Pak hem daarna van HT mee, ben dan zaalvoetballen namelijkFRArnold wrote:Straks nog mensen luisteren naar Fausto's Crossover? Met BassAgents???
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ik ben aan het luisterenFRArnold wrote:Straks nog mensen luisteren naar Fausto's Crossover? Met BassAgents???
Frontliner @ q dance radio- save exit planet 
Tot nu toe hele beste Crossover!Kepro wrote:Frontliner @ q dance radio- save exit planet
Ik vind hem ook lekker, dit ga ik vaker luisteren.FRArnold wrote:Tot nu toe hele beste Crossover!Kepro wrote:Frontliner @ q dance radio- save exit planet
Edit: Yellow van Tatanka
you say bass ....
Ik hou even mijn mond, denk dat dat het verstandigst isBeuntie wrote:Haha +1 :pDj C-Mind wrote:Hè Maarten
kan je die kut reclames niet deleten bij je bedrijf?
Word er schijt simpel van onderhand
OWEE OWEE Als onze Maarten ook nog is die reclamens in elkaar zet, en hij ze dus zo lang maakt!
Maar nee... daar kan ik niks aan veranderen hahaha
Wist je dat ik weer een nieuwe set heb gemaakt: El Salvaje - Fresh & Hard #7
....ik niet kan wachten tot mn nieuwe telefoon wordt gebracht 
Niemand heeft bassagents opgenomen? :')
ik zin heb om te gassen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Neem het als vrouw vooral niet persoonlijk op als je nieuwe vriend meteen in slaap valt na de seks. Het hoort er nu eenmaal bij, zo stelt psychiater Brizendine in haar nieuwe, nu al controversiële boek ‘The male brain’. Het is geen uiting van verveling omdat de seks slecht was, nee, de man wordt na zijn orgasme overdonderd door een explosie van het sekshormoon oxytocine. Hierdoor valt hij in een diepe slaap. Dit in tegenstelling tot vrouwen; die beginnen door hetzelfde hormoon meestal honderduit te praten en hebben de behoefte om uren te knuffelen…
hehe
hehe
klopt aardig volgens mijNick wrote:Neem het als vrouw vooral niet persoonlijk op als je nieuwe vriend meteen in slaap valt na de seks. Het hoort er nu eenmaal bij, zo stelt psychiater Brizendine in haar nieuwe, nu al controversiële boek ‘The male brain’. Het is geen uiting van verveling omdat de seks slecht was, nee, de man wordt na zijn orgasme overdonderd door een explosie van het sekshormoon oxytocine. Hierdoor valt hij in een diepe slaap. Dit in tegenstelling tot vrouwen; die beginnen door hetzelfde hormoon meestal honderduit te praten en hebben de behoefte om uren te knuffelen…
hehe
-
G
haha 
... dat er iemand af heeft gezegd om naar brennan heart te gaan in dijk en ik nu niet meer heen kan omdat ik niemand heb om mee heen te gaan 
zuur, maar je kan ook veel beter naar the great zany show gaanDj Skitzo wrote:... dat er iemand af heeft gezegd om naar brennan heart te gaan in dijk en ik nu niet meer heen kan omdat ik niemand heb om mee heen te gaan
misschien ben ik nog maar 16 jaar 
heheDj Skitzo wrote:misschien ben ik nog maar 16 jaar

Haha kut reclamesmaarten1410 wrote:Ik hou even mijn mond, denk dat dat het verstandigst isBeuntie wrote:Haha +1 :pDj C-Mind wrote:Hè Maarten
kan je die kut reclames niet deleten bij je bedrijf?
Word er schijt simpel van onderhand
OWEE OWEE Als onze Maarten ook nog is die reclamens in elkaar zet, en hij ze dus zo lang maakt!![]()
Maar nee... daar kan ik niks aan veranderen hahaha
geld geld geld
Mijn vader morgen jarig is en ik een lekkere fles whiskey voor hem heb met m'n broertje 
En dat ik mijn broertje heb aangeleerd om naar hardstyle te luisteren
mijn broertje luisterd tegenwoordig ook hardstyleChukkels wrote:Mijn vader morgen jarig is en ik een lekkere fles whiskey voor hem heb met m'n broertje
heb een aantal hardstyle setjes op zijn telefoon gezet
-
G
hehe niceDj Skitzo wrote:mijn broertje luisterd tegenwoordig ook hardstyleChukkels wrote:Mijn vader morgen jarig is en ik een lekkere fles whiskey voor hem heb met m'n broertje
doe dat ook ff met mijn vrienden
gewoon tijdens iemands slaap hardstyle zachtjes op koptelefoon aandoen en over ze oren doen, wordt hij er vanzelf verslaafd aanKSwoosh wrote:hehe niceDj Skitzo wrote:mijn broertje luisterd tegenwoordig ook hardstyleChukkels wrote:Mijn vader morgen jarig is en ik een lekkere fles whiskey voor hem heb met m'n broertje
doe dat ook ff met mijn vrienden
-
G
hehe 
handiger is eigenlijk gewoon nieuwe vrienden
handiger is eigenlijk gewoon nieuwe vrienden