunham morgenavond in de HMH
i kill you
Gaan we nog vieren dat HT 2 jaar bestaat?
Haha ben je gek. Ik ben niet jarigRavenwood wrote:rondje van jor-d op in qontrol
Ja maar wel reden voor een meeting lijkt me 
jammer dat ik niet bij ben.
ik stamp wel mee op me kamer:)
ik stamp wel mee op me kamer:)
-
G
zeker!Ravenwood wrote:rondje van jor-d op in qontrol
Wist je dat ik mn externe geluidskaart binnenheb 
Een goedkoop USB geval voor 15 EuroLyst wrote:Wat voor een?
Maar hij doet et prima.
wist je dat ik een setje voor KSWoosh heb gemaakt: El Salvaje - Mix For KSWoosh
100 denk ikKryptica wrote:Het record van meeste posts in een dag is toch van The Hardstyler 1994, dat waren er 85 op 1 dag ofzo of zelfs meer
wist je dat mijn nieuwe mix online staat:
Trwicker - #Lame Thursday#
zie ik eruit alsof mij dat wat interesseert?
wist je dat dat mijn record volgens mij is.Kryptica wrote:Het record van meeste posts in een dag is toch van The Hardstyler 1994, dat waren er 85 op 1 dag ofzo of zelfs meer
Was op de dag van Defqon.1 samen met jou in het zever topic.
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Dat kan ook , toen heb ik ook wel wat gepostoostzaner wrote:wist je dat dat mijn record volgens mij is.Kryptica wrote:Het record van meeste posts in een dag is toch van The Hardstyler 1994, dat waren er 85 op 1 dag ofzo of zelfs meer![]()
Was op de dag van Defqon.1 samen met jou in het zever topic.
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Als et luchtruim gesloten is, dat je als luchtverkeersleider vrij weinig te doen hebt 
definitief blijf ik thuis volgende week, net een brief thuis gekregen wat ik dan moet doen volgende week 
-
G