Ik ben al van 6 kinders OOM. Haha. Gefeliciteerd meidRavenwood wrote:gefeliciteerdLoesJ wrote:wist je dat ik tante word!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
ik ben ook al bijna 2 jaar oom, van 1 jongetje. 
Wist je dat...
Hardtraxx op 14 april 2 jaar wordt?
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Nee wist ik nietJor-D wrote:Wist je dat...
Wel al nice
Forum is sinds: 29-06-2008, 17:56Kryptica wrote:Nee wist ik nietJor-D wrote:Wist je dat...
Hardtraxx op 14 april 2 jaar wordt?Ik dacht dat het pas in juni of juli was ofzo, maar dat is het forum zelf zeker
Wel al nice
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ok bedankt voor de infoJor-D wrote: Forum is sinds: 29-06-2008, 17:56
Wist je trouwens dat ik ga slapen nu ?
Tschüss
Ik me vanmorgen verslapen heb en mijn moeder mij ziek ging melden

... ik mij bijna verslapen had omdat mijn telefoon spontaan 52 minunten terug gesprongen was
Werd TOEVALLIG net wakker toen ik eruit moest.
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Wtf waarom springt je telefoon 52 minuten terug ?maarten1410 wrote:... ik mij bijna verslapen had omdat mijn telefoon spontaan 52 minunten terug gesprongen wasWerd TOEVALLIG net wakker toen ik eruit moest.
Ja vertel jij mij dat maar. Ik snap er helemaal geen kut van. Hij heeft zich zomaar gesynchroniseerd ofzo terwijl ik dit helemaal niet aan heb staan. Was echt dikke mazzel dat ik wakker werd, mocht echt niet te laat komen vandaag. Morgen zet ik wel een extra wekker 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
wat do ejij eigenlijk voor werk> als ik die verhalen van je hoor ben je wel 60 uur per week bezig maar zit je de helft daarvan op het teraas ofzow-maarten1410 wrote:Ja vertel jij mij dat maar. Ik snap er helemaal geen kut van. Hij heeft zich zomaar gesynchroniseerd ofzo terwijl ik dit helemaal niet aan heb staan. Was echt dikke mazzel dat ik wakker werd, mocht echt niet te laat komen vandaag. Morgen zet ik wel een extra wekker
EDIT
en de andere helft vd dag op ht
dat is dan toch duidelijk
hij is bartender ofzoiets 
mijn autoband slap staat en ik toen met de bus naar school moest grrrrr 
Hahaha, heb het al eens soort van verteld maar ik monteer programma's bij een mediabedrijf waarvan je de naam binnen drie keer raden, zal radendj-rico01 wrote:wat do ejij eigenlijk voor werk> als ik die verhalen van je hoor ben je wel 60 uur per week bezig maar zit je de helft daarvan op het teraas ofzow-maarten1410 wrote:Ja vertel jij mij dat maar. Ik snap er helemaal geen kut van. Hij heeft zich zomaar gesynchroniseerd ofzo terwijl ik dit helemaal niet aan heb staan. Was echt dikke mazzel dat ik wakker werd, mocht echt niet te laat komen vandaag. Morgen zet ik wel een extra wekker
EDIT
en de andere helft vd dag op ht
Rijden er bussen in Bee.. Eeeuhm, had je geen reservebandje?LoesJ wrote:mijn autoband slap staat en ik toen met de bus naar school moest grrrrr
-
G
daar had ze wss geen tijd voormaarten1410 wrote:Rijden er bussen in Bee.. Eeeuhm, had je geen reservebandje?LoesJ wrote:mijn autoband slap staat en ik toen met de bus naar school moest grrrrr
Nee maar liever 10 minuten later dan zitten in zo'n klamme, naar zweet en pis ruikende busKSwoosh wrote:daar had ze wss geen tijd voormaarten1410 wrote:Rijden er bussen in Bee.. Eeeuhm, had je geen reservebandje?LoesJ wrote:mijn autoband slap staat en ik toen met de bus naar school moest grrrrrfzo
haha ik denk niet dat dat goed gaat, Loes in dr uppie een autoband verwisselen 
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Wist je dat ik 2 weken vakantie heb nu ?Jesper-HardBeatz wrote:Wist je dat ik weekend heb
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
+1Jesper-HardBeatz wrote:Wist je dat ik weekend heb
Hè Maarten
kan je die kut reclames niet deleten bij je bedrijf?
Word er schijt simpel van onderhand
Haha +1 :pDj C-Mind wrote:Hè Maarten
OWEE OWEE Als onze Maarten ook nog is die reclamens in elkaar zet, en hij ze dus zo lang maakt!
+2freddyadu8 wrote:+1Jesper-HardBeatz wrote:Wist je dat ik weekend heb
heb al "weekend" vanaf december 2009LoesJ wrote:+2freddyadu8 wrote:+1Jesper-HardBeatz wrote:Wist je dat ik weekend heb![]()